"Chapter 5"

405 26 0
                                    

“boht khush hain Tere baare men jab se sochna chora
                   Yehi too raaz e ulfat hai”
........................................................

(At Hospital)

(Daadi was in ICU...Haya roaming here and there in tension...while Aabeda begum is crying...and Arham was paying fees...)

(Doctor came out from ICU)

Haya: Doctor kesi Hain Meri Daadi???
Doctor: Jee abhi kuch kaha nhi jasakta... Aap men Haya aur Arham koon hai???...apki Daadi unhe bola rahi hain..
Haya: jee..!!

(Haya and Arham came inside the room)

Haya: Daadi hum aagai hain..aap ko kuch nhi hoga...Daadi please!!
Daadi: Aar... Arham!!..
Arham: jee Daadi men yahin hon...
Daadi: Meri Haya ka khayal rakhna...

(Daadi Haya ka hath Arham k hath men deti hain)
Meri baas ek akhiri khuhish hai k..tum dono ki Shaadi dekh sakon...

Haya: Daadi ye aap??...

(Aabeda begum enter in the room)

Aabeda begum: Ammi..!!!...theek hai..abhi hoga Inka Nikkah... Arham jao molvi sahab ko leker aao...
Arham: lekin ammi..!!!??
Aabeda begum: Arhaamm!!! Men jesa keh rahi hon wesa karo...

(Arham left..)

( After some time, Arham came with Molvi sahab..)

(After Nikkah)

(Arham go to drop molvi sahab again...after coming back..)

Aabeda begum: Arham dekho bacche aab Haya tumhare Hawale hai... zimedari hai tumhari...uska khayal rakhna...usse chorh na Dena..uske pass wese hi rishte Kam hain..wo bardasht nhi karpai gi...
Arham: jee Ammi!!!...wo Daado ko discharge kardiya hai..chalen Ghar chalte hain...

(When Haya went near Arham's car with Daadi on wheel chair..Daadi said)

Daadi: Arhaamm!!!..mujeh Haveli Jana hai...

(Daadi ki baat par Arham negahen utha Kar Haya ko dekhta hai)

Arham: jee Daadi...!!!!

(When Sakhawat's Family went Haveli)

Amma be: Assalam Alaikum...!! Bari begum saheba....
Daadi: w/Salam!!..
Rani: kesi hain aap???
Daadi: zinda hon...aur rahongi kiyon ke mere bacche Jo wapis aagai hain...
Haya: Amma be Daadi ko room men le jao aur kapre change Kara dena........ theek hai!!!...
Amma be: jee Haya Bibi....
Haya: aur Rani tum mere sath aao...
Rani: jee!!..

(Isi tarhan din guzarte rahe... Arham raat der se aata aur apne room men Chala jaata..Haya bhi lawyer bangai thi isi liye aai din case men busy rehti thi...)

(Daadi on dinner)

Daadi: haan too bachon...mene socha hai k tum logon ki ruksati kardon...
Arham: ehm..eh..Kiya zarorat hai Daadi ek hi Ghar men too rehna hai....
Daadi: bete bath Ghar se ruksat ki nhi bulke ek kamre se dosre kamre Tak ki ruksat ki hai... akhir mujeh bhi too apne par pote potiyon se kehlna hai..

(Iss baat par Jahan Arham ka khata hath ruka wahin Haya ka khana halaq men atak gaya..)

Aabeda begum: ye loo bacche paani piyon... Arre khana too pora karo..
Haya: bass khaliya phuppo...!!

(Haya apne room men Chali jaati hai... Lekin jab thori der Tak neendh nhi aati too garden men walk k liye chali jaati hai)

Haya thinking, kesa khel hai na ye qudrat ka...jisse mene apne se dooor Kiya ye soch Kar k wo meri taqdeer men nhi...wohi mere naseeb men aagaya... Zindagi k bhi kitne rang hote Hain na.. shayad Apni Anaa men mene kitne rishton ko kohdiya...kitni selfish thi men....

(Isi ke sath she starts singing a sad song)

Kahani humari fasana humara,
Ghamon ne sunaya dobara dobara,
Meri dastan men, hai bhege se monsom,
(It's start raining... aur shayad Aasman k sath sath Haya ka Dil bhi ro raha tha)
Hoi Meri palkhen tabhi phir se nam

(And she starts crying)

Haya: kiyon???..Saab ne chorh diya mujeh...pehle ammi Abbo...phir Chachu aur phir Arham...kiyon Saab chorh k chale jaate hain..mujeh..??
Arham: kiyon ke tum khud unhe apne se dooor kardeti ho...

(Arham ko dekh Kar Haya apne aanson saaf karti hai..aur jaane lagti hai..par Arham usko uske bazoon see pakar Kar apne samne karta hai)

Arham: kiyon Kar rahi ho apne sath ye Saab Haya...apne aap ko dard Dene ka shoq hai tumhe...tum ye Kiyon bhool jaati hoo..k tumse jore logon ko bhi dard hota hai jab tumhe takleef hoti hai......
Haya: haaan Saab men karti hon.... Meri wajah se Mahi Appu ki death hogai Daaji Mar gai... Chachu..aur Chachi ka accident hogaya....Saab Meri wajah see hoa...men kiyon zinda hon... Mujeh bhi Mar Jana chahiye...

(Haya starts crying and sit down..after few moments she heard a soft voice of Arham)

Arham:Sshh...Haya kuch tumhari wajah se nhi hoa...agar tum yahan hoti tab bhi yehi saab hona tha...aur ye Saab men Meri bhi ghalti thi...

(Arham bole ja raha tha taab usne notice Kiya k Haya kisi baat ka jawab nhi de rahi...then he noticed that she get unconscious..)

Arham:Haya....Haya..SHiT!!!!...Rani... Rani...!!
Rani: jee chohte sahab!!???...
Arham: Rani jaldi se doctor ko phone karo....
Rani: jee!!!....

(After some time)

(Doctor Haya ko check karke Bahar aati hain)

Doc: aap inke Kon lagte hain???..
Arham: Biwi hai Meri....
Doc: oh!...dekhen please inhe tension se dooor rakhen..jitna hosake... kiyon ke iss tarhan unge brain hambraij bhi hosakta hai...ya phir wo kabhi maa nhi ban paingi...isi liye please...
Arham:..... jee!!!....Rani inhe gate Tak chorh k aao...
Rani: Gg...aaye...

(Arham room men enter hota hai aur Haya k paas Beth jaata hai)

Arham: kiyon Kar rahi ho Haya...agar tumhe kuch hogaya too kese jionga men... please uth jao..

(Arham thori der Beth Kar usse baten karta hai phir usse kiss karke room se Bahar nikalta hai aur Aabeda Begum k paas aata hai)

Arham: Ammi!!!...mujeh aap se baat karni hai...
Aabeda Begum: Han bolo Arham..??
Arham: ammi men chahta hon k aap Haya ki ruksati karden..men ek Valima plan karna chah raha hon...agar aapki ijjazat ho too??..
Aabeda Begum: arre tumne too Meri Dil baat kardi men bhi yehi kehna chah rahi thi....
Arham: theek hai phir ye Valima Kal hi hoga....
Aabeda Begum: itni jaldi!!???...
Arham: men aur intezar nhi karsakta ammi...
Aabeda Begum: theek hai mere bete...

(Arham ye bol Kar room se Chala jaata hai aur Aabeda Begum Arham ki ankhon men Haya k liye pyar dekh Kar khoosh hojati hain)..

..........................................................

"Ishq-e- Mamnu"Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon