"Harry kapat şu lanet olası ışığı!"
Harry hemen yanındaki yatakta yatan Ron'un böğürmesiyle irkilerek yerinde doğruldu. Aniden hareket ettiği için tutulmuş belinden birden kütür kütür sesler çıkmıştı. Derin uykulara dalmış oda arkadaşlarından çıkan horlamaları fark ettiğinde hafifçe kaşlarını çatarak kolundaki eskimiş saate baktı. Haritayı eline aldığından beri ne kadar vakit geçiş olabilirdi ki?
00.36?
Hadi canım!
Gerçekten de Ron'unki haklı bir isyandı.
Oturduğu yerde biraz daha doğruldu ve başını eğmekten tutulmuş boynunu kütletti. Ayağa kalkıp uykusuz bir Ron'u daha da huysuzlandırmamak için ışıkları kapattı ve yorganının altına girdi.
Ancak herkesin uyuduğunda emin olduktan sora -özellikle Ginny'nin sevgilisi Dean- asasını yandaki komodinden alıp mırıldandı.
"Lumos."
Asasının ucundan zayıf bir beyaz ışık süzülünce Harry, çapulcu haritasını yeniden eline aldı ve üzerinde Ginny Weasley yazan ufak noktayı izlemeye devam etti.
Luna Lovegood ve Ginny Weasley yazan noktalar en sonunda Rawenclaw ve Gryffindor kulelerin gitmek için ayrıldıklarında Harry gülümsedi.
Yarın erkenden dersi vardı Ginny'nin, SBD öğrencisi olduğu için de bir sürü ödevi... Bu kadar geç saatlere kalmasına rağmen uykusuzluğa bünyesi nasıl dayanıyordu? Gözlerinin altında siyah - mor halkalar da olmuşsa her daim enerjik ve neşeli görünmeyi başarıyordu ve bu, onun milyonlarca mükemmel özelliğinden sadece biriydi.
Hiçbir terslik, sıkıntı veya sorun olmadan kızıl saçlı kızın ortak salona varıp yatakhanesine çıktığından emin olana kadar çapulcu haritası Harry'nin önünde açık kaldı.
Aynı son birkaç haftadır her gece olduğu gibi.
En sonunda Gryffindor kızlar yatakhanesinde vardığında Harry yorgunluktan kapanmak üzere olan gözlerini ovuşturdu ve iç geçirerek haritayı kapattı, komodine koydu. "Nox" diye mırıldandı ve odayı azıcık da olsa aydınlatan ufak ışık kaynağının da sönmesi üzerine bütün yatakhane karanlığa gömüldü.
Belki haritayı kapatmıştı ama Ginny'nin düşünceleri bir türlü beynini terk etmiyordu Harry'nin. Çapulcu haritasında onu izlemek bir numaralı hobisi haline gelmişti artık. Bir parşömen parçasının başında bu kadar uzun süre kalabileceğini asla ama asla tahmin etmezdi.
Oh! Ayriyeten onu hayal etmek ise her zaman yaptığı sıradan bir eylemdi.
Harry iç geçirerek yastığını düzeltti ve yeniden her zaman yaptığı gibi, içindeki suçluluk inanılmaz boyutlara ulaşırken kızıl saçlı kızı düşünüp bir gün onun sevgilisi olma ihtimalini hesaplarken gözleri yavaşça yavaş kapandı, beyni uyuştu, düşünceleri havaya karıştı ve uyuyakaldı...
Aynı son birkaç haftadır her gece olduğu gibi...
***
Biliyorum kısa -çok kısa- oldu ama az ve tatlı böyle bir şey yazmak istedim işte. Beğendiyseniz oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.
Sizi seviyorum <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hinny stuff
Non-Fiction❝ben Harry Potter ve eğer lanet olası bir muggle daha Ginny'nin bana layık olmadığı söyleyen bir muggle görürsem cinnet geçireceğim.❞ ©MinnieMcGonagall » Harry Potter × Ginny Weasley