23

1K 52 29
                                    

ג'יימס: יש לך שמפו? שלי נגמר

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ג'יימס: יש לך שמפו? שלי נגמר.

סיריוס: לא, אני לא אוהב את הטעם

ג'יימס:

ג'יימס: אתה אוכל שמפו?

סיריוס: למה שאני אוכל את השמפו שלי אם אני לא אוהב את הטעם?



--
כאילו זה כזה מובן, דהה😂

דווקא יש לי מקורות מידע שאומרים ששמפו זה טעים (אח שלי הקטן שאני מאוהבת לו בצורהה😂) סתם... בכללי שמפו זה טעים, תנסו😂

באתי עם מוד של לחפור קצת אז פשוט... לא יודעת...

היום יצאתי מהבידודד כן כן!! וכבר הספקתי לעשות סיבוב ביישוב שאני גרה בו😂 הלכתי לסבתא שלי שממש התגעגעתי אליה ועשיתי בלאגן עם הגניזה😂😂

אניווי סוף סוף לצאתת! לא יכולתי להשאר כבר בבית!!
בידוד זה סיוטט! כאילו אחותי נכנסה כבר חמש פעמים לבידוד ובאמת לא הבנתימה כל כך קשה בזה? כאילו זה נטו רק להשאר בחדר ולשגע את אחיות שלי שיביאו לי דברים... אז זהו שלא! זה סיוטט!! ואני לא רוצה עוד פעםם!

וגם קנו לי פלאפון חדשש ואין לי משחקים להוריד כי שום דבר לא מעניין... תמליצו לי בפרטי או פה על משחקים לפלאפון בבקשה😂🙇

תרצו עוד פרק? כי פשוט יש לי מלאא פרקים מוכנים ואני עוד ממשיכה להכין... תגיבו לי פה למטה כמה פרקים אתם רוצים שאעלה בכל יום👇 תצביעו אם אתם רוצים לשמח ולקבל נקודות זכות בגן עדן😂😂 סתםם אבל תצביעוו🌟 (ותרשמו לעמוד ותלחצו על הפעמוןןן😂 חח סתם, זה הזכיר לי יוטיוברים אז זרמתיי😂)

אהה וגםם לאחרונה סיימתי 2 סדרות מהממות!! ואני ממש ממליצה! לראשונה קוראים מוקד 911 ויש לזה גם סדרת המשך כזאתי שקוראים לה 911 טקסס (ממליצה לראות קודם מוקד 911 כי יש לזה יותר עונות והם עוד ממשיכים להוציא ואז 911 של טקסס כי הם באמצע לצלם את העונה השניה של 911 טקסס)
ולסדרה השניה קוראים ג'ון אמסטרדם (באמת מומלץץ) יש לזה עונה אחת אבל היא טובהה!

זה סדרות של מתח פשע ופעולה עם המון דם אז אם אתם לא אוהבים פשוט אל תראו...

אם אתם גם אוהבים ז'נרים של מתח, פעולה, פשע, קומדיה ומדא בדיוני  ויש לכם סדרות טובותת אני אשמח שתמליצו ליי!! 

אפשר גם סדרות על הומואים 😊😂

וואו באמת חפרתי😅

אז אם קראתם עד לפהה שאפוו😂💕

ואממ... זהו... ביי👋😊

ממים ובדיחות על הארי פוטר⚡Where stories live. Discover now