Del 3.

6.8K 150 11
                                    

Jason McCanns pov (btw han som kjører.)
Jenta hadde sovnet, det tok knappe fem minutter. Jeg hadde ikke trodd hun var liksom, ja... Modig, men samtidig redd og forsiktig. Trodde vel egentlig hun var sånn sikkelig pingle, jeg tok vel feil. Btw jeg innrømmer sjelden eller aldri at jeg tar feil. Rart? Litt. Litt veldig rart... Hun så veldig pinglete ut da hun kom inn i stua. Hmm.... Merkelig.

"Home sweet home" mumlet Zac da jeg svingte inn oppkjørselen vår. Jeg parkerte bilen i garasjen og gikk ut. Jeg banket på ruta der hvor jenta sov. Hun lukket øynene sakte opp og kikket gjennom ruta på meg. Hun skjønte at hun skulle ut av bilen. Hun lukket bil døra opp og hoppet ut. Hun smelte døra igjen og tok bagen sin over skuldra. "Kom" sa jeg og dro henne med inn og til stua hvor resten av gjengen var.

"Så McCann hadde han penga?" Anna, kjæresten til Tommy så spørrende på meg så på jenta bak meg. "Ikke akkurat," sukket jeg. "Tommy?!" Sa jenta og så forskrekket på Tommy. Hæ?

Jennyfers (Jenny) pov.
"Tommy?!" Sa jeg forskrekket og så bort på gutten som satt i sofaen med ei jente. Alle så uforståelig på meg, skjønner jeg godt. "Hvordan vet du navnet mitt? Er det fler som vet det?" Han reiste seg brått opp og gikk mot meg med tunge steg. Jeg rygget bakover helt til jeg traff veggen bak meg. Han skremmer meg, dette er ikke den Tommy jeg kjente. Jeg ristet fort på hode. Han sto nesten helt inntil meg. Jeg klarte ikke mer, tårene strømmet på sammen med mange minner. "Husker du meg ikke?" Spurte jeg gråtkvalt. "Hvorfor skulle jeg det?" Sa han care. "Nei du har vel rett! Hvemhuskervelsinegensøster?" Jeg sa det siste nesten helt uforståelig og kikket ned. "Hva sa du? Og hvem er du egentlig?" Han var plutselig litt usikker. Jeg mannen meg opp, tørket tårene som trillet nedover kinnene mine og så han rett i de blå øynene hans. "Jeg er Jennyfer Backett eller helst bare Jenny og jeg er 17år." Sa jeg og prøvde å virke selvsikker. "Og jeg sa at, hvem husker vel sin egen søster." Avsluttet jeg. Alle stirret sjokkert på meg. Inkludert Tommy, som nesten var på gråten.
-------------------------------------
Del 3. :)
Bra/dårlig?
-No control

No control...Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt