ᑭᗩᖇT 11: hospital

113 6 0
                                    

"𝘆/𝗻..." 𝗺𝘆 𝗺𝗼𝗺 𝗰𝗮𝗹𝗹𝗲𝗱 𝗺𝗲. "𝘆𝗲𝘀 𝗺𝗼𝗺?" 𝗜 𝗿𝗲𝗽𝗹𝗶𝗲𝗱 𝘄𝗵𝗶𝗹𝗲 𝗵𝗮𝘃𝗶𝗻𝗴 𝗮 𝗳𝗲𝗲𝗹𝗶𝗻𝗴 𝗺𝘆 𝗺𝗼𝗺 𝘄𝗮𝘀 𝗴𝗼𝗻𝗻𝗮 𝗰𝗵𝗶𝗱𝗲 𝗮𝘁 𝗺𝗲. "𝗜𝘁 𝘄𝗼𝘂𝗹𝗱 𝗯𝗲 𝗮 𝘁𝗵𝗼𝘂𝘀𝗮𝗻𝗱 𝘁𝗶𝗺𝗲𝘀 𝗯𝗲𝘁𝘁𝗲𝗿 𝗶𝗳 𝘆𝗼𝘂 𝗰𝗼𝘂𝗹𝗱 𝘀𝘁𝗼𝗽 𝗠𝗔𝗞𝗜𝗡𝗚 𝗠𝗘 𝗔𝗡𝗗 𝗬𝗢𝗨𝗥 𝗦𝗜𝗦 𝗪𝗢𝗥𝗥𝗬!" 𝗺𝘆 𝗺𝗼𝗺 𝘄𝗵𝗶𝘀𝗽𝗲𝗿-𝘀𝗵𝗼𝘂𝘁 𝗮𝘁 𝗺𝗲.

𝗜 𝗳𝗼𝘂𝗻𝗱 𝘁𝗵𝗲 𝘄𝗼𝗿𝗱 𝗶𝗻 𝗦𝗮𝗳𝗮𝗿𝗶 (𝘄𝗵𝗶𝘀𝗽𝗲𝗿-𝘀𝗵𝗼𝘂𝘁)

"𝗮𝗹𝗿𝗶𝗴𝗵𝘁, 𝗮𝗹𝗿𝗶𝗴𝗵𝘁. 𝗜𝘁 𝘄𝗮𝘀 𝗮𝗻 𝗮𝗰𝗰𝗶𝗱𝗲𝗻𝘁 𝗜 𝗱𝗶𝗱𝗻'𝘁 𝗱𝗼 𝗶𝘁 𝗼𝗻 𝗽𝘂𝗿𝗽𝗼𝘀𝗲" 𝘆/𝗻 𝘁𝗼𝗹𝗱 𝗵𝗲𝗿 𝗺𝗼𝗺. "𝗮𝗹𝗿𝗶𝗴𝗵𝘁 𝗰𝗮𝗹𝗺 𝗱𝗼𝘄𝗻 𝘆𝗼𝘂 𝘁𝘄𝗼. 𝗝𝘂𝘀𝘁 𝗳𝗼𝗿𝗴𝗲𝘁 𝗮𝗯𝗼𝘂𝘁 𝘁𝗵𝗲 𝗽𝗮𝘀𝘁 𝗮𝗻𝗱 𝘁𝗵𝗶𝗻𝗸 𝗮𝗯𝗼𝘂𝘁 𝘁𝗵𝗲 𝗳𝘂𝘁𝘂𝗿𝗲. 𝗬/𝗻 𝗿𝗲𝗺𝗲𝗺𝗯𝗲𝗿 𝘁𝗼 𝗮𝗹𝘄𝗮𝘆𝘀 𝗶𝗻𝗳𝗼𝗿𝗺 𝗺𝗲 𝗯𝗲𝗳𝗼𝗿𝗲 𝗴𝗼𝗶𝗻𝗴 𝗼𝘂𝘁. 𝗜𝗳 𝗮𝗻𝘆𝘁𝗵𝗶𝗻𝗴 𝗹𝗶𝗸𝗲 𝘁𝗵𝗶𝘀 𝗵𝗮𝗽𝗽𝗲𝗻𝘀 𝗮𝗴𝗮𝗶𝗻 𝗶'𝗺 𝗴𝗼𝗻𝗻𝗮 𝘀𝗲𝗻𝗱 𝘆𝗼𝘂 𝘁𝗼 𝘁𝗵𝗲 𝗼𝗿𝗽𝗵𝗮𝗻𝗮𝗴𝗲" 𝗧𝘇𝘂𝘆𝘂 𝗴𝗹𝗮𝗿𝗲𝗱. 𝗬/𝗻 𝗳𝗲𝗹𝘁 𝗮 𝘀𝘂𝗱𝗱𝗲𝗻 𝗳𝗹𝗮𝗿𝗲 𝗼𝘂𝘁 𝗼𝗳 𝗻𝗼𝘄𝗵𝗲𝗿𝗲.

𝗡𝗼𝘁 𝗹𝗼𝗻𝗴 𝗹𝗮𝘁𝗲𝗿, 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝘁𝗵𝗲 𝗵𝗲𝗹𝗽 𝗼𝗳 𝗧𝘇𝘂𝘆𝘂 𝘄𝗲 𝗰𝗮𝗹𝗺𝗲𝗱 𝗱𝗼𝘄𝗻. 𝗬/𝗻'𝘀 𝗺𝗼𝗺 𝗮𝗻𝗱 𝘀𝗶𝘀 𝘄𝗲𝗻𝘁 𝗼𝗳𝗳 𝗯𝗲𝗰𝗮𝘂𝘀𝗲 𝘁𝗵𝗲𝘆 𝘄𝗮𝗻𝘁𝗲𝗱 𝗺𝗲 𝘁𝗼 𝗵𝗮𝘃𝗲 𝘀𝗼𝗺𝗲 𝗿𝗲𝘀𝘁. 𝗧𝗵𝗲 𝗵𝗼𝘀𝗽𝗶𝘁𝗮𝗹 𝘄𝗮𝘀 𝗻𝗼𝘁 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝗯𝗮𝗱 𝘁𝗵𝗼. 𝗜 𝗺𝗲𝗮𝗻 𝘁𝗵𝗲𝗿𝗲'𝘀 𝗮𝗶𝗿 𝗰𝗼𝗻𝗱𝗶𝘁𝗶𝗼𝗻𝗲𝗿 𝗮𝗻𝗱 𝗮𝗹𝘀𝗼 𝗽𝗲𝗮𝗰𝗲 𝗯𝘂𝘁 𝗜 𝗺𝗶𝘀𝘀 𝗺𝘆 𝗳𝗿𝗶𝗲𝗻𝗱𝘀.

"𝗜 𝗺𝗲𝘀𝘀𝗲𝗱 𝘂𝗽 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝗝𝘂𝗻𝗴𝗸𝗼𝗼𝗸 𝗯𝗲𝗰𝗮𝘂𝘀𝗲 𝗼𝗳 𝘁𝗵𝗶𝘀 𝗶𝗱𝗶𝗼𝘁(𝗝𝗶𝗺𝗶𝗻). 𝗜 𝗿𝗲𝗮𝗹𝗹𝘆 𝗵𝗼𝗽𝗲 𝗝𝘂𝗻𝗴𝗸𝗼𝗼𝗸 𝘄𝗶𝗹𝗹 𝗰𝗼𝗺𝗲 𝘁𝗼 𝘃𝗶𝘀𝗶𝘁 𝗺𝗲" 𝗜 𝘁𝗵𝗼𝘂𝗴𝗵𝘁. "𝗔𝗥𝗘 𝗬𝗢𝗨 𝗦𝗧𝗨𝗣𝗜𝗗 𝗬/𝗡? 𝗢𝗙 𝗖𝗢𝗨𝗥𝗦𝗘 𝗛𝗘 𝗪𝗢𝗨𝗟𝗗𝗡'𝗧 𝗖𝗢𝗠𝗘. 𝗬𝗢𝗨 𝗛𝗨𝗥𝗧𝗘𝗗 𝗛𝗜𝗦 𝗙𝗘𝗘𝗟𝗜𝗡𝗚𝗦" 𝗜 𝘁𝗼𝗹𝗱 𝗺𝘆𝘀𝗲𝗹𝗳 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝗱𝗼𝘄𝗻𝗰𝗮𝘀𝘁 𝗲𝘆𝗲𝘀. 𝗜𝘁 𝗱𝗶𝗱𝗻'𝘁 𝘁𝗮𝗸𝗲 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝗹𝗼𝗻𝗴 𝗳𝗼𝗿 𝘆/𝗻 𝘁𝗼 𝗴𝗼 𝗶𝗻𝘁𝗼 𝗮 𝗱𝗲𝗲𝗽 𝘀𝗹𝗲𝗲𝗽.

ꪀꪮ𝓽ꫀ: s0rry Jimin stans

**********************

♡︎ᴘʟs ᴠᴏᴛᴇ ɪғ ʏᴏᴜ ᴇɴᴊᴏʏᴇᴅ♡︎
㋛sᴏʀʀʏ ɪғ ɪᴛ's ʙᴀᴅ ᴀɴᴅ ɪғ ᴛʜᴇʀᴇ ɪs sᴘᴇʟʟɪɴɢ ᴇʀʀᴏʀ㋛
♧︎ᴛʜɪs ɪs ᴍʏ ғɪʀsᴛ sᴛᴏʀʏ sᴏʀʀʏ ɪғ ɪᴛ's ɴᴏᴛ ɢᴏᴏᴅ♧︎
⚠︎︎sᴏʀʀʏ ɪғ ɪᴛ's sʜᴏʀᴛ⚠︎
❥Im so sorry that I have been inactive. It was due to my exam and im sorry this chapter is so short (ᗒᗣᗕ)՞

𝗛𝗜𝗚𝗛𝗦𝗖𝗛𝗢𝗢𝗟 𝗥𝗢𝗠𝗔𝗡𝗖𝗘 || BADDIESTORYZWhere stories live. Discover now