Gece yatmadan önce hep Yiğit'i düşündüm. Acaba neden göz kırptı?
Sabah telefonumun çalmasıyla uyandım.
Almi arıyor..."Ha"
"Kanka çabuk faceye bak. Yiğit dedi acil baksın diye. "
"Bi dakka bi dakka onun benle ne gibi bir işi olabilirki? Hem siz hangi ara arkadaş oldunuz?! "
"Konumuz bu değil."
"Tamam hadi byy"
"By"
Hemen faceye girdim. Mesaj yoktu. Oyun mu oynuyonuz lan siz benle? Tam o sırada Yiğit'ten mesaj geldi.
"Açelya bugün sahile gelebilir misin?"
"Neden ben ha neden vay gad yani?? "
"Of saçmalama Açelya gelcen mi gelmicen mi söyle"
"Saat kaçta ona göre"
"Bir gibi"
"Tamam geliyom"
Hemen bir duş aldım ve dolabın karşısına geçtim. Bir kolu omzundan düşen bir bluz giyip altına bir kot geçirdim. Saçlarımı kendi haline bırakıp dayıma mesaj attım.
Kime: Biriciyim"Dayıcım bebiğim bitanem bugün okul yok. Yetkin hoca söylemiştir zaten. Ben arkadaşlarla sahile gidiyorum. Abimin haberi var hadi öbdm byü"
Ben çok küçükken annemle babam ayrılmışlar ve biz annemde kalmaya başlamışız. Geçen sene annem bir trafik kazasında öldü. Dayım da tüm sorumluluğumuzu üstlendi.
En büyük hayalim bir gün annem gibi okulumuzda düzenlenen güzellik yarışmasında birinci olmak. Yıllar önce annem de bizim okulda okumuş ve güzellik yarışmasında birinci olmuş.
Dayımın attığı mesajla düşüncelerden sıyrıldım.
"Tamam bitanem geç kalma."
Telefonumu ve birazcık parayı cebime sıkıştırıp evden çıktım.
Sahile vardığımda 10-15 kız ve 7-8 erkek vardı. Onları görünce 10 saniye falan duraksadım. Aralarında Tuna da vardı ve bana sırıtıyodu. Sanki her şeyi biliyormuş gibi. Sessiziği bozan Yiğit oldu.
"Dün bizi çok beğenmiş gibiydin ben de seni bizimkilerle tanıştırmaya getirdim."
"Peki bu kızlar kim?"
"Bizi görmeye geldiler. "
"Anlamadım ben ya baştan anlatsana sen. "
Tuna söze girdi.
"Ben anlatayım kardeşim sen fanlarla görüş. "
"Ne fanı ya siz ünlü müsünüz? Fanlarınızın belli bi adı var mı peki :d "
"Tamam anlatıyorum bak şu gördüğün gözlüklü kardeşimiz hatta bi kıza sarılıyo hah işte o geçen sene bizi topladı ve dedi ki "Cover yapalım " Biz önce mırın kırın ettik. Yapamazsak falan diye. İkna etti bizi. Neyse biz grubu kurduk tabi başta Eymen ben ve Derin varız. Sonra Eymen bi şarkının coverını yaptı herkes çok beğendi. Sonra biz de yaptık. Eymen'in bikaç tane bestesi varömış onları da kayda alınca grup patladı bu da böylw oldu işte."
"Peki grubun adı ne? Dominic gibi bir şey mi? "
"Aynen öyle."
"Peki adınız ne? "
Fanlardan biri bağırdı;
"Boycott! "
Bu gülümsememe neden oldu. Biri kulağıma ve "Sen hep gülümse" dedi. Yana döndüğümde Yiğit'i gördüm. Yapmacık bir gülümsemeyle karşılık verdim.