Kızların Tercih Ettiği Erkek Tipleri

453 6 1
                                    

1- Romantik erkekler: Buluşmalara çiçeksiz gitmezler. Ev ziyaretlerine giderken çikolata almayı ihmal etmezler. Sinema biletlerini hep romantik komedi türüne filmler alırlar.

Olası dezavantajları: Sıkıcı olabilirler. Koruyucu tarafları da yeterince gelişmemiş olabilir...

2- Özgüven sahibi erkekler: Kendinden emin bir duruşları vardır. Koruma içgüdüleri yüksektir. Ne istediklerini bilirler ve kendilerini iyi ifade ederler. Samimi ve dürüsttürler.

Olası dezavantajları: Bazen farkında olmayarak kırıcı olabilirler...

3- Sanatçı ruhlu erkekler: Anı yaşayan erkek tipidir. Spontane sürprizler ve el yapımı hediyeler onların ilgi alanına girer. Karşısındaki kişinin kendini özel hissetmesini sağlarlar.

Yaratıcı bir zekaya sahiptirler. Karizmatik, asi karakterli, düşünceli ve saygılıdırlar.

Olası dezavantajları: Erkek ya da kadın gibi iki cinsten birine değil de apayrı  bir türe emnsup olduklarından bazen bir erkekten beklenen davranışları sergilemekte yetersiz kalabilirler...

4- Özgür ruhlu erkekler: Macera adamıdırlar ve genellikle bir motosiklet sahibidirler. Onlarla yolculuk yapan herkes, on dakikalığına bile olsa, kendilerini onların rüzgarına kaptırıverir. Genç hissederler ve hissettirirler. 

Olası dezavantajları: Tek kişiye bağlanmazlar ve beraber oldukları kişiye bir süre sonra acı vermeye başlarlar.

5- Centilmen erkekler: Yemeğe gittiğinizde sandalyenizi tutarlar, otomobile binerken kapınızı açarlar... Eve gitmek istediğinize ya da filmden sıkıldığınızda, bunu siz daha söylemeden anlayabilirler. Sürekli tebessüm ederler ve asla kaba konuşmalar yapmazlar.

Olası dezavantajları: Var olan kalıplarının dışına çıkmakta zorlanırlar. Yüksek sesle tartışmazlr ama kinayeli, sivri bir üslup kullanabilirler. 

☻☻☻

Evet, insanın en fazla ihtiyacını tahmin eden, kalbine mukabil bir kalbin mevcud bulunmasıdır ki, her iki taraf sevgilerini, aşklarını, şevklerini mübadele etsinler ve lezaizde birbirlerine ortak, gam ve keerleri şeylere de yekdiğerine muavin ve yardımcı olsunlar. Evet, bir işte mütehayyir kalan veya bir şeye alarak tefekkür een adam velev zihhen olsuni ister ki; birisi gelsin, kendisiyle o hayreti, o tefekkürü paylaşsın. Kalplerin en latifi, en şefiki; kısm-ı sani ile tabir edilen kadın kalbidir. (İŞARATÜ'L-İ'CAZ'dan)

☻☻☻

Bir kadına yapmaması gereknleri söylemek, ona neler yapabileceğini göstermektir. İSPANYOL ATASÖZÜ

BU KİTABI YALNIZ ERKEKLER OKUSUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin