Bekle Amerika Ben Geliyorum

462 14 0
                                    

Multimedya: Minenin giysileri                                          

Çocuğun arkasından aptal gibi baka kaldım resmen ya.Neyse ya zaten buralardan gidicem boşu boşuna heveslenmenin alemi yok dimi sonucta.Eve geldiğim gibi bilgasayarın başına geçip facebooktan abime herşeyi anlatan kısa bir mesaj yazdım.Anında cevap geldi lan oha bu değişmemis gene bütün gün facede gene.

''Oha lan genemi kavga ediolar''

''Hiç bitmediki''

''Ne yapmayı planlıyorsun''

''Yanına gelmeyi''

''Hmm...''

''İstemiomusun yoksa lan kardeşini?''

''Gerçeğimi duymak istiyosun''

''Evet''

''İstemez olurmuyum mal deli gibi özledim seni ''

''Oleyyyy o zaman geliyorum''

''Aynen..''

Tabi bundan sonra abimin amerikaya gittiğini hatta sevgilisinin olduğunu ev arkadışının olduğunu filan öğrendim.Bekle amerika ben geliyorum :D

Akşam yemeğinde annemle babama amerikaya abimin yanına gitmek istediğimi sölediğim zaman hiç itiraz etmeden direk kabul ettiler oha hemde direk noluya lan bunlara töbe töbe.Bilgisayarımın başına gecip yarın akşam için uçak bileti ayarladım yarın aksam herşeyden kurtuluyorum artık sonunda.En iyisi ben yatayımda sabah erkenden kalkıp yapmam gereken çok şey var.

SABAH

Sabah kalktığım gibi genel işlerimi halledip kahvaltıya indim.Kahvaltıda her zamanki gibi kimse konuşmuyodu.İzin istyeyip kalktıktan sonra duşa girdim.Hayatımın en kısa duşunu aldım galiba ben.Telefonumu elime aldığımda mesaj gördüm oha hemde tanımadığım bir numardan.Mesajı açtığım zaman mesajın abimden geldiğinii anladım.

''Günaydın fıstık bu benim yeni numaram uçağın saatini bana mesaj atmayı unutma ;)''

''Günaydın abicim bu akşam 7 uçağına binicem''

''Tamam o zaman ben seni havalimanından alırım.Okey?''

''Okey''

Abimle konuşmam bitince saçlarımı tarayıp kuruttum şekil verme işlemi en son :D Valizimin içine vazgeçilmezim olan şortlrımı taytlarımı doldurdum.Yok yok bu valiz bana yetmez. böle böle derken sonunda her şeyimi topladım. Oha lan 4 valizmi nasıl tasıcam lan ben bunları.Napalım sevgili abiciğimin ellerinden öper artık amerikada :D :D Kitaplarımı cd'lerimide sırt çantama doldurdum galiba şimdi tamamen hazırdım.Telefonu elime aldığımda saat 5e geliodu oha lan saate bak off geç kalcamm ben gene.Şaçlarımı maşa ile şekil verip altıma kot şortumu üstünede nirvana tişortümü giydim.kısa botlarımıda giyip bilekliklerimide taktım işte hazırdım.(resmini koydum arkadaşlar)Valizleri tek tek asağı indirdim.Annem ve babamla sıkıca sarılıp vedalaştıktan sonra taksiye atlayı havalimanına gittim.Havalimanındaaki kontrollerden sonra ucağımın kalkmasının bekledim.Uçağımla ilgili anons yapılınca kapıya doğru yürümeye başladım.Neden bu kadar fazla valiz alırtım ki sanki off.Sonunda yerime oturabildim Allah şükür ya.Çantamdan kulaklığımı çıkarıp taktıktan sonra müzik dinlemeye başladım.Biranda kulaklığımın çıkarılmasıyla neye uğradığımı sasırdım noluya lan kim çıkarıyo benim kulaklığımı gebertirim lan seni sölenerek yanıma dönüyodumki birde en görem...

'' Noluyo be kim hangi hakka hiz-'' oha lan bu o çocuk sen nerden çıktın oha yani tuna tuna arkadaşlar.

''Şarkı zevkin güzelmiş''

''Teşekkür ederimde hayırdır''

''Sadece yerime oturdum''Ne yeri benim yanımmı yani şimdii :D

''Hmm..peki''

 TUNADAN

Uçağa bindiğimde koltuğumu ararken birde ne görem. Bu kız geçen çarptığım kız değilmi ve benim yanım onun yanında bu kadarda tesadüf olamaz.Ama ben bu tesadüfe sevindim galiba evet evet sevindim.Çünkü ben bu kıza aşık oldum abi ya.Kızın yanına oturduğumda kualkluğını takmış gözlerini kapamış bir şekilde duruyodu.Ama haberi yoktu ki ne kadar tatlı olduğundan.Onu sinir etmek için kulaklığının birini çıkalırıp kedi kulağıma taktım.

'' Noluyo be kim hangi hakka hiz-'' Zannedersem kzdı banenen oda o kadar tatlı olmasaymıs abi

''Şarkı zevkin güzelmiş''

''Teşekkür ederimde hayırdır''

''Sadece yerime oturdum''

''Hmm..peki''

Ben sakin cevaplar verirken o sinirlenmiş bir şekilde konuşuodu ama sonunda oda sakinlemisti.Yolculuğumuz boyunca ikimzde konusmadık ama ben sürekli onu izledim o bi ara uyudu.Kendi kendime mırıldandım.

''Sen neden bu kadar masum uyuyosunki neden bu kadar güzelsin.Ama ben sana aşık oldum.''

Uçak indiğinde ikimizde yerimizden kalkıp inmeye başladık o önden giderken bende arkasından

''Görüşmek üzere güzellik''bunu ben demdim dimi

''G-görüşürüz'' galiba sasırdı ben olsam bende sasırırdım yani 

Ama seni ne olursa olsun bulucam.Uçaktan indiğimde arabama binip eve sürmeye başladım.Ev arkadasımın kız kardeşi gelicekti bi bu eksikti dimi ya.Neyse ya gelsin ben odama çıkıp uyucam beni rahatsız etmedikleri sürece sorun yok.

Hikayemi okuyan var mı bilmiyorum ama umarım vardır hayatımda ilk kez böyle bir şey yapıyorum eğer hikayemi okuyup takip eden varsa oy verirse mutlu olurum iyi okumalar :D

İlk Aşk İlk ÖpücükHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin