Dikkat: Bu kitapta kadına şiddet, hakaret, küfür, aşağılama ve birçok olumsuz davranışlar vardır.
Kadın Olmak - Değişim
Sıcak buharın hakimiyeti git gide artarken, mırıldandığı şarkı aklında yer edinmiş ve onu yaşıyormuş gibi hissettiriyordu.Beline sardığı havlu ile açtığı duş kabini anında soğuk hava ile buluşmuştu. Hafifçe ürperdi ama hareket etmeyi durdurmadı. Çıplak ayağı ile ılık mermere bastığında ayağının kayması ile ufak çaplı kalp krizi geçirmiş gibi hissetmişti. Ama aklında mırıldandığı şarkıyı mahvetmemek için sorun yokmuş gibi buharın yapışmış olduğu aynanın önünde durdu. Aynayı eliyle sildi.
Dudaklarını abartılı şekilde oynatarak şarkıya devam etti. Şarkının tam yükseldiği kısımda kaldırdığı tek kaşı ile aynadaki yansımasına baktı.
Kendisini yakışıklı olduğunu ikna eden bakışlar atmaya başlamıştı; ama daha çok kendi yansıması ile flört ediyormuş gibi görünüyordu.
Ve devam etti;
"And ı feeling good..."
Sonunda banyodan çıktığında hızlıca odasına geçti.
Kafasının içinde bin bir düşünce geçiyordu ama en belirgin ve en parıldayanı kendisi ile iddiaya girmesiydi. Tabii ki bu yaptığını kimsenin bilmemesi onun için büyük bir teselliydi.
'Şarkının ritmini kaçırmadan giyinirsem, bu gece çok güzel bir seks yapacağım.'
Kendini beline sardığı havlu ile hızlıca kuruladı ve sırasıyla giyinmeye başladı.
Gariptir ki ilk önce çoraplarından başlamıştı giyinmeye. Onun için çıplak ayak, çıplak popo gibiydi. İkisi de kapalı kalmak zorundaydı; tabii gece işler değişebilirdi.
Şarkının ritmi ile iki ayağına da çorapları geçirirken, bedenini de hareket ettirmeyi ihmal etmiyordu. Baksırınıda hızlıca kalçasına çektiğinde, ritmini bozmadan giyineceği gömleği aldı. Çıplak gövdesine değen ipeksi gömlek şarkının hızlanan zamanlarında olması onu gülümsetmişti.
Karşına geçtiği boy aynasında yeniden yansımasına bakarak bu sefer pantolonunu hızlıca bacaklarından geçirdi, aynı hızla aldığı kemeri beline dolarken, hafifçe kalçasını salladı ve yansımasına göz kırptı.
Ve yeniden tekrarladı;
"And ı feeling good..."
Tamamen hazır olduğunda temiz kunduralarını ayağına geçirdi- spor ayakkabı her zaman tercihiydi ama bugün özel bir gündü. En azından arkadaşı için. Ceketini de hızlıca giyindikten sonra son kez yansımasına bakıp gülerek göz kırptı ve hızlıca evinden çıkarak yürümeye başladı.
Bugün günlerden pazardı. Genellikle sabahları evde akşamdan kalma olur ve akşam olunca yeniden içmeye giderdi. Bu hep böyle devam ediyordu ama sıkmıyordu bu olay döngüsü onu. Hatta elinde olsa bütün hayatını bu şekilde geçirirdi.
Gideceği yerin yakın olması onun için güzel bir şeydi; Trafiği hiç sevmezdi ve o gideceği yerde hep trafik olur, onu çileden çıkartırdı.
Sokağı dönerken bile aklında yankılanan şarkı, onu huzurlu ve havalı hissettiriyordu.
Yürürken arsızca baktığı kadınlara göz kırpıyor, pantolonunun üstünden aletini işaret ederek, edepsizce gülüyordu. Bunu gören kadınların küfür edişleri onu daha çok tahrik ediyor ve gülümsetiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kadın Olmak -Değişim-
Novela JuvenilKadınlara hakaret, küfür eden, şiddet gösterip, taciz eden adamın bir gün kadın olarak uyanmasının ardından yaşanılanları ele alan bir kitaptır. Not: Bu kitapta kadına küfür, hakaret, taciz, şiddet, olumsuz örnek oluşturabilecek davranışlar vardır. ...