Naupang fel tak ang Mai a a nu tang a bei hle hle tlangval pakhat Sam dum hlap chuan in ti pangchang zet in a college chawlh Rei tak neih Chu Anu Hawaii a hman a Dil mek a,,a nu lah a fapa in lak cute leh lutuk vang in a Nui char char bawk.
"Maw nu min en la ,naute Ka ni tawh lo kum 19 Ka ni tawh I hria em , khawngaih in Hawaii kal Chu phal Mai roh Ka pa chuan a phal SA a" a nu hma a a mit mu bial zet nen a anu melh ina Thu a,a Khap fak fak bawk
Anu in a fapa duh Lai a duat em em Chu cute a tih em vang in a biang a Piai zeuh a"En teh Mr.Blackbunny a teuh lo Ka tello in voi1 pawh ila zin ngailo a theih loh I hria maw kum19 pawh nila Ka tan chuan kekawr ha lo a la tlan kual thin kha Ila ni reng" Nui Hak pah in afapa Chu a thawh San a,
"Nu" Chu Chu Jungkook sawi theih ani,a tap lo chauh Hawaii ah hian a kal chak lutuk ani...
Anu lah in engah mah ngailo in an Zan riah tur Siam tan arual a, an fapa hian an Thu voi1 pawh ALA hnial lo tih a hria tun ah pawh hian a ti lui dawn lo tih a hriat vang a thawh San ani.Jk Chu a nu rawngbawl na lam a kal phei in a nu amelh vak a "nu I sual khawp Mai ,I phalloh a zar ah Kan chawlh neih hi Len nan Ka hmang char³ dawn I pangpar hi" tih leh a nu duh em em lily par eng nalh tak pakhat a par mawi ber Chu a thliak hmak a "haha Blackheartmom" tih leh chak tawk in a tlan chhuak nghal a,,, ...
Anu Chu thinrim tak ani ,kha mi ti par tur ringawt pawh khan a Kum a kum a bei kha ni Sia "Jeon Jungkook lo haw teh I chak lo ang"
Jungkook erawh chak tak in a tlan Liam vang³ tawh ...
"Pa maw I hria em Hawaii"...tih chiah a sawi hmanlo ,ni e Jk pa hi Film director ani a mibuai tak ani bawk a fapa hi angaihsak hman lo ani ber
"He lam ah director" tih ri lo awm vang chuan jk pa Chu a kal nghal a, Jungkook erawh ngawi reng in ading thung ,Anu phal na a HMU lo a pa phal na Tal a HMU ber sei in a pa te film shoot na ah a kal hmiah a,.........
"En teh director he role hi Chang tur in min duh maw !!!!!!hah" Chu aw Chu vin tak ani ,a lehkha ken chuan Mr.jeon Chu avawm sawk bawk ...,
"Ka mahse Hei te Chu I film ah khan play Tel ngei a ngai Sia" mr.jeon chuan a ti zawi rat a,a hma mi chuan engah mah angai lo tih hriat zet in a Nui Hak a
"Hmeichhe Lem thin Ka ang em ni duh duh fawp kual a ,ruak a mu dun tur in min duh em ni tenawm hian ziahthat tir ang Che" tih pah chuan an main role ber tur chuan mr.jeon Chu a kawl fawk³ a..
Mr Jeon erawh a ngawi reng thung a kun a ngaihdam a Dil mial² bawk staff dang te pawh an lo ngawi thap a...
Jungkook in APA an tih Dan Chu ngawi reng in kil khat atang a en a, akut a hum ruh tan bawk
"Hey" ring tak in ati vak a, chulai hmun a awm te Chu a lam ah an rawn hawi thap a,... Thinrim tak in APA te lam Chu akal phei a,.
"Hey Mr.Blueman" tih leh ahma a Sam pawl nalh tak pian fuh leh hmeltha tak hmelnel awm lo zet Chu rum tak in a melh a,, Hei hi a chin hran Dan ani Anu nen Tete tang in mi hming an hriat loh hi an kawr Hak te an Sam mit rawng tang an phuah a an ko tawp Mai zel ani...
YOU ARE READING
BLUEMAN💚💜 (T♡ω♡K ) ~♪
FanficEng tin nge I rilru a awm dawn le???????😂🤷 chhiar tawp la I duh ang in comments roh *BoY X BoY*