𝘢𝘱𝘵𝘢𝘭 𝘤̧𝘰𝘤𝘶𝘬

2.8K 120 263
                                    


1 ay oldu...

o... taehyung... başka bi kızla sevgili... mutlu,  çok mutlu... onu hiç böyle gülerken görmemiştim...

irene

o kız geldiği ilk hafta sürekli onlaydı. hatta biara çıkışta irene ile gülüşürken  taehyung diye seslendim. ne var jennie!

diye bağırdı. bende ağlayacağımı hissettiğim için siyah gözlüklerimi takıp arabaya bindim. eve gitmiştim. o gün lisa yoktu çünkü hastaydı. 2 hafta da sevgili oldular. pekâla ben neden hâla taeden vazgeçemiyorum ki?. şuan lisayla okula gidiyoduk. o da bütün olanları biliyor. okula gelmiştik. frene basıp kafasını yukarı kaldırdı ve sıkıntıyla nefes verdi.

"ne oldu lis?"

bankları gösterip "şunları boğasım geliyor" gösterdiği yere baktım. 

irene ve taehyung birbirlerine sarılmış sohbet ediyorlardı.

siyah gözlüklermi taktım kimsenin beni ağlarken görmesini istemiyorum

lisa: "nini o aptal bi çocuk boşversene, eninde sonunda ayrılırlar"

bi anda sinirlenip "aptal çocuk" diye bağırdım. taehyung ve irene dahil bütün okul buraya bakmaya başladı. lisa da anıra anıra gülmeye başladı. tamam biraz komik söylemiş olabilirim. tamam rezil oldum. arabadan indim ve kantine doğru yürüdüm. lisa arkamdan geliyordu. iki tane çikolatalı süt aldık ve geri oturduk. artık taehyunga bakmak istemiyorum. lisaya baktığımda öldürü bakışlar atıyodu. baktığı yere baktığımda bi kız arkadaşına bişey dedi. ve jungkooka doğru yürümeye başladı. jungkookta ileride tek başına telefonla uğraşıyodu. lisa bianda ayağı kalktı ve jungkookun yanına hızlı adımlarla gitti.


lisadan

tama jungkookla sevgili değiliz ama onu benden başkası sevemez. o benim. jungkook beni yanında görünce önce şaşırdı.

jungkook: "bişey mi oldu?"

"yoo olmadı yanlızsın ya o yüzden geldim"

jungkook kafasını sağa çevirdi ve gelen kızı gördü. ve lisaya geri dönüp sırıttı. 

jungkook:"peki gel yanıma" diyip yanını patpatladı

bende küçük bi çocuk gibi yanına oturdum. şu kız hala geliyo ya. ne yüzsüz çıktı bu da.

"selam"

jk: selam?

"şey yanındaki kız sevgilin mi?"

jk: hayır?

kırılmıştım cidden

" he iyi o zama-"

jk: yanımdaki kız sevgilim değil ama gelecekteki karım

heh kız gitti şimdi. Bİ DK Bİ DK NE?! KARIMMM MI? 

gözlerimi büyüterek jungkooka döndüm

"nE?" 

jk: eee sen bi lavobaya git yüzün kıpkırmızı diyip sırıtı

yanağıma dokunduğumda alev gibi olduğunu gördüm. koşa koşa lavaboya doğru koştum

_________

jennieden

lisa koşa koşa lavaboya gitti. bende hemen jungkookun yanına gitmek için ayağı kalktım irene ve taehyungun önünden geçerken irene ayağını uzattı çelme taktığ bildiğin. böyle konularda eğitim aldığım için düşmedim.

𝐭𝐚𝐞𝐧𝐧𝐢𝐞 & 𝐥𝐢𝐳𝐤𝐨𝐨𝐤    𝑤𝘩𝑎𝑡 𝑖𝑠 𝑙𝑜𝑣𝑒?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin