TUNAA!!

390 11 0
                                    

Arkadaşlar multimedyada minenin abisi var iyi okumalaaar.

Ohaa!!

Karşıdan gelen benim abimmi lan. Ne kadarda değişmiş görmeyeli ahh şimdi abim olmasaydı varyaaa..

Tövbe ben ne diyorum yaa uçmak bana iyi gelmedi gerçekten. Abim sarı dağınık saçları olan biskolata erkeklerine taş çıkartıcak kaslara sahip olan bi erkektir . şimdi farkediyorum da gerçekten abim çok taşş yaa acaba ev arkadaşı nasıl yakışıklı biri olsa bari de gözümüz gönlümüz açılsa tam bu sırada da aklıma tuna geldi. Tuna ne alaka lan ama çocuk tam bi içimlik su şimdi offf

Ben düşüncelerimle savaşırken kafama aldığın darbeyle sendelendim

"Of abi ne vuruyosun yaa" diye cırladım.

"Kızım ne daldın gittin yaa" diye homurdandı

"Sen beni hiç özlemedinmi geldiğim gibi şiddet" diye yalandan kızdım.

"Özlemezmiyim yaa gel buraya deli." diye beni kendine çekti tabi çekiş o çekiş yapıştım ben buna bide bi sıkıyo yemin ediyorum kaburgalarımı hissettim.

"Abicim biraz daha sıkarsan özleyeceğin bi kardeşin kalmayacak" diye dalga geçtim.

" senin o dilin çok uzamış bana bak ben seni en son ne zaman dövdüm bakiyim"diye şakayla karışık sitem etti.

"Aaa abi çok ayıp sen hiç kardeşine kıyarmısın. Onu bunu bırakta senin şu ev arkadaşını çok merak ettim nasıl biri Türkiye de bulamadığımı belkide burada bulcan haa ne dersin" göz kırpıp abime baktım tabi o bana öyle bi bakış attı ki geriye uçağıma doğru koşasım geldi tabi sonra evdeki kavgaları hatırlayıp sessizce sevgili abimin (taş yığını) yanında yürümeye devam ettim.

^°^°^°^°^°^°^°^°^°

Taksi büyük beyaz bi evin önünde durunca abim parayı ödeyip arkadan bavulları almaya gitti bende bu arada wattpad ta yeni güncellenen "yabancı" kitabını büyük bi heyecanla okumakla meşkuldüm. Tam o sırada abimin sitem dolu sesini duydum.

"Kızım bu bavullar ne yaa bütün odanı tıksaydın"

Diye söylenirken ben ona sadece omuz silktim. Abim kollarının altına iki bavulu diyer ikisinide ellerine alınca ortaya çıkan komik görüntüye koca bi kahkaha patlattım ve abimin katil bakışlarıyla karşılaştım.

"Bana bak seni küçük sıçan hem bana yardım etmiyosun hemde gülüyosun sus yoksa ebeni.... Tövbe estafurullah düş önüme yoksa elimden bir kaza çıkıcak"

Abimin kızgın sesiyle çıkan sözcükleri bana resmen tokat gibi ulasmasıyla evin kapısına yapışmıştım. Belki ev arkadaşı evdedir umuduyla kapı ziline abandım. O sırada abim yanıma gelmiş teminki kızgınlığı gitmiş bir sekilde konuştu.

"Tuna uyuyodur büyük ihtimal cebimden anahtarları al da öyle girelim"

Abimin konuşmasının 'tuna' kısmından sonrasını duymamış olmamın yanında abim sanki ben aslında bi uzaylıyım demiş gibi ona baktım.

Yok yaa o tuna benim tuna olamaz dimi olmamalı yani bu kadar tesadüf fazla bi gün için bir dakka bir dakka benim tuna nerden oluyo yaa iyice saçmaladım ben zaten böyle bisey mümkün olamaz koca ülkede sen git benim abimi bul o da yetmezmiş gibi uçaktada karşılaş yok yok imkansızlıkları düşünmeyelim minecim sakin olalım.

Ben düşüncelerimle boğuşurken abim kendi kendine sitemli cümlelerini sıralayıp tek elindeki bavulları yere bırakıp tabi bende bu arada yere düşmesinler diye onları tuttum e abim yani bu kadarda yardımımız olsun dimi ;) kapıyı açar açmaz kendimi salona benzeyen bir yere attım zaten kapıdan girilince direk salona çıkılıyodu.

Ben kanepeye uzanmış dururken abim başıma gelip;

"Minecim odan su kapı ben çok yoruldum uyuyacağım banyo şu tarafta duş almak istersen. Haa bu arada banyo ortak o yüzden dikkatli ol bıraktıklarına"

Abim bunları söyler söylemez altında yatan imayı anladığım gibi  benim yanaklara alevler fışkırdı.allahım yaa abisin sen abi böyle imalar yapılırmı yaa sanki ben bilmiyorum iç çamaşırlarımı yada pedlerimi bırakıp bırakmicağımı. Neyse yanaklarımdaki alevleri yatıştırıp banyoya koştum. Banyodaki ufak jakuziyi gördüğüm gibi küçük bi sevinç nidası attım hemen üstümdekileri çıkartıp jakuziyi doldurmaya başladım açtığım bi dolapta sırf erkek duş jellerini görüp suratımı astım.

"Off be abi ben geliyorum yani koysana şuraya birkaç çilekLi biseyler"

Ben kendi kendime söylenirken dolaptan güzel görünümü olan bi duş jelini çıkatıp jakuziyi köpürttüm. Jelin harika erkeksi kokusunu içime çekerken kendimi mayışmış gibi hissettim hemen jakuziye girip uzandım ve beynimdekileri boşaltıp gözlerimi kapattım.

Aradan gecen yarım saatin sonunda dusa girip durulandım yanıma aldığım bornozumu üzerime geçirip kirlilerimi sepete attım neyseki iki günde bir gelen temizlikçi sayesinde Bu işlerden kurtulmuştum. Odama gitmek için Açtığım Kapıyı gözlerim fal taşı olmuş bi sekilde geri kapadım ohaa one yaa büyük ihtimal suda durmaktan benim beynim sulandı yanlış gördüm deyip kapıyı tekrar açtığımda gözlerimi kırpıştırarak mırıldandım,

"TUNAA!!"

Arkadaşlar lütfen bu kitap için gerçekten emek harcıyoruz okuduktan sonra oy verirseniz ve düşüncelerinizi yorum atarsanız gerçekten çok nutlu oluruz. Bu arada bu bizim ilk hikayemiz yanlışlarımız için kusura bakmayın öpüldünüüzz :*

İlk Aşk İlk ÖpücükHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin