Takk for at du leser❤️ ca. 150som har lest😘💕 Takk for kommentar og vote, holder motivasjonen oppe😍
-----------------
Jennys pov.
"Bra! Hvor skal jeg sove?" Sa jeg og smilte falskt. "Haha du liker å komme rett på sak! Akkurat som da du var mindre." Sa Tommy og lo. "Anni kan vise deg hvor du kan sove." Avsluttet han. Jeg nikket. Jenta han hadde sittet vedsiden av reiste seg og smilte. Wow så glad alle er da! "Kom så skal jeg vise deg." Sa hun vennlig.Vi gikk opp trappa og bortover en korridor eller hva det nå enn heter. Hun åpnet en dør og gikk inn. Jeg fulgte etter og det var det fine rommet! "Wow skal jeg sove her?!" Utbrøt jeg, hun nikket ivrig. "Liker du det eller?" Spurte hun spent. "Dette går ikke ann å like." Sa jeg, hun ble trist. "Jeg elsker det!" Nesten ropte jeg. Hun ble lettet. "Jeg trodde ikke du likte det?" Sa hun og lo. "Nei jeg elsker det." Lo jeg tilbake. Hun var såååå snill og pen og ja kan ramse opp mye mer men jeg håper vi blir bedre kjent og veldig gode venner. "Mjau." Sa det plutselig fra et sted i rommet. Jeg kikket meg forvirret rundt. Og der, ja der var verdens søteste katt. (bildet som er lagt til. Btw rommet ser ut sånn som på bildet sammen med katten.)
Katten kom små løpenes bort til meg og koste beinet mitt. "Hei du!" Sa jeg og lagde baby stemme til den. Jeg satte mag ned på huk og klappet den, aww den likte at jeg koste den. "Åh, glemte kanskje å nevne at vi har en katt, eller jeg fikk han for ca et år siden av Tommy." Hun satte seg ned sammen med meg og koste han hun også. "Hva heter den?" Spurte jeg og smilte. "Han heter Romo." Svarte hun. "Som i Romeo and Juliet?" Fniste jeg. Hun nikket og fniste hun også. "Han er ganske mye her fordi jeg hadde dette rommet før. Så vi du ikke vil ha han her er det bare å ta han ut. Han gjør deg ikke noe om du løfter han heller." Hun smilte mot meg og klappet Romeo. "Går helt fint at han er her. Ikke sant pus." sa jeg og kysset Romeo på hodet. Han mjauet søtt og malte enda mere. Anni fniste søtt. "Men hvorfor har du ikke dette rommet egentlig det er jo helt himmelsk." Sa jeg drømmende. "Jeg har på en måte flyttet inn på rommet til Tommy." Hun rødmet svakt. "Ooo, er dere sammen eller?" Sa jeg og ertet henne smått. "Kanskje." Smilte hun lurt og rødmet enda mere. Aww, Anni er så søt og snill. Glad for at Tommy fant en som henne og ikke en barbie dokke som hun andre jenta som klenget seg rundt McCann, eller noe sånt?
"Men du?" Sa Anni mens vi fremdeles koste med Romeo. "Ja." Sa jeg. "Hadde du det egentlig bra hjemme? Jeg så du smilte falskt..." Spurte hun usikkert. Kan jeg stole på hun? Skal jeg si det? Ja Oki, jeg sier det. Jeg pustet dypt inn så,startet jeg. "Først og fremst må du love og ikke si noe til noen, ikke Tommy en gang." Hun nikket ivrig. "Greit hvor skal jeg starte... Mhhh.. Jo, eh.. Etter Tommy dro eller forsvant ble mamma og pappa rare. De oppførte seg liksom ikke som før og før jeg visste ordet av det så dro mamma også. Uten å si i fra. Det var da alt skar seg for pappa. Han begynte å drikke og dope seg. Han slo meg og sparket, han var ikke pappa lengre." Jeg pustet ut. "Åh Jenny..." Sa Anni trist og medfølende. "Men det var ikke alt," fortsatte jeg. "Han slo meg ofte til jeg blødde og helt til jeg nesten ikke klarte å gå. På skolen ble jeg mobbet på grunn av alle blåmerkene og sårene jeg hadde. De sa sårende ting og ting som på en måte var litt sanne. De sa for eksempe: 'at jeg aldri skulle bli født. Så foreldrene mine banket meg opp så jeg kanskje kom til å dø.' Eller lignende. De viste jo heller ikke at mamma hadde dratt. Lærerne gjorde ingen ting, de sa ikke i fra at de andre måtte stoppe. Da trodde jeg en stund på tingene de sa." Anni satt neste og gråt når jeg fortalte.
" Jeg trodde det var alt pappa kom til å gjøre, men jeg tok feil. Det var like før jeg fylte femten og kom hjem fra skolen. Pappa kom mot meg med et truende blikk. Jeg rygget bakover helt til jeg snublet over noen sko i gangen. Pappa tok tak i håret mitt og dro meg opp trappa og inn på rommet hans. Han stoppet ikke uansett hvor mye jeg hylte og gråt." Tårene mine fosset ned kinnene mine. Alle minnene strømmet inn i hodet mitt. De neste som skjedde,spilte fler ganger rundt i hode mitt. "Han dyttet meg ned i sengen hans og begynte å kle av meg. Jeg forsøkte å dekke meg til mens han ni stirret på meg med vid åpne øyne. Han gikk til komoden sin og fant en liten pakke i den ene skuffen. Det viste seg å være en k-kondom." Jeg klarte nesten ikke snakke lengre. Alt gjorde så vondt. "Etter han var ferdig var ikke jeg jomfru lengre. Han hadde v-vo..lta..." Lengre kom jeg ikke før stemmen min knakk sammen og jeg braste ut i gråt. Anni klemte rundt meg og gråt litt hun også, mens hun prøvde å roe meg ned. "D-det aller værste v-var at det ikke var si-ste gang" klarte jeg til slutt å si. "Alt skal bli bedere, jeg er her for deg. Hva sier du til å ha en jentekveld, bare du og jeg? Vi kan kose oss med is, masse godteri, brus og romantiske eller morsome filmer." Sa hun gråtkvalt mens hun strøk meg beroligende opp og ned på ryggen. Jeg nikket inn i nakken hennes og tørket noen tårer.
"Takk," Snufset jeg og trekker meg fra henne. "Takk, for at du er her og støtter meg. Kunne ikke hatt noen bedre til å trøste meg og en som forstå meg så godt som deg." Smilte jeg svakt. Hun smilte tilbake og klemte godt rundt meg igjen. Endelig hadde jeg noen rundt meg som faktisk brydde seg om meg. Det er den herligste følelsen jeg noen gang har hatt siden... Ja, veldig lenge siden, evigheter siden.
-----------------------------------
Det var del 6 :)
Lagde den lang siden dere er så flinke til å gi meg vote og leser historien i det hele tatt😘😘😘
Mhehe! Da fikk dere vite hva den store hemmelighet var. Hva skjer videre?
Bra/dårlig?
-No control.
YOU ARE READING
No control...
FanfictionJenny er ei jente på 17år. Hun er en helt vanlig jente med helt vanlige tenåringsproblemer, eller? Vel det er det hun ønsker, at hun hadde normale tenåringsproblemer, men sånn er det ikke. Ingen vet er at hun går rundt med en stor hemmelighet. Det e...