D'H

21 4 3
                                    

Bunyi lagu yang kuat dan lampu yang bewarna warni memeriahkan lahi suasana night club yang dihuni oleh ramai orang.

Kelihatan sorang lelaki yangsedang minum minuman keras yang cukup kena dengan seleranya. Sambil itu, dia masih memerhati seorang gadis yang cukup menarik perhatiannya sepanjang dia berada disitu.

"Hey Jung. Apa yang kau tengok tu?"

Soal lelaki yang berada dihadapannya yang berkulit pucat itu. Lelaki itu masih setia dengan pandangannya. Tidak mahu mengalihkan padangannya. Tidak mahu menyahut.

Bahunya ditepuk kuat membuat lelaki itu mengerang kesakitan. Memandang si pemukul.

"Yoongi Hyung panggil. Jangan salahkan Kook. Hyung yang suruh."

Dengan selamba lelaki tadi menghirup air bewarna ungu yang berada di dalam gelas. Lelaki yang digelar Jung tadi memandang lelaki yang berada di hadapannya. Kening dijongketkan.

"Kau nak perempuan tu jadi perempuan kau?"

"Well, aku dah lama craving perempuan tu. Cuma belum sampai masa."

Hujung rokok dihisap. Asap berkepul dilepaskan. Dia kemudiannya bangun.

"Kau nak-"

"Aku nak ambik perempuan tu."

Langkah kaki diatur laju mendapatkan seorang gadis yang berada di sudut club itu.
Mata tajam memerhati si gadis.

Ditarik gadis itu kedalam pelukan sebaik saja dia melihat gadis itu mencurahkan airmata. Si gadis cuba melepaskan diri.

Agak takut dengan keadaan sekeliling. Dia masih meronta-ronta dan meminta untuk dilepaskan.

"Walaupun aku tak kenal kau, aku akan bawa kau keluar dari sini babygurl."








To Be Continued
©jannaesthetic-

DaddyWhere stories live. Discover now