bu gün erken uyanmıştım çünkü okulda bi kız bana mesaj atmıştı
bilinmeyen: yarın senine kapışacağız. taehyung benim ve çevresinde dolaşman hiç hoşuma gitmedi. yanındaki muz kafalı da jungkooktan uzak dursun. o çocuklar bizim. en güzel giyinen kazansın(!) tabikide ben ve tzuyu güzel olacağız. ben sana. görelim bakalım tae ve jungkook kimi daha çok beğenecek!
sen: sana aptal olduğunu kimse söylememiş mi?
havlayan köpek açtır derler açsan köpek maması ısmarlayabilirim.
seni paramla döverim. elimi bile yormam yani:)
diyip engelledim kızı. cidden buneydi? çocuk cidden. ama sırf ağlamaları için güzel olacağım. güzel olmam bile yeter aslında. dolabıma gidip lisaya ve bana güzel kombinler hazırladım. üstümü giyip üst kata lisanın odasına çıktım.
çok güzel olmuştum cidden. hemen lisanın kombinini de ayarlayıp onun odasına uçtum. gider gitmez üstüne atladım.
"lisaaaa"
lisa: hıı
"kalk hadi"
ilk önce gözlerini açtı ve saate baktı
lisa: yat zıbar okula 1 saat var
" mal biliyorum onu "
lisa: eee?
kısaca olayları anlattım anlatır anlatmaz yataktan fırladı ve banyoya koştu.
arkasından seslendim "kıyafetlerin yatağın üstünde giy ve geel" diye bağırıp salona indim. bi yarım saat sonra lisa geldi.
" oha bune yakıyosun kızımm"
lisa: sende müq olmuşsun jenjen
"eee gidelim mi"
lisa: saat daha 7 lan 15 geçe çıkarız arabayla gidiyoruz zaten
"peki" diyip telefonla oynamaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐭𝐚𝐞𝐧𝐧𝐢𝐞 & 𝐥𝐢𝐳𝐤𝐨𝐨𝐤 𝑤𝘩𝑎𝑡 𝑖𝑠 𝑙𝑜𝑣𝑒?
Ficção Adolescente"biz sizin 1 günlük barbie'leriniz değiliz." 𝓽𝓪𝓮𝓷𝓷𝓲𝓮 & 𝓵𝓲𝔃𝓴𝓸𝓸𝓴 //tamamlandı//