Zdravím... jsem zpět. Nějak se mi tenhle příběh začal líbit a tuhle kapitolu už by se to mělo pořádně rozjet!!! Taaaaak, jdeme na to!
V baru bylo rušno, někteří shinobi sledovali holky co tančí u tyče, jiní zase pili do zapomnění. Jiraiya seděl u stolu a v ruce měl sklenku saké. Sledoval jednu brunetku co okolo procházela a mrknul na ní, ta se usmála a pokračovala v cestě.
Jiraiya se rozhlížel, když ucítil známou čakru. Vedle něj se zjevili 3 postavy, Kakashi, Yamato a Sai. Bělovlasý jonnin se k němu nenápadně posadil a začal rozhovor, ostatní 2 následovali jeho příklad. ,,Godaime nám zadala misi, odcházíme zítra za úsvitu." zamumlal bývalí studen Čtvrtého. ,, Aha, no, ale nejdřív tu můžeme chvíli posedět. Noc je ještě mladá a já potřebuji načerpat inspiraci pro mé knihy." odpověděl Sannin s úsměvem. ,,Nevím zda je dobrý nápad zůstat tady.. akorát vypiješ všechno saké co tu skladují." ušklíbl se Hatake a vrhl na Jiraiyu nenápadný pohled. ,,Nejsem přeci Tsunade, nebo tak vypadám?" zasmál se otočil pohled k přicházející blondýně s několika skleničkami a láhvemi saké.
Yamato pozoroval výměnu mezi těma dvěma a rozhodl se, že tu nechce zůstávat ani o minutu déle. Pohlédl na Saie který se trochu nejistě rozhlížel. Jen tak pokukoval a všímal si jak se několik chlapů mydlí u jednoho ze stolů. Když před všechny byly postaveny skleničky a do nich blondýnka nalila bohatý objem saké, Yamatovi se trochu zatajil dech, přece jen nechtěl, aby se jeho student opil den před misí.
Nakonec se však plán: jen přijít a odvléct legendárního Sannina trochu zvrtnul a všichni 4 tam strávili nejmíň další 3 hodiny. Yamato vypadal, že po velkém množství saké brzo usne, Sai jen tak seděl a mnul skleničku v dlani (plán, aby se Sai neopil se také vymknul z rukou, když začal Jiraiya namítat, že mu to nijak neuškodí a že aspoň už bude mít nějakou tu zkušenost), Kakashi ležel hlavou na stole a občas něco zablábolil, oči podlité z alkoholu. A pak tady byl samozřejmě Jiraiya, který se jakýmsi způsobem dostal k dvěma holkám a flirtoval s nimi.
Mezitím Sai zjistil, že si Kakashi a Yamato začali povídat. ,,..ale vá-ážně.... jak to poznáš.... já to nechápuuuu....." blábolil Yamato a svýma zasklenýma očima hleděl na kopírovacího ninju ,,to poznáš...jednodušše.... stačí si všímatt-t----------" mumlal Kakashi a pak zavřel oči a usnul z hlavou na stole.
Musel toho vypít docela dost, že takhle usnul... možná bych je měl všechny posbírat a dopravit domů. Pomyslel si Sai a zahleděl se na Jiraiyu, kterej si asi už dovolil moc a dostal facku. Sannin se sklesle otočil tváří k jejich stolu. Když viděl, že Kakashi, slavný Kopírovací ninja spal hlavou na stole a vedle něj Yamato který do něj šťouchal prstem a něco nezřetelně mumlal, zahleděl se na posledního člena čtveřice, který vypadal kupodivu dobře.
Sai si všiml pohledu Jiraiyi a vstal. Přešel k němu. ,,Jiraiya-sama, mám pocit, že bychom je měli dopravit domů, abychom měli aspoň pár hodin na to se vyspat a ráno se připravit na cestu."
Jiraiya kývl, v takovém stavu by bylo nejlepší, aby se ti dva dostali co nejdříve do postele. Vstal a vydal se ke poslednímu z klanu Hatake, který byl očividně v alkoholem vyvolaném hlubokém spánku. Obhlédl situaci a přehodil Kakashiho ruku, přes jeho ramena. To mladého muže zřejmě přivedlo aspoň na práh světa živých a zakňoural. Jiraiya se na to usmál, nikdy si nemyslel, že uslyší Kakashiho kňourat.
Sai udělal to samé s Yamatem, který byl ještě při vědomí, takže pohybování s ním, bylo podstatně snažší.
Jiraiya čekal na Saie, mezitím se Kakashi probral natolik, aby byl schopen s oporou chodit.
Když vycházeli z baru, Jiraiya zaplatil a vyšli na ulici. Přivítal je studený vánek a oni se vydali dál do lampami osvícenými uicemi.
Po dlouhém dohadování se Sai a Jiraiya rozhodli, že se všichni 4 nasáčkují ke Kakashimu, protože nechtěli nechat ty dva o samotě, když bylo nad slunce jasné, že ráno sami nevstanou.
To bude teď vše. Já raději napíšu víc kapitol, aby to bylo tak nějak rozdělený, než jednu dlouhou, která bude nepřehledná! :3
ČTEŠ
Odraz na dně lahve II CZ II NARUTO II Fanfic
FanfictionCo se stane když se 4 Shinobi vydají na misi s obrovskou kocovinou, protože se předchozí noc nedokázali udržet? Kakashi, Yamato, Sai a Jiraiya si to zažili a je to příběh, který stojí za vyprávění.