Ahoooooooooj!!!! Jsem tu, mám něco nového, něco skvělého a převratného! *....tedy aspoň doufám...*
Samozřejmě tenhle můj chytrý komentář co nikdo nečte, píšu před tím, než opravdu začnu psát a ještě vlastně ani nevím co se z toho vyvine. Tak uvidíme a budeme doufat, že nejsem zase takový kretén xd
*...už jsem zmiňovala, že to nikdo nečte?*
,,Takže, vyjádřila jsem se dost jasně?" zeptala se Pátá a vrhla na skupinku před sebou smrtelný pohled. ,,Hai, Hokage-sama" odpověděli sborově Sai, Yamato a Kakashi.
,,Dobře, teď jste propuštěni." odpověděla Tsunade Senju, aneb pátá Hokage a nalila si sklenku saké.
Když ti 3 opustili její kancelář, rozhodli se hledat posledního ninju, který je měl na jejich misi doprovázet a tím nebyl nikdo jiný než legendární zvrhlí poustevník (jak ho Naruto rád nazýval) Jiraiya.
,,Tak kde ho najdeme?" zeptal se Yamato a kouknul na posledního Hatake, který vedle něj kráčel, s jednou rukou v kapse, když četl tu svou oblíbenou knížečku. ,,Nejspíš bude někde šmírovat holky u horkých pramenů, nebo bude rovnou ve... jak to tak říct slušně.. pánském klubu." zamumlal Kakashi a znovu se ponořil do čtení. Yamato se podíval na něj a pak na Saie, který měl svůj obvyklý výraz.
Yamato zakoulel očima Právě teď opravdu doufám, že bude u těch pramenů.. pomyslel si a pokračoval v chůzi.
O chvíli později se konečně doplahočili k horkým pramenům, rozdělili se začali hledat.
Kakashi procházel po lávce a zatočil do křoví které předělovalo ženskou část pramenů, aneb tam kde Jiraiya vždy špehoval mladé dívky a "hledal inspiraci pro své knihy". No tak kde seš.. neříkej mi, že nebudeš na svém oblíbeném místě.. dneska je tu mnoho krásných dívek... ach božee zasténal v duchu bělovlasý jonnin a prohledával křoví. Snad mají Yamato a Sai víc štěstí.. dneska se mi vážně nechce tahat Jiraiyu z baru.. Nakonec vstal a odcházel.
Po hodině hledání, prolézání křoví a vyzvídání od civilistů, se ukázalo, že sem zřejmě dnes nepáchl ani nohou.
,,Nechci nic říkat, ale asi budeme muset podniknout plán B. Už zapadá slunce a mi musíme být za úsvitu na cestě." Zdůraznil Kakashi a prohrábl si rukou vlasy které sami od sebe odporovaly gravitaci. Na chvíli se mu zdálo, že jakoby Yamato ztratil všechnu barvu z obličeje, ale to byl jen okamžik. Sai měl lhostejný výraz a pokrčil rameny.
Po chvíli trojice stála před klubem v Konoze. ,,Opravdu tam chceme?" zeptal se Yamato a hodil pohled na Kakashiho. ,,Nemáme na vybranou, tak pojďte. Jen ho odsud vytáhneme, nezdržíme se tu dlouho" odpověděl Kopy-ninja a vydal se ke vchodu. Sai a Yamato ho pomalu následovali.
V baru bylo rušno, bylo tam hodně Shinobi, většina z nich pokukovala po holkách které tancovali u tyče, jíní pili do zapomění. Trio procházelo okolo stolů dokut neuviděli na míle známou štětku bílých vlasů.
Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak......... chichichiiiiii... já to tady uříznu. muchachacha.. já vím sem fakt hrozná, ale ten bar si chci nechat na další kapitolu.
Jinak samozřejmě se vůbec nebojte podělit se o svůj názor dole!
ČTEŠ
Odraz na dně lahve II CZ II NARUTO II Fanfic
FanficCo se stane když se 4 Shinobi vydají na misi s obrovskou kocovinou, protože se předchozí noc nedokázali udržet? Kakashi, Yamato, Sai a Jiraiya si to zažili a je to příběh, který stojí za vyprávění.