Ölüme İnat

112 6 6
                                    

"Açelyaaaa! Laaaan! DUYSANA GERİZEKLI! "

"Ne var dayı yaa?"

"Ni vir diyi yii! Hazırlan hadi geç kalıcan! "

"Dayı merak etme geç kalmam!"

Her sene olduğu gibi okulda düzenlenen karaoke gecesine gidecektim. Bana kalsa gitmem ama befefem olan Almina sahneye çıkacağı için gidiyorum. Derken telefonum çalmaya başladı.

Almi arıyor..

"He"

"Olm nerde kaldın ya. İki saat sonra başlıyo. Kaç dakkadır bekliyoz seni."

"Bekliyoz derken? Kim var yanında?"

"Yağmur ben Tuna Oğuz falan işte."

"Tuna mı?! Ben gelmesem ya :/"

"Ağzına sıçayım bugün yalnız mı bırakcan beni?!"

"Tm kapat geliyom"

Ne giycem şimdi ben? Dolbın karşısına geçip 10-15 dakka bekledikten sonra bişeyler giyip evden çıktım. Tam dolmuşa bincem telefonumu unuttuğumu farkettim. Hemen eve doğru koşmaya başladım. Hemen çaktırmadan ayakkabılarla içeri girip telefonu aldım. Artık gidebilirim.

*Dolmuşa biniyo okula geliyo falan filan*

Ulan Almina nerdesin amk? Hemen oyalanmadan müzik sınıfına çıktım.

"Merhaba arkadaşlar."

"Merhaba Açelya!

Bu kim amk?! Hee tamam tanıdım Yiğit midir nedir hah işte o. Ne işi var burda!? Neyse birkaç dakika sonra Almina gil geldi. Tuna da yanlarındaydı. Ah bebeğim ya. Damarlı kollar, rampa saçlar. Ne kadar tatlısın sen öyleee!

Tuna gelince ben bi gerildim bi gerildim. En arka sıraya geçtim, kulaklığımı çıkarttım ve Justin Bieber-Nothing Like Us şarkısını dinlemeye başladım.

Yo olamaz gelme lütfen gelme hayır!

"Selam Açelya"

"Merhaba Tuna"

Elim ayağım titriyor amk

"Sen iyi misin? "

"Evet neden sordun?"

"Açelya ağlıyosun!"

Hemen gözlerimi silip tuvalete gittim. Tabii ki arkamdan geleceğini beklemiyordum.

"Açelya sen iyi misin?"

"Evet sadece şarkı biraz duygulandırdı."

"Peki. "

Hemen sınıfa gittim. Tuna hala yanımda oturuyordu. Yalnız Yiğit buraya çok pis bakıyodu. Galiba Tuna'yla mevzusu vardı. Neyse banane ondan be! Birkaç dakika sonra bi çocuk geldi ve Almiya'yı çağırdı. Tabi ben de yanında gittim. Giderken Almina bana Yiğit seni fena kesiyo bakışı attı. Ben de banane amk bakışı attım. Neyse birazdan karaoke başlayacak. Sahne arkasına beraber gittik. Yiğit'in ne işi var burda lan?! O da mı söylicek?? O borozan sesiylemi? Ulan amk fjnkspmsöd Neyse.

"Lan Almina sen ne zaman çıkıyon? "

"Helinden sonra"

"Helin incek şimdi kanka mal mısın? "

"Oha lan hangi ara?! "

"Sen Derin'i keserken *piç smile*"

"Ne Derin'i amk?! "

"Tamam kanka hadi sıra sende "

Ve Almina şarkıya başlar başlamaz gözümden yaş geldi. Lanet olsun Yiğit geliyor -,-

"İyi misin? "
Sanane amk sanane?!

"Evet iyiyim sağol sadece şarkı biraz duygulandırdı (bu sefer gerçekten duygulandırdı) "

"Neden ki? "

"Boşver"

Şarkı bitene kadar öyle mal mal durduk.

"Sonra konuşuruz sıra bizde şans dile *göz kırptı*"

Şırfıntı bide göz kırpıyo -,-

MELAY.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin