Merhaba ben Elana , o gün Büyük bahçeli bi villada yasayan genç bi çiftin çocuklarına bakıyordum. Çocukları yatırdıktan sonra televizyon seyretmeye baslamıştım. O sırada telefon çaldı. Telefonu açtığımda karşıma hırıltılı bi sesle konusan biri vardı “Su an üst katta çocukların başucundayım. Sen de gelsene buraya. Huhahuha!” çok korkmuştum. Ama “Kesin salak bi telefon şakası bu” diye düsünüp kendimi sakinlestirmeye çalıştım ve Televizyon izlemeye devam ettim. Telefon tekrar çaldı. Aynı hırıltılı ses yine o histerik kahkahasını attıktan sonra, “Çocukların yanındayım. Hadi sen de gel yukarı” dedi. daha da korkmuştum.Yukarıyada çıkamıyordum çünkü korkuyordum ve hemen polisi arayarak durumu anlattım. Polis memuru bana, “Adam sizi aradıgında bi’kaç dakika konusturun. Numarayı tespit eder, sonra da polise bildiririz” dedi. Ben Telefonu kapatır kapatmaz hemen çaldı telefon. Aynı ses yine aynı sözleri tekrar etti. Ne kadar konuşmayı uzatmaya çalıssamda sapık anlamıştı bunu ve hemen telefonu kapattı. Bi’kaç dakika sonra tekrar çalmıştı telefon, arayan polis memuruydu ve kötü bir ses tonuyla: “Hemmen kaç oradan! Arayan numaranın da adresi aynı. Yukarıda bi telefon hattı daha var demek ki!” Enerjim tükenine kadar kaçtım evden. Bu arada Polisler bi’kaç dakikada adrese gelip eve girmişti ama katil kaçmıştı. Üst kat pencerelerinin birinden eve giren sapık katil iki çocuğu öldürdükten sonra o telefonları etmeye başlamıştı. O günden sonra artık herhangi bir evde tek başıma kalamıyorum...