Ep 1

20 1 2
                                    

တိမ္ေတြေရးေသာပန္းခ်ီ

   ကြၽန္ေတာ့္နာမည္က မူပိုင္ခ တကၠသိုလ္ေက်ာင္းသားတစ္ေယာက္ေပါ့ဗ်ာ။ ကြၽန္ေတာ့္မွာသူငယ္ခ်င္းဆိုလို႔ ႏွစ္ေယာက္ဘဲရိွတယ္ မိုးေသာက္ယံနဲ႔မိုးၪီးယံေလ။ ကြၽန္ေတာ္ေလမျဖစ္ႏိုင္မွန္းသိရက္နဲ႔ အျဖဴေရာင္စည္းကိုေက်ာ္ခ်င္ေနမိတယ္ အျဖဴေရာင္လိုသန္႔ရွင္းေနတဲ့အေရာင္ေလးကိုမွ အနီေရာင္အခ်စ္ေတြနဲ႔ ညစ္ေထးေစမိၿပီထင္ပါရဲ့။ သို႔ေပမယ့္ ကြၽန္ေတာ္သူ႔ကိုခ်စ္တယ္.....
"ဟိတ္တစ္ေယာက္ထဲ ဘာေတြေၾကာင္ေနလည္းခခ"

"အေမ့ လန္႔တာယံယံရယ္"

"မင္းမွာလည္းအၿမဲကိုလန္႔ေနတာဘဲ ငါဒီေလာက္ေခ်ာတာလန္႔စရာလားဟြန္႔"
(သူ႔အားရစ္တယ္အထင္ႏွင့္ေၾကာင္ၾကည့္ေနေသာကြၽန္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္းပါေလ)
" ထားေတာ့လာကန္တင္းသြားၾကမယ္"

"ဒါနဲ႔မင္းအကိုမိုးေသာက္ေကာ"
(ေသးငယ္လွသည့္ေမ်ွာ္လင့္ခ်က္ေလးျဖင့္ေမးလိုက္မိေသာ္လည္း ကံတရားကကြၽန္ေတာ့ဘက္မပါ ၾကားလိုက္ရသည့္အေျဖၾကောင့္ ၿပံဳးရံုေလးသာတက္ႏိုင္သည္။)

"သူလားသူ႔ေဆာ္ဆီမွာေလ ေစာေစာစီးစီးရိုေနၾကတာလူျမင္ကြင္းမွာေတာင္မေရွာင္ၾကဘူးစိတ္ပ်က္စရာ"

(ခခတစ္ေယာက္ထိုစကားၾကားေတာ့ကြၽန္ေတာ့္အားရယ္ျပေနေသာ္လည္း ဝမ္းနည္းေနမည္မွာအမွန္ပင္ သူကကြၽန္ေတာ့္အကိုကိုႀကိဳက္လာတာၾကာၿပီေလ ကြၽန္ေတာ္သိတာေပါ့ အကိုဘဲတံုးလြန္းလို႔မသိတာကြၽန္ေတာ္လည္းခခကိုအားနာမိပါသည္သူ႔ခမ်ားေမ်ွာ္လင့္ခ်က္ေလးထားမရေအာင္ကို အကိုကေပြလြန္းရႈပ္လြန္းသည္။)

"ေအာ္အင္းပါ လာကန္တင္းသြားၾကမယ္ယံယံ"

"သူ႔ကိုမေစာင့္ေတာ့ဘူးလားခခ"

"ဟင့္အင္း......"ကန္တင္းသို႔သြားသည့္လမ္းတစ္ေလ်ွာက္ဟာလည္းအေတြးမ်ားထဲ၌သာနစ္ေျမာသြားျပန္သည္။
(ကိုကသာေတြ့ခ်င္တာ သူကသူခ်စ္ရသူဆီမွာတဲ့လား
ဟဟားရယ္ရသား သူ႔မွာခ်စ္ရတဲ့သူရိွတာသိတယ္ သိေနေပမယ့္လည္း ခ်စ္ေနတာရပ္တန္႔လို႔မရဘူး ကို႔ႏွလံုးသားကိုေတာင္ ကိုမပိုင္ေတာ့ဘူးေလ....)

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 09, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

တိမ်တွေရေးသောပန်းချီWhere stories live. Discover now