6

995 33 3
                                    

They are now married. After that they go back to Tzuyu's mother and say what happened to them. Mr and Mrs Chou congratulate their unica hija for having a wife for real. Tzuyu want to take up her money to her mother and quickly give it to the government for them not to destroy the Minatozaki Company.
Mr. Minatozaki say thank you to Tzuyu because she save their company. Now the Minatozaki company is free from the government.

𝑀𝑟. 𝑀𝑖𝑛𝑎𝑡𝑜𝑧𝑎𝑘𝑖:
𝑇ℎ𝑎𝑛𝑘 𝑦𝑜𝑢 𝑇𝑧𝑢𝑦𝑢 𝑓𝑜𝑟 𝑠𝑎𝑣𝑖𝑛𝑔 𝑜𝑢𝑟 𝑐𝑜𝑚𝑝𝑎𝑛𝑦, 𝑏𝑦 𝑡ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑦 𝑡ℎ𝑒 𝑡𝑤𝑜 𝑜𝑓 𝑦𝑜𝑢 𝑖𝑠 ℎ𝑎𝑣𝑖𝑛𝑔 𝑎 ℎ𝑜𝑛𝑒𝑦𝑚𝑜𝑜𝑛 𝑎𝑙𝑟𝑒𝑎𝑑𝑦?

𝑆𝑎𝑛𝑎:
𝐷𝑎𝑑!?

𝑇𝑧𝑢𝑦𝑢:
𝑁𝑜𝑡 𝑦𝑒𝑡 𝐷𝑎𝑑, 𝑏𝑢𝑡 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑝𝑙𝑎𝑛𝑛𝑖𝑛𝑔 𝑖𝑡

𝑆𝑎𝑛𝑎:
𝑇𝑧𝑢𝑦𝑢, 𝑖 𝑡ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ𝑡....(𝑖 𝑤𝑎𝑠 𝑐𝑢𝑡 𝑏𝑦 𝑡ℎ𝑒 ℎ𝑎𝑛𝑑 𝑜𝑓 𝑇𝑧𝑢𝑦𝑢 𝑡𝑜𝑢𝑐ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑚𝑦 𝑙𝑖𝑝𝑠)

𝑇𝑧𝑢𝑦𝑢:
𝑆ℎℎℎ.... 𝑆𝑎𝑛𝑎 𝑖 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑎 𝑠𝑢𝑟𝑝𝑟𝑖𝑠𝑒 𝑓𝑜𝑟 𝑦𝑜𝑢 𝑜𝑘𝑎𝑦?

𝑆𝑎𝑛𝑎:
𝑜𝑢ℎ𝑚𝑚......

I'm going to check our company children okay?
𝑆𝑎𝑛𝑎 𝑎𝑛𝑑 𝑇𝑧𝑢𝑦𝑢:
𝑂𝑘𝑎𝑦 𝐷𝑎𝑑, 𝑎𝑛𝑛𝑦𝑒𝑜𝑛𝑔

(The two of them was left in the outside)

𝑆𝑎𝑛𝑎:
𝑇𝑧𝑢𝑦𝑢! 𝑊ℎ𝑎𝑡'𝑠 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑠𝑢𝑟𝑝𝑟𝑖𝑠𝑒 𝑏𝑦 𝑡ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑦?

𝑇𝑧𝑢𝑦𝑢:
𝐴 𝑏𝑎𝑏𝑦, 𝑖'𝑙𝑙 𝑔𝑖𝑣𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑎 𝑏𝑎𝑏𝑦

𝑆𝑎𝑛𝑎:
𝐼'𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑟𝑒𝑎𝑑𝑦 𝑓𝑜𝑟 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑏𝑖𝑡𝑐ℎ, 𝑖𝑚 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑛𝑜𝑡 𝑙𝑜𝑣𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑛𝑦𝑚𝑜𝑟𝑒 𝑠𝑜 𝑦𝑜𝑢 𝑏𝑒𝑡𝑡𝑒𝑟 𝑏𝑎𝑐𝑘 𝑜𝑓𝑓

𝑇𝑧𝑢𝑦𝑢:
𝑛𝑜𝑤? 𝑂ℎℎ ℎ𝑎ℎ𝑎ℎ𝑎ℎ𝑎(𝐿𝑜𝑙) 𝑤𝑒 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑎 𝑎𝑔𝑟𝑒𝑒𝑚𝑒𝑛𝑡 𝑟𝑖𝑔ℎ𝑡? 𝐿𝑜𝑙 𝑑𝑜𝑛𝑡 𝑠𝑎𝑦 𝑖𝑡𝑠 𝑜𝑣𝑒𝑟, 𝑏𝑒𝑐𝑎𝑢𝑠𝑒 𝑤𝑒'𝑟𝑒 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑔𝑒𝑡𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑡𝑒𝑑 ℎ𝑎ℎ𝑎𝑎ℎ𝑎

𝑆𝑎𝑛𝑎:
𝑠𝑜 𝑤ℎ𝑎𝑡'𝑠 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑠𝑢𝑟𝑝𝑟𝑖𝑠𝑒!!!?

𝑇𝑧𝑢𝑦𝑢:
𝑐ℎ𝑖𝑙𝑙 𝑚𝑦 𝑤𝑖𝑓𝑒, 𝑖 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑠ℎ𝑜𝑤 𝑦𝑜𝑢 𝑡𝑜𝑚𝑚𝑜𝑟𝑜𝑤 𝑜𝑘𝑎𝑦? 𝑌𝑜𝑢 𝑏𝑒𝑡𝑡𝑒𝑟 𝑠𝑙𝑒𝑒𝑝 𝑛𝑜𝑤......𝐵𝐼𝑇𝐶𝐻!!

𝑆𝑎𝑛𝑎:
𝑏𝑦𝑒( 𝑟𝑜𝑙𝑙 ℎ𝑒𝑟 𝑒𝑦𝑒𝑠)


Tommorow morning, Tzuyu wake up early and did her morning routine. After of it she prapared everything to make a surprised for Sana.
(1 hour ago)
she's done preparing and ready herself to call her wife Sana.

𝑇𝑧𝑢𝑦𝑢:
(𝑘𝑟𝑖𝑛𝑔!𝑘𝑟𝑖𝑛𝑔!) 𝐻𝑒𝑙𝑙𝑜? 𝑆𝑎𝑛𝑎? 𝑊ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑎𝑟𝑒 𝑦𝑜𝑢?

𝑆𝑎𝑛𝑎:
𝑖'𝑚 ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑖𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑠ℎ𝑒𝑒𝑑, 𝑤ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑎𝑟𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑏𝑦 𝑡ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑦?
(𝑖'𝑚 𝑠ℎ𝑜𝑐𝑘 𝑤ℎ𝑒𝑛 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑜𝑛𝑒 𝑏𝑙𝑖𝑛𝑑𝑓𝑜𝑙𝑑 𝑚𝑒) 𝑎𝑟𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑟𝑒𝑎𝑑𝑦 𝑏𝑎𝑏𝑦?𝑠ℎ𝑒/ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑖𝑑. 𝑊ℎ𝑜 𝑎𝑟𝑒 𝑦𝑜𝑢!!?? 𝑎𝑠 𝑖 𝑟𝑒𝑠𝑝𝑜𝑛𝑠𝑒 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑝𝑒𝑟𝑠𝑜𝑛 𝑤ℎ𝑜'𝑠 𝑖𝑛 𝑚𝑦 𝑏𝑎𝑐𝑘. 𝐴𝐻𝐻𝐻𝐻𝐶𝐾𝐾 𝑊𝐻𝐴𝑇 𝐷𝑂 𝑌𝑂𝑈 𝑁𝐸𝐸𝐷 𝐹𝑅𝑂𝑀 𝑀𝐸?!!!(𝑠ℎ𝑒/ℎ𝑒 𝑓𝑜𝑟𝑐𝑒 𝑚𝑒 𝑡𝑜 𝑤𝑎𝑙𝑘 𝑏𝑒𝑐𝑎𝑢𝑠𝑒 𝑖 𝑑𝑜𝑛𝑡 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑎 𝑠𝑡𝑟𝑒𝑛𝑔ℎ𝑡 𝑡𝑜 𝑓𝑖𝑔ℎ𝑡 ℎ𝑖𝑚/ℎ𝑒𝑟, 𝑎𝑓𝑡𝑒𝑟 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑠ℎ𝑒/ℎ𝑒 𝑠𝑡𝑜𝑝𝑝𝑒𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑖 𝑓𝑒𝑒𝑙 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑡ℎ𝑒𝑟𝑒'𝑠 𝑛𝑜 𝑝𝑒𝑟𝑠𝑜𝑛 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑝𝑙𝑎𝑐𝑒 𝑡ℎ𝑎𝑡'𝑠 𝑤ℎ𝑦 𝑖 𝑠𝑡𝑒𝑝 𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑓𝑜𝑜𝑡 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 ℎ𝑢𝑚𝑎𝑛 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑚𝑎𝑘𝑒 ℎ𝑒𝑟/ℎ𝑖𝑚 𝑢𝑛𝑓𝑜𝑙𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑐𝑙𝑜𝑡ℎ𝑒𝑠 𝑖𝑛 𝑚𝑦 𝑒𝑦𝑒𝑠. 𝐼 𝑤𝑎𝑠 𝑠𝑢𝑟𝑝𝑟𝑖𝑠𝑒𝑑 𝑤ℎ𝑒𝑛 𝑖 𝑠𝑒𝑒  𝑡ℎ𝑒 𝑝𝑒𝑟𝑠𝑜𝑛, 𝑦𝑜𝑢 𝑇𝑧𝑢𝑦𝑢? 𝑊ℎ𝑦 𝑑𝑖𝑑 𝑦𝑜𝑢 𝑑𝑜 𝑡ℎ𝑎𝑡?  𝑠ℎ𝑒'𝑠 𝑛𝑜𝑡 𝑜𝑝𝑒𝑛𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑒𝑟 𝑚𝑜𝑢𝑡ℎ 𝑢𝑛𝑡𝑖𝑙 𝐼 𝑠𝑒𝑒 𝑡ℎ𝑒 𝑝𝑙𝑎𝑐𝑒 𝑤ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑠ℎ𝑒 𝑏𝑟𝑖𝑛𝑔 𝑚𝑒. 𝐼𝑡 ℎ𝑎𝑠 𝑎 𝑓𝑖𝑠ℎ𝑏𝑎𝑙𝑙 𝑐𝑎𝑟𝑡 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑠𝑚𝑒𝑙𝑙 𝑖𝑠 𝑟𝑒𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑔𝑜𝑜𝑑, 𝑖𝑡 ℎ𝑎𝑠 𝑎 𝑓𝑢𝑙𝑙 𝑜𝑓 𝑙𝑖𝑔ℎ𝑡 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑚𝑎𝑘𝑒𝑠 𝑚𝑦 𝑒𝑦𝑒𝑠 𝑏𝑖𝑔𝑔𝑒𝑟 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑎𝑤 𝑇𝑧𝑢𝑦𝑢 𝑤𝑖𝑡ℎ ℎ𝑒𝑟 𝑏𝑟𝑖𝑔ℎ𝑡 𝑠𝑚𝑖𝑙𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑎𝑦, 𝑡ℎ𝑎𝑡.....

𝑇𝑧𝑢𝑦𝑢:
𝑖 ℎ𝑜𝑝𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑚𝑦 𝑠𝑢𝑟𝑝𝑟𝑖𝑠𝑒𝑑 𝑓𝑜𝑟 𝑦𝑜𝑢

𝑆𝑎𝑛𝑎:
𝑤ℎ𝑦? (𝑇𝑒𝑎𝑟𝑦 𝑒𝑦𝑒𝑠)

𝑇𝑧𝑢𝑦𝑢:
𝑑𝑜𝑛𝑡 𝑐𝑟𝑦 𝑤𝑖𝑓𝑒𝑦, 𝑖 𝑤𝑎𝑛𝑡 𝑦𝑜𝑢 𝑡𝑜 𝑏𝑒 ℎ𝑎𝑝𝑝𝑦 𝑡𝑜𝑑𝑎𝑦, 𝑖 𝑤𝑎𝑛𝑡 𝑦𝑜𝑢 𝑡𝑜 𝑓𝑒𝑒𝑙 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑠𝑝𝑒𝑐𝑖𝑎𝑙 𝑓𝑜𝑟 𝑚𝑒 𝑒𝑣𝑒𝑛 𝑡ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ𝑡 𝑜𝑢𝑟 𝑤𝑒𝑑𝑑𝑖𝑛𝑔 𝑖𝑠 𝑓𝑜𝑟𝑐𝑒 𝑜𝑓 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝐹𝑎𝑡ℎ𝑒𝑟

𝑆𝑎𝑛𝑎:
𝑤ℎ𝑦 ℎ𝑒𝑟𝑒?

𝑇𝑧𝑢𝑦𝑢:
𝑏𝑒𝑐𝑎𝑢𝑠𝑒 𝑖 𝑤𝑎𝑛𝑡 𝑦𝑜𝑢 𝑡𝑜 𝑡𝑎𝑠𝑡𝑒 𝑡ℎ𝑒 𝑓𝑜𝑜𝑑 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑦𝑜𝑢 𝑑𝑖𝑑'𝑛𝑡 𝑡𝑎𝑠𝑡𝑒 𝑦𝑒𝑡

𝑆𝑎𝑛𝑎:
𝑇ℎ𝑎𝑛𝑘 𝑦𝑜𝑢 𝑇𝑧𝑢𝑦𝑢 (𝑘𝑖𝑠𝑠 𝑇𝑧𝑢𝑦𝑢 𝑖𝑛 ℎ𝑒𝑟 𝑐ℎ𝑒𝑒𝑘)

𝑆𝑎𝑛𝑎:𝑇ℎ𝑎𝑛𝑘 𝑦𝑜𝑢 𝑇𝑧𝑢𝑦𝑢 (𝑘𝑖𝑠𝑠 𝑇𝑧𝑢𝑦𝑢 𝑖𝑛 ℎ𝑒𝑟 𝑐ℎ𝑒𝑒𝑘)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Commander (SATZU)Where stories live. Discover now