KIZ MİLLETİ

1.2K 23 13
                                    

Ѽ Erkeklerden tamamen değişik bir düşünce sistemi içerisindedirler. Kesinlikle farklı yaratılmışlardır. Beyin yapıları da duydu yapıları da erkeklerinkine benzemez.

Ѽ Çoğu her daim dokunsan ağlayacak gibi yaşar. Sürekli bir sorunları vardır; ya kimse onları anlamıyordur ya güzel değillerdir, ya aileleri onları sürekli baskı altında tutuyordur ya da sırf sorunlu gözükmek için bir sorunları varmış tribi yapıyorlardır.

Ѽ En önemli özelliklerinden biri de gruplaşmaya çok meyilli olmalarıdır. Hatta okuldaki kız gruplarının sayısı amatör rock gruplarının sayısından bile fazladır.

Ѽ İlgisizlik bir kız için zehir etkisi yapabilir. Aşırı ilgi ile şımartılmış bir kız ise bir erkeğin hayatını zehir edebilir.

Ѽ Kızların kafasında genelde iki ideal erkek modeli vardır. Herşeyi bilebilenler ve herkesi dövebilenler.

Ѽ Kızların umuma açık yerlerde genellikle koloniler halinde dolaşmayı tercih ederler. Bu aidiyet uygusu onlara tanımlanamaz bir güven verir. Kendilerini bu duyguya kaptırıp sonradan pişman olacakları davranışlarda da bulunabilirler.

Ѽ Dünya yüzünde kendisine verilen çiçeklerden ya da bir çift güzel sözden etkilenmeyecek kız yoktur. Ama tepkileri farklı farklı olabilir.

Ѽ Bütün kızlar birbirlerini rakip olarak görür. Birbirlerini kıskanmaları için aynı meslekten olmaları ya da menfaatlerinin çatışması şart değildir.

Ѽ Kızlar kendileri için üretilen kıyafet ve ayakkabı çeşitleri erkekler için üretilenlere oranla kat kat fazla olmasına rağmen yine de erkek kıyafeti giymeye özenirler.

Ѽ Bütün kızların mutlaka koşulacak şartları vardır. Cümlelerin sonlarınaki "ancak" kelimesi onlar için icat edilmiştir.

Ѽ Kızlar erkekler için değil diğer kızlar için giyinip süslenirler.

Ѽ Kızlar duruma göre, hoşlandıkları bir karşısında hoşlanmaz gibi, hoşlanmadıkları biri karşısında da ondan çok hoşlanır gibi avranabilmek konusunda doğal bir yeteneğe sahiptirler.

Ѽ Hiç bir kız vitrinde gördüğü "indirim" lafına dayanamaz. "İndirim" kelimesi onlarda mıknatıs etkisi yapar.

Ѽ Kızlar erkeklerin duyabilecekleri şekilde ağlamayı tercih ederler.

Ѽ Bütün kızlar kesin cevabı olmayan soruları sormakta müthiş ustadırlar.

Ѽ Kızlar için bir sırrı en yakın 3 arkadaşına söylemek o sırrı açık etmek anlamına gelmez.

Ѽ Kestirme yola sapıldığında bütün kızlara içgüdüsel olarak bir "kaybolacağız" korkusu gelir.

Ѽ Kırmızı ışık onlar için "makyaj molası" işaretidir.

Ѽ İstisnasız bütün kızlar vermeleri gereken fazla kiloları olduğunu düşünürler.

Ѽ Kızlar kendilerini güldüren erkeklerden hoşlanır ve komik erkeklere karşı savunmasızdırlar. Ama yine de dikkat etmek gerekir çünkü kendilerine ilgi gösteren erkeği maskaraya çevirip el alemi ona güldürmeyi başarabilecek yeteneğe de sahiptirler.

Ѽ Evet sadece kendi giyimiyle ilgilenen kızlar, sokağa çıktıklarına a saatlerce başka kızların kıyafetleriyle ilgilenirler.

Ѽ "Yok bir şey" cümlesinin kızlar için anlamı erkeklerinden tamamen farklıdır.

Ѽ Kızlar kendilerine neler verildiğine değil, onlar için nelerden vazgeçebildiğine bakarlar.

Ѽ Kızlar ya her şeyi unutur ya her şeyi hatırlarlar.

Erkekler kadınların ilk aşkıi kadınlarda erkeklerin son aşkı olmak isterler (Oscar Wilde)

BU KİTABI YALNIZ ERKEKLER OKUSUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin