1

47 1 1
                                    

Sonunda okullar tatile giriyordu,  fakat ben buna hiç sevinemiyordum. Katherine Ailesi ile Norveçe tatile gidecekti biz ise yine Londra' da kalmak zorundaydık. En son ne zaman tatile gittiğimizi hatırlayamıyorum bile. Sanırım çok uzun yıllar olmuştu. Babam bizi ihmal ettiğini göremiyecek kadar işini çok seviyor ve ben Tanrıya onun emekliliği yaklaşsın diye hergün dua ediyorum. Yalnız babam yaşlandıkça gençleşiyordu. Artık erkeklerin şu giydiği iğrenç renkli pantolanları giyemeye başladı. Annem ondan daha genç ve güzel durduğu için komplekse girmiş olabilir belki. Belki de erkeklerde de Menapoz dönemi vardır, bilmiyorum. Ama Annem bu durumdan oldukça memnun gibi duruyordu. Önemli olan da bu, değil mi? 

Bugün Katherin'ı uğurladık Jessie ile birilkte. Çok üzgünüm, çünkü o benim en iyi arkadaşım ve onu yanımdayken bile özlüyorum. Katherine çok yardımsever, dürüst, merhametli ve samimiyetini iliklerime kadar hissetiğim tek arkadaşım.

Havaalanından çıktıktan sonra Jessie beni evine davet etti . Bu duruma çok şaşırdım, çünkü beni ilk defa evine davet ediyordu. İlk başta affaladım sonra kabul ettim. Bir kahveden zarar gelmez öyle değil mi ?  3 Nr.'lı Metroya bindik. Tıklım tıklım doluydu. Daha önce bu metroya hiç binmemiştim hangi semte gittiğini bile bilmiyorum. 40 dakika oldu metroya bineli ve sonunda bir yer buldum oturmak için. Ayaklarımın ağrısını tarif edemem bile, çünkü topuklu ayakkabı giymiştim. Aslında topuklu ayakkabıyı çok nadir giyerim, sevmem çünkü penguen gibi yürüdüğümü düşünüyorum. Fakat bir bayan olarak alışmam lazım artık değil  mi ? 

Juliiia diye bir ses duydum birden. Kafamı kaldırdım ve Jessie kapıyı gösterdi. Son durak. Sonunda gelmiştik. Metrodan indik alt geçitten karşıya geçiyorduk ki bir Kadın sesi duydum. İmdat diye bağırıyordu. Çok korktum ve ne yapacağımı bilemedım. Etrafda sanki bizden başka kimse yok gibiydi. Jessie'ye baktım ama o duymamış gibiydi sanki.

- Jessica duymadın mı sesi ?
- Hangi sesten bahsediyorsun sen ?
- Bir bayan İmdat diye bağırıyordu duymadın mı, gerçekten?
- Bazı şeylere kulağını kapatman gerekir, yoksa durduk yere başına bela alırsın, dedi ve yürümeye devam etti.

Nasıl yani ? Ne demek istedi şimdi. Aklımdan bin bir türlü şeyler geçti. Belki de haklıdır dedim içimden sonra. Ama vicdanım hiç rahat değildi. 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 23, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İlk ve son AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin