luku 1

76 6 11
                                    

Hän nojasi päätään Dracon lämpimään rintaan. He olivat tarvehuoneesa, jossa oli vain sänky jonka päällä he makasivat. Draco hyräili hiljaa ja Harry tunsi hänen rinnan värinän poskeaan vasten. Draco suuteli pehmeästi hän otsaa ja katsoi Harrya silmiin. "Rakastan sinua." Draco sanoi pehmeästi ja suuteli Harrya.

Harry heräsi hätkähtäen ja ponnahti pystyyn omassa sängyssään Likusteritiellä. Hän kurottautui ottamaa lasina ja katsoi kelloa, joka näytti kuutta aamulla. Hän huokaisi raskaasti ja nousi. Hän pukeutui nopeasti, päästi Hedwigin ulos metsästämään ja meni itse syömään, vielä kun hän saisi tehdä sen rauhassa.

Hän aloittaisi viikon päästä kolmannen vuotensa Tylypahkassa. Weasleyt tulisivat hakemaan hänet tänään heille loppu viikoksi. He kävisivät yhdessä Viistokujalla ostamassa kaikki tarvikkeet uutta lukukautta varten. Harry teki nopeasti leivän itselleen ja palasi sitten äänettömästi huoneeseensa syömään.

Harry istahti sängylleen ja mietti samalla untaan. Draco oli tunkenut hänen uniinsa koko kesän ajan eikä hän rehellisesti malttanut odottaa näkevänsä häntä uudestaan. Harry alkoi pakkaamaan matka-arkkuaan.

Weasleyt tulivat hakemaan hänet heille ja Harry oli kiitollinen, kun pääsi vihdoin pois Dursleyiltä. He olivat kohdelleet häntä kuin ilmaa koko kesän. Koko Weasleyn perhe paitsi kaksi Ronin vanhinta veljeä. Harry halasi nopeasti parasta ystäväänsä Ronia ja siirtyivät hänen pieneen huoneeseensa. He tekivät sinne Harrylle pedin patjasta ja Kutkan syömistä lakanoista.

Myöhemmin hän istui muiden mukana päivällisellä, kun koulun kirjeet tulivat. Dumbledore tiesi jotenkin, että Harry oli Weasleyillä. "Tästä ei tule halpaa." Fred tai George sanoi. Harry ei vieläkään tunnistanut heitä. Varsinkaan samassa tilassa. He päättivät menevänsä huomenna Viistokujalle.

Ron oli nukahtanut arviolta tunti sitten ja kuorsasi nyt kovemmin kuin Harry muisti. Hän makasi valveilla miettien huomista reissua Viistokujalle. Mitä jos Draco olisi siellä samaan aikaan? Harryn silmäluomet alkoivat tuntua raskailta, joten hän sulki ja toivoi ettei hän taas näkisi unta kirotusta Draco Malfoystä.

Could this really workWhere stories live. Discover now