Seuraavana aamuna Ronin viitosluokkalaiset kaksoisveljet vilistivät kovaäänisesti koko talon läpi herättäen kaikki muut paitsi Ronin, joka ei herännyt mihinkään. Harry hapuili lasejaan ja nousi sitten tökkimään ystäväänsä hereille. Ron mutisi jotain epämääräistä ja käänsi kylkeä. Harry heitti häntä tyynyllä kaikin voimin ja lähti alakertaan syömään.
"Heräsikö Ron, Harry?" Molly Weasley, Ronin äiti kysyi. Hän oli lähin äitiä muistuttava hahmo Harryn elämässä. "En ole ihan varma, luulisin että heräsi." Harry vastasi haukotellen. Hän otti lautaselleen lämpimän sämpylän ja kasan pekonia. Ron laahusti kuolleen näköisenä portaita alas ja lysähti penkille Harryn viereen. Hän otti paahtoleivän ja paistettuja munia ja alkoi ahmimaan.
He matkustivat hormipulverilla Viistokujalle ja Harry päätti, että se olisi tasan viimeinen kerta kun hän menisi minnekään hormipulverilla. Molly harjasi suurimman osan tuhkasta ja pölystä pois, ja he jakaantuivat pareiksi. Harry ja Ron olisivat keskenään ja Ginny ja kaksoset olisivat keskenään. He sopivat näkevänsä tunnin päästä Säilä & Imupaperilla ja ostaisivat yhdessä kirjat. Harry ja Ron suuntasivat ensimmäisenä huispaustarvike liikkeeseen ja Harry osti uuden luudan huoltosetin. Hän osti myös kasan uusia sulkakyniä, koska ne tuppasivat aina häviämään johonkin. He suuntasivat kirjakaupalle, kun Draco käveli vastaan. Hän oli tapansa mukaan pukeutunut kokomustaan ja hänen valkoiset hiukset olivat sliipattu taakse huolimattomasti niin, että sieltä oli karannut muutama hius korostamaan hänen kasvojaan. Heidän katseet kohtasivat ja Harry tunsi, miten puna alkoi levitä hänen poskilleen. Draco hymähti ja käänsi katseensa pois. Onneksi Ron oli niin keskittynyt höpöttämään huispauksesta että ei huomannut heidän katsetta, tai sen aiheuttamaa reaktiota Harryssa. Harry vilkaisi vielä taakseen ja oli näkevinään Draconkin vaaleilla poskilla hieman punaa.
Harry oli koko päivän hieman poissaoleva, josta hän kyllä sai kuulla useaan otteeseen. Illalla Hedwig toi kirjeen Hermionelta. Siinä hän kertoi kesän kuulumisia ja kertoi lukeneensa jo kaikki lukukauden kirjat ja opetelleen ne ulkoa. Se ei yllättänyt kumpaakaan. Yhtään.
Yöllä Harry ei pystynyt taaskaan nukkumaan, koska mietti sitä lyhyttä katsetta, jota Draco ei todennäköisesti edes muistanut enää. Punastuminenkin oli varmasti Harryn omaa mielikuvitusta. Harry nukahti levottomaan uneen reippaasti yli puolenyön.
heittäkää toki jotai parannusehdotuksii ku must tuntuu et täst mun tekstiat tulee tosi tönkköö
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Could this really work
Hayran KurguHarry Potter palaa Tylypahkaan kolmannelle vuodelleen ja huomaa uudet hämmentävät tunteensa Dracoa kohtaan. Siitä alkaakin oikea tunteiden ja draaman vuoristorata. sisältää: - boyxboy sisältöä - kiroilua - seksuaalista sisältöä mikäli et kestä edell...