Gözlerimi açtığımda frisk yatakta yoktu hemen yataktan kalkıp aşağıya indim salonda diildi!!!
Ben:frisk nerdesinn??
Ses gelmiyodu mutfağa baktığımda frisk ordaydı arkasına dönüküktü
Ben:off frisk bişey oldu sandım. sana okadar seslendim neden cevap vermiyosun....frisk heyy..
Frisk tepkisiz bi şekilde duruyodu ellerimi omzuna yasladım birden arkasını dönük bi şekilde beni hızlıca itti!!!
Ben:hey hey sakin ol frisk benimm sanss!!!
????:ahahahha sans o burda olsaydı bilemem ama şuan ben burdayım..
Ben:FRİSK'DEN NE İSTİYOSUN SÜRTÜK(gülme gülme güleme!!phahahhahahaa)
????:Sizi öldürmesini istiyorum sans hepinizi benim için öldürcek ve ben sadece izliyip eyleneciğimm hhahaha
Ben:frisk asla öyle bişey yapmaz seni piskopat ruhh hastası
????:hmmm öylemi dersi-in na-apıyosu-
Friskin bedeni istemsizce kendini yere attı bende sadece izliyodum sonra bi ağlama sesi geldi bu friskin sesiydi frisk ağlıyodu onu yerden kaldırmak için eğildim frisk birden beni hızlıca kendinden itti..
Frisk:b-bana dokunmaa!! benden uzakk durrr!!!
Ben:frisk korkma sana zarar vermiyeceğim. izin ver sana yardım ediyim.
Frisk:(ağlayarak söylüyo)bana zarar vermiyeceğini biliyorum sans..
Ben:ozaman neden yanına gelmemi istemiyosun frisk?):
Frisk:ÇÜNKÜ BEN SANA ZARAR VERMEK İSTEMİYORUM SANSS!!
Friskin dediğini biraz düşündüm sonra frisk ayağıya kalktı.
Ben:sen iyimisin frisk?
Frisk:benim bi anlamım yok sans.
Ben:nedemek istiyosun sen?
Frisk:bu kötü ruh beni kulanarak değer verdiğim kendimden çok önemsediğim bi canavara zarar vermek istedi!!!
Frisk acaba onu bana mı söyledi b-ben ne saçmalıyorum...
Ben:frisk napıyosun ver bu bıçağı bana DURRR!!
Fırisk:sizi koruyorum(: ):
Ben:H-hayır DURRRR yapma sana önem veren bi gülücük torbası var frisk lütfen ver o bıçağı...lütfen
Frisk bi an duraksadı bende bıçağı ondan almak için refleks yapıcaktım ki....
Frisk:B-ben.......ben sana zarar vermekten korkuyorum b-ben bunla başa çıkamam...
Ben friskin bu halini görmeye dayanamıyodum şuan bıçağı karnına saplamak için bekliyodu
Ben:frisk bak herşey güzel- DUR HAYIRRRR!!!
Frisk bıçağı karnına saplamıştı b-ben ona yardım edemedimm..
Frisk: s-seni tanımak güzeldi gülücük torbası....
Ben:s-sus sana hiç bişey olmuyacak
seni kurtarıcağım friskFrisk bana samimi bi gülücük atmıştı ve yavaşça gözlerini kapatı ve ruhunun yarısından fazlası çatlamıştı
Onu hemen kucağıma alıp alphisin yanına ışınlandım alp birşeyle meşguldü ben birden gelince yerinden sıçradı..
Alp:Ohh s-sans beni karkutu- Aaa insan bulmuşsun r-ruhu çatlamak ü-üzere hemen k-krala götürelim. geçidi aç-çsın..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
...NEFRET...
Mystery / Thrillernefreten doğan bi frans hikayesi🔪💙❤ aşk nefreti yene bilirmi?