Rose'den
Ben Lisa'larda kalıyordum bu yüzden eski evimi rahatça görebiliyordum.
Gördüğüm şeyle inanamadım. Jimin eve ilk kez gelmişti resmen. Artık özgürdü istediği gibi eve kız getirebilirdi şerefsiz.
Camın kenarından kalktım Lisa'nın yanına gittim.
Rs- Lisa evde kalan eşyaları mı mümkünse şimdi toplarmısınız?
Ls- Tamam. Jungkook'la gideriz.
Jk- Ben tek gidiyim şu adamlarla uğraşmayalım.
Rs- Ama-
Ls- Kızın özel eşyaları var.
Jk- Tamam. Rose biz gelene kadar kapıyı asla kimseye açma.
Rs- Tamam anne.
Lisa'yla güldük.
Jk- Çok komik.
Ls- Neyse hadi gidelim.
Lisa ve Jungkook eve eşyalarımı toplamaya gitmişti. Aslında bende giderdim de kapıda bir sürü koruma vardı. Beni rahat bırakmazlardı. Ayrıca Jimin ile tekrar karşılaşmak istemiyordum.
Aradan biraz zaman geçince Jungkook ve Lisa oradan bavullarla çıktılar. Jimin arkalarından yalvarıyordu.
Lisa ve Jungkook gelince kapıyı açtım.
Jk- P*ç bide toplamayalım diye engel olmaya çalışıyor. Kendimi tutamadım bir daha dövdüm.
Ls- Birde ortada hiçbir sorun yokken sen onu bırakmışsın gibi davranması.
Jk- Bence bu senin peşini bırakmaz.
Ls- Bence de istersen Taehyung ile Jennie'nin yanında kal. Burada her dışarı çıktığında seni görücek.
Rs- Ev almayı planlıyorum. Eşyaları oraya götürücem. Ama boşanmayı bekliyorum. Boşanmadan önce alırsam belgelerde geçtiğinden evimi bulur.
Ls- Tamam ev bakmaya yarından başlayalım o zaman.
Rs- Olur.
Jk- Jennie'de sizinle gelsin. Taehyung yarın şirkete gelicek. Oradaki işleri buraya geçiricez.
Ls- Tamam.
Rs- Lisa misafir odasını bana gösterir misin?
Ls- Gel Rose.
Odaya çıktım. Bavullardan bir tanesini alıp açtım. Üstümü değiştirip yattım.
Sabah kalkınca üstüme beyaz bir tişört, altıma kot pantolon giydim.
Aşağı indiğimde mutfakta Lisa vardı. Yemek yapıyordu.
Rs- Günaydın.
Ls- Sanada
💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jirose
Teen FictionRs- Artık kendini affetirebileceğin bir karın yok. Bitiş tarihi: 11.02.2021