ᑭᗩᖇT 6: midnight text

135 6 1
                                    

*𝑏𝑎𝑐𝑘𝑓𝑙𝑎𝑠ℎ*
"𝗙𝗶𝗿𝘀𝘁, 𝘆𝗼𝘂 𝗮𝗿𝗲 𝗻𝗼𝘁 𝗮𝗹𝗹𝗼𝘄𝗲𝗱 𝘁𝗼 𝗰𝗼𝗻𝘁𝗿𝗼𝗹 𝗺𝗲. 𝗦𝗼 𝗯𝗮𝘀𝗶𝗰𝗮𝗹𝗹𝘆 𝗜 𝗰𝗮𝗻 𝗴𝗼 𝗼𝘂𝘁 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝗮𝗻𝘆𝗼𝗻𝗲 𝗮𝗻𝗱 𝗱𝗼 𝗮𝗻𝘆𝘁𝗵𝗶𝗻𝗴 𝗜 𝘄𝗮𝗻𝘁. 𝗟𝗮𝘀𝘁𝗹𝘆, 𝘆𝗼𝘂 𝗮𝗿𝗲 𝗻𝗼𝘁 𝗮𝗹𝗹𝗼𝘄𝗲𝗱 𝘁𝗼 𝘁𝗼𝘂𝗰𝗵 𝗺𝘆 𝗽𝗵𝗼𝗻𝗲. 𝗔𝗿𝗲 𝘆𝗼𝘂 𝗢𝗞 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝘁𝗵𝗮𝘁?" 𝗜 𝗮𝘀𝗸𝗲𝗱. "𝗜𝘁'𝘀 𝗷𝘂𝘀𝘁 𝗺𝗲 𝗯𝗲𝗶𝗻𝗴 𝗺𝗲" 𝗜 𝘁𝗵𝗼𝘂𝗴𝗵𝘁. 𝗧𝗿𝘆𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗼 𝗴𝗲𝘁 𝗲𝘃𝗲𝗿𝘆𝘁𝗵𝗶𝗻𝗴 𝗶𝗻 𝗵𝗶𝘀 𝗯𝗿𝗮𝗶𝗻, 𝗝𝗶𝗺𝗶𝗻 𝘀𝘁𝗼𝗼𝗱 𝘁𝗵𝗲𝗿𝗲 𝗶𝗻 𝗮 𝗱𝗮𝘇𝗲. 𝗔𝗳𝘁𝗲𝗿 𝗮𝘄𝗵𝗶𝗹𝗲 𝗵𝗲 𝗮𝗴𝗿𝗲𝗲𝗱 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝗺𝘆 𝗰𝗼𝗻𝗱𝗶𝘁𝗶𝗼𝗻𝘀.
*𝑒𝑛𝑑 𝑜𝑓 𝑓𝑙𝑎𝑠ℎ𝑏𝑎𝑐𝑘*

ʏ/ɴ's ᴘᴏᴠ
𝗪𝗮𝗶𝘁 𝗵𝗲 𝗮𝗰𝘁𝘂𝗮𝗹𝗹𝘆 𝗮𝗴𝗿𝗲𝗲𝗱! 𝗜 𝗲𝘅𝗽𝗲𝗰𝘁𝗲𝗱 𝗵𝗶𝗺 𝘁𝗼 𝗷𝘂𝘀𝘁 𝘀𝗮𝘆 𝗻𝗼 𝗮𝗻𝗱 𝘄𝗮𝗹𝗸 𝗮𝘄𝗮𝘆.
ᴇɴᴅ ᴏғ ᴘᴏᴠ

𝑆𝑜 𝑏𝑎𝑠𝑖𝑐𝑎𝑙𝑙𝑦 ℎ𝑒 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑐𝑎𝑛𝑡 𝑏𝑒 𝑎𝑛 𝑜𝑣𝑒𝑟𝑝𝑟𝑜𝑡𝑒𝑐𝑡𝑖𝑣𝑒 "𝙗𝙤𝙮𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙"

*𝑏𝑎𝑐𝑘 𝑡𝑜 𝑟𝑒𝑎𝑙𝑖𝑡𝑦*
*𝗮/𝗻*
𝗝𝗲𝗻𝗻𝗶𝗲 𝗵𝗮𝘃𝗶𝗻𝗴 𝗵𝗲𝗿 𝗲𝘃𝗶𝗹 𝘀𝗺𝗶𝗿𝗸 𝗽𝗹𝗮𝘀𝘁𝗲𝗿𝗲𝗱 𝗶𝗻 𝗵𝗲𝗿 𝗳𝗮𝗰𝗲. 𝗝𝘂𝗻𝗴𝗸𝗼𝗼𝗸 𝗳𝗲𝗲𝗹𝗶𝗻𝗴 𝗷𝗲𝗮𝗹𝗼𝘂𝘀 𝗮𝗯𝗼𝘂𝘁 𝘆/𝗻 𝗮𝗻𝗱 𝗝𝗶𝗺𝗶𝗻 𝗯𝗲𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗼𝗴𝗲𝘁𝗵𝗲𝗿. 𝗝𝗶𝗺𝗶𝗻 𝘀𝘁𝗶𝗹𝗹 𝘁𝗵𝗶𝗻𝗸𝗶𝗻𝗴 𝗮𝗯𝗼𝘂𝘁 𝘁𝗵𝗲 𝗰𝗼𝗻𝗱𝗶𝘁𝗶𝗼𝗻𝘀 𝘆/𝗻 𝗺𝗮𝗱𝗲 𝗱𝗲𝗲𝗽𝗹𝘆. 𝗔𝗻𝗱 𝘆/𝗻...𝗻𝗼𝘁 𝗸𝗻𝗼𝘄𝗶𝗻𝗴 𝘄𝗵𝗮𝘁 𝘁𝗼 𝗳𝗲𝗲𝗹. 𝗧𝗵𝗲 𝗮𝘁𝗺𝗼𝘀𝗽𝗵𝗲𝗿𝗲 𝘁𝗵𝗲𝗿𝗲 𝘄𝗮𝘀 𝘀𝘂𝗰𝗵 𝗮𝗻𝗱 𝘂𝗻𝗰𝗼𝗺𝗳𝗼𝗿𝘁𝗮𝗯𝗹𝗲.

*𝘆/𝗻 𝗽𝗼𝘃*
𝗜 𝗳𝗲𝗹𝘁 𝗮𝘄𝗸𝘄𝗮𝗿𝗱 𝗮𝗻𝗱 𝘀𝘁𝗮𝗿𝘁𝗲𝗱 𝗮 𝗰𝗼𝗻𝘃𝗲𝗿𝘀𝗮𝘁𝗶𝗼𝗻 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝘁𝗵𝗲 𝗴𝗮𝗻𝗴. 𝗝𝗲𝗻𝗻𝗶𝗲 𝘄𝗿𝗮𝗽𝗽𝗲𝗱 𝗶𝗻𝘁𝗼 𝗝𝘂𝗻𝗴𝗸𝗼𝗼𝗸'𝘀 𝗮𝗿𝗺 𝘁𝗶𝗴𝗵𝘁𝗹𝘆. 𝗕𝘂𝘁 𝗝𝘂𝗻𝗴𝗸𝗼𝗼𝗸 𝘄𝗮𝘀 𝗹𝗼𝗼𝗸𝗶𝗻𝗴 𝗮𝘁 𝗺𝗲 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝘀𝗮𝗱 𝘀𝗺𝗶𝗹𝗲 𝗳𝗮𝗰𝗲. 𝗜 𝘁𝘂𝗿𝗻𝗲𝗱 𝗮𝗿𝗼𝘂𝗻𝗱 𝘁𝗼 𝘀𝗲𝗲 𝗝𝘂𝗻𝗴𝗸𝗼𝗼𝗸 𝘀𝘁𝗮𝗿𝗶𝗻𝗴 𝗮𝘁 𝗺𝗲 𝘀𝗼 𝗜 𝗹𝗼𝗼𝗸𝗲𝗱 𝗮𝘄𝗮𝘆.

*𝑏𝑒𝑙𝑙 𝑟𝑖𝑛𝑔𝑠*

"𝗚𝘂𝘆𝘀 𝗜 𝘁𝗵𝗶𝗻𝗸 𝘄𝗲 𝘀𝗵𝗼𝘂𝗹𝗱 𝗴𝗼 𝘁𝗼 𝗼𝘂𝗿 𝗰𝗹𝗮𝘀𝘀𝗲𝘀" 𝗝𝘂𝗻𝗴𝗸𝗼𝗼𝗸 𝘀𝗮𝗶𝗱. "𝗘𝗺𝗺 𝘆𝗲𝗮𝗵 𝘄𝗲 𝘀𝗵𝗼𝘂𝗹𝗱" 𝗜 𝗿𝗲𝗽𝗹𝗶𝗲𝗱. 𝗝𝘂𝗻𝗴𝗸𝗼𝗼𝗸 𝗮𝗻𝗱 𝗜 𝘄𝗮𝗹𝗸𝗲𝗱 𝘁𝗼 𝗼𝘂𝗿 𝗰𝗹𝗮𝘀𝘀 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝗝𝗶𝘀𝗼𝗼. 𝗝𝗲𝗻𝗻𝗶𝗲 𝗮𝗻𝗱 𝗝𝗶𝗺𝗶𝗻 𝘁𝗼𝗼 𝘄𝗮𝗹𝗸𝗲𝗱 𝗯𝗮𝗰𝗸 𝘁𝗼 𝘁𝗵𝗲𝗶𝗿 𝗰𝗹𝗮𝘀𝘀.

𝗪𝗵𝗶𝗹𝗲 𝘄𝗮𝗹𝗸𝗶𝗻𝗴 𝗯𝗮𝗰𝗸 𝘁𝗼 𝗰𝗹𝗮𝘀𝘀 𝗝𝗶𝘀𝗼𝗼 𝘄𝗮𝗹𝗸𝗲𝗱 𝗳𝗮𝘀𝘁𝗲𝗿 𝗶𝗻 𝗳𝗿𝗼𝗻𝘁 𝘁𝗼 𝗹𝗲𝘁 𝗺𝗲 𝗮𝗻𝗱 𝗝𝘂𝗻𝗴𝗸𝗼𝗼𝗸 𝘁𝗼 𝘁𝗮𝗹𝗸 𝗽𝗲𝗿𝘀𝗼𝗻𝗮𝗹𝗹𝘆. 𝗕𝘂𝘁 𝗝𝘂𝗻𝗴𝗸𝗼𝗼𝗸 𝗮𝗻𝗱 𝗜 𝗼𝗻𝗹𝘆 𝗵𝗮𝗱 𝗮𝘄𝗸𝘄𝗮𝗿𝗱 𝘀𝗶𝗹𝗲𝗻𝗰𝗲. "𝗦𝗼..𝗱𝗼 𝘆𝗼𝘂 𝗮𝗰𝘁𝘂𝗮𝗹𝗹𝘆 𝗹𝗶𝗸𝗲 𝗝𝗶𝗺𝗶𝗻"𝗝𝘂𝗻𝗴𝗸𝗼𝗼𝗸 𝗮𝘀𝗸𝗲𝗱. "𝗛𝘂𝗵...𝘆𝗲𝗮𝗵 𝗼𝗳 𝗰𝗼𝘂𝗿𝘀𝗲" 𝗜 𝗿𝗲𝗽𝗹𝗶𝗲𝗱 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝗮 𝗱𝗲𝗲𝗽 𝘀𝗹𝗼𝘄 𝘁𝗼𝗻𝗲. "𝗜 𝗸𝗻𝗼𝘄 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝘆𝗼𝘂 𝗮𝗿𝗲 𝗹𝘆𝗶𝗻𝗴 𝗯𝘂𝘁 𝗶𝘁'𝘀 𝗼𝗸𝗮𝘆 𝗶𝗳 𝘆𝗼𝘂 𝗱𝗼𝗻'𝘁 𝘄𝗮𝗻𝘁 𝘁𝗼 𝘁𝗮𝗹𝗸 𝗮𝗯𝗼𝘂𝘁 𝗶𝘁" 𝗝𝘂𝗻𝗴𝗸𝗼𝗼𝗸 𝘁𝗼𝗹𝗱 𝗺𝗲. "𝗘𝗿𝗺𝗺 𝘆𝗲𝗮𝗵" 𝗜 𝗿𝗲𝗽𝗹𝗶𝗲𝗱 𝗮𝗻𝗱 𝗲𝗻𝗱𝗲𝗱 𝘁𝗵𝗲 𝗰𝗼𝗻𝘃𝗲𝗿𝘀𝗮𝘁𝗶𝗼𝗻.

𝗧𝗵𝗲𝘆 𝘄𝗲𝗻𝘁 𝘁𝗼 𝘁𝗵𝗲 𝗰𝗹𝗮𝘀𝘀 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝗮 𝗰𝗼𝗺𝗽𝗹𝗲𝘁𝗲 𝘀𝗶𝗹𝗲𝗻𝗰𝗲 𝗮𝗳𝘁𝗲𝗿 𝘁𝗵𝗮𝘁. 𝗜 𝗱𝗶𝗱 𝗻𝗼𝘁 𝘄𝗮𝗻𝘁 𝘁𝗼 𝘀𝗶𝘁 𝗯𝗲𝘀𝗶𝗱𝗲 𝗝𝘂𝗻𝗴𝗸𝗼𝗼𝗸 𝗯𝘂𝘁 𝗜 𝗵𝗮𝗱 𝘁𝗼. 𝗢𝘂𝗿 𝗿𝗲𝗹𝗮𝘁𝗶𝗼𝗻𝘀𝗵𝗶𝗽 𝗼𝗻 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝗱𝗮𝘆 𝘄𝗮𝘀 𝗮 𝗹𝗶𝘁𝘁𝗹𝗲 𝗱𝗶𝘀𝘁𝗮𝗻𝗰𝗲𝗱. 𝗔𝘀 𝘀𝗼𝗼𝗻 𝗮𝘀 𝘁𝗵𝗲 𝗯𝗲𝗹𝗹 𝗿𝗮𝗻𝗴, 𝗜 𝗱𝗿𝗮𝗴𝗴𝗲𝗱 𝗝𝗶𝘀𝗼𝗼 𝘁𝗼 𝘁𝗵𝗲 𝗰𝗮𝗻𝘁𝗲𝗲𝗻 𝗯𝗲𝗰𝗮𝘂𝘀𝗲 𝗜 𝗱𝗶𝗱𝗻'𝘁 𝘄𝗮𝗻𝘁 𝘁𝗼 𝘁𝗮𝗹𝗸 𝗼𝗿 𝘀𝗲𝗲 𝗝𝘂𝗻𝗴𝗸𝗼𝗼𝗸.

𝗪𝗲𝗹𝗹 𝘀𝗶𝗻𝗰𝗲 𝘁𝗵𝗲 𝘄𝗵𝗼𝗹𝗲 𝗴𝗮𝗻𝗴 𝘄𝗶𝗹𝗹 𝗮𝗹𝘄𝗮𝘆𝘀 𝗵𝗮𝘃𝗲 𝗿𝗲𝗰𝗲𝘀𝘀 𝘁𝗼𝗴𝗲𝘁𝗵𝗲𝗿, 𝗜 𝘄𝗶𝗹𝗹 𝗱𝗲𝗳𝗶𝗻𝗶𝘁𝗲𝗹𝘆 𝘀𝗲𝗲 𝗝𝘂𝗻𝗴𝗸𝗼𝗼𝗸. 𝗦𝗼 𝗜 𝘁𝗼𝗼𝗸 𝗮 𝘀𝗲𝗮𝘁 𝗯𝗲𝘀𝗶𝗱𝗲 𝗝𝗶𝗺𝗶𝗻. 𝗝𝗲𝗻𝗻𝗶𝗲 𝘁𝗵𝗼𝘂𝗴𝗵𝘁 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝗝𝘂𝗻𝗴𝗸𝗼𝗼𝗸 𝗮𝗻𝗱 𝗜'𝘀 𝗳𝗿𝗶𝗲𝗻𝗱𝘀𝗵𝗶𝗽 𝘄𝗲𝗿𝗲 𝗼𝘃𝗲𝗿 𝗯𝘂𝘁 𝗶𝘁 𝘄𝗮𝘀𝗻'𝘁. 𝗟𝗮𝘁𝗲𝗿 𝗮𝗳𝘁𝗲𝗿 𝘁𝗵𝗲 𝗿𝗲𝗰𝗲𝘀𝘀 𝗝𝘂𝗻𝗴𝗸𝗼𝗼𝗸 𝗴𝗿𝗮𝗯 𝗵𝗼𝗹𝗱 𝗼𝗳 𝗺𝗲 𝗯𝗲𝗳𝗼𝗿𝗲 𝗜 𝗰𝗼𝘂𝗹𝗱 𝗲𝘃𝗲𝗻 𝗿𝘂𝗻 𝗮𝘄𝗮𝘆.

𝗛𝗲 𝘁𝗼𝗹𝗱 𝗺𝗲 𝘁𝗼 𝘀𝘁𝗼𝗽 𝗿𝘂𝗻𝗻𝗶𝗻𝗴 𝘄𝗵𝗲𝗻 𝗜 𝘀𝗲𝗲 𝗵𝗶𝗺. 𝗝𝘂𝗻𝗴𝗸𝗼𝗼𝗸 𝗮𝗹𝘀𝗼 𝘁𝗼𝗹𝗱 𝗺𝗲 𝘁𝗼 𝗳𝗼𝗿𝗴𝗲𝘁 𝗲𝘃𝗲𝗿𝘆𝘁𝗵𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝗵𝗮𝗽𝗽𝗲𝗻𝗲𝗱 𝘀𝗼 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝗶𝘁 𝗱𝗼𝗲𝘀𝗻'𝘁 𝗮𝗳𝗳𝗲𝗰𝘁 𝗼𝘂𝗿 "𝗳𝗿𝗶𝗲𝗻𝗱𝘀𝗵𝗶𝗽". 𝗢𝘂𝗿 𝗿𝗲𝗹𝗮𝘁𝗶𝗼𝗻𝘀𝗵𝗶𝗽 𝗴𝗼𝘁 𝗲𝘃𝗲𝗻 𝗯𝗲𝘁𝘁𝗲𝗿 𝗮𝗳𝘁𝗲𝗿 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝗮𝘀 𝘄𝗲 𝗯𝗲𝗰𝗮𝗺𝗲 𝗰𝗹𝗼𝘀𝗲𝗿.

*𝑠𝑐ℎ𝑜𝑜𝑙 𝑒𝑛𝑑𝑒𝑑*
*𝗮/𝗻*
𝗬/𝗻 𝘄𝗲𝗻𝘁 𝗯𝗮𝗰𝗸 𝗵𝗼𝗺𝗲 𝗮𝗻𝗱 𝘁𝗵𝗿𝗲𝘄 𝗵𝗲𝗿 𝗽𝗵𝗼𝗻𝗲 𝗼𝗻 𝘁𝗵𝗲 𝗯𝗲𝗱 𝗮𝗻𝗱 𝘁𝗼𝗼𝗸 𝗮 𝗯𝗮𝘁𝗵. 𝗔𝗳𝘁𝗲𝗿 𝗵𝗲𝗿 𝘀𝗵𝗼𝘄𝗲𝗿, 𝘆/𝗻 𝗮𝘁𝗲 𝗵𝗲𝗿 𝗱𝗶𝗻𝗻𝗲𝗿. 𝗬/𝗻 𝘀𝘁𝗮𝘆𝗲𝗱 𝘂𝗽 𝗹𝗮𝘁𝗲 𝗳𝗶𝗻𝗶𝘀𝗵𝗶𝗻𝗴 𝗵𝗲𝗿 𝗮𝘀𝘀𝗶𝗴𝗻𝗺𝗲𝗻𝘁. 𝗔𝗳𝘁𝗲𝗿 𝗳𝗶𝗻𝗶𝘀𝗵𝗶𝗻𝗴 𝗵𝗲𝗿 𝘄𝗼𝗿𝗸 𝘆/𝗻 𝘄𝗮𝗻𝘁𝗲𝗱 𝘁𝗼 𝗴𝗼 𝘁𝗼 𝗯𝗲𝗱 𝗯𝘂𝘁 𝘀𝘂𝗱𝗱𝗲𝗻𝗹𝘆 𝘀𝗵𝗲 𝗴𝗼𝘁 𝗮 𝘄𝗲𝗶𝗿𝗱 𝗺𝗲𝘀𝘀𝗮𝗴𝗲 𝗳𝗿𝗼𝗺 𝗮 𝗿𝗮𝗻𝗱𝗼𝗺 𝗽𝗲𝗿𝘀𝗼𝗻. 𝗧𝗵𝗲 𝗺𝗲𝘀𝘀𝗮𝗴𝗲 𝘄𝗮𝘀 𝗹𝗶𝗸𝗲 𝗮 𝘁.....

***********************************************

♡︎︎ᴘʟs ᴠᴏᴛᴇ ɪғ ʏᴏᴜ ᴇɴᴊᴏʏᴇᴅ♡︎
㋛sᴏʀʀʏ ɪғ ɪᴛ's ʙᴀᴅ ᴀɴᴅ ɪғ ᴛʜᴇʀᴇ ɪs sᴘᴇʟʟɪɴɢ ᴇʀʀᴏʀ㋛
♧︎ᴛʜɪs ɪs ᴍʏ ғɪʀsᴛ sᴛᴏʀʏ sᴏʀʀʏ ɪғ ɪᴛ's ɴᴏᴛ ɢᴏᴏᴅ♧︎
⚠︎︎sᴏʀʀʏ ɪғ ɪᴛ's sʜᴏʀᴛ⚠︎

𝗛𝗜𝗚𝗛𝗦𝗖𝗛𝗢𝗢𝗟 𝗥𝗢𝗠𝗔𝗡𝗖𝗘 || BADDIESTORYZWhere stories live. Discover now