Kaki dihayun laju menghampiri bilik pengurus night club. Rokok yang masih menyala itu dihisap dan asap berkepul dikeluarkan.
Kelihatan seorang lelaki dan seorang perempuan yang sedang bertaut bibir kasar. Si dia hanya melihat dan duduk di kerusi berhadapan dengan meja si pengurus. Dia berdehem. Serta merta tautan tadi terlepas.
"Yes mr. Jung Hoseok? Wanna take that girl?"
Laju lelaki itu mengeluarkan suara sebaik melihat si dia yang bergelar Jung Hoseok.
"Just tell me the amount of her. I wanna do it fast."
"Kau bawa je dia balik. Well, aku memang simpan dia untuk kau. Nanti aku text kau."
Hoseok mematikan dan membuang rokok itu di dalam bekas yang berada diatas meja dan dia berdiri.
"Jangan seronok sangat bro. Find one and take it as yours. Jangan sampai terkena."
Dia keluar meninggalkan lelaki tersebut.
Pergelangan tangan si gadis dicapai. Hoseok yang masih meneruskan perjalannya terhenti apabila gadis itu lansung tidak bergerak. Wajah yang dilapisi air mata itu diapandang.
Dengan baju yang agak mendedahkan. Terlalu singkat sehingga boleh mempamerkan bahagian pentingnya. Hoseok memandang sekeliling.
Terlihat mata-mata buaya yang ingin dipuaskan memandang terus ke arah gadis itu.
"Ikut aku atau kau jadi makanan buaya dekat sini."
Suara garaunya membuatkan gadis itu meremang bulu roma. Wajah serius milik Hoseok dipandang.
"T-tapi saya-"
"Kita boleh kenal nanti sayang. Apa yang aku nak ikut aku. Itu saja"
Hoseok meneruskan langkah kakinya. Perlahan gadis itu mengikutinya dari belakang.
To Be Continued
©candygurls-
YOU ARE READING
Daddy
FanfictionChoose one. Me or Daddy? Roses are red, Violet are blue All i want is you status : •coming soon•