İlk ve Son.

824 97 75
                                    


"Çünkü seni sonsuza dek seviyorum."

- Kim Taehyung, Jeon Jungkook'a.

Hey, merhaba Jungkook! Bu mektubun kimden geldiğini merak ediyor olmalısın veya "Aman tanrım! Kim Taehyung'da kim?" diyor olabilirsin. Aklındaki soruları tahmin edebiliyorum ve bu on sayfalık mektupta hepsini cevaplamak istiyorum.

Öncelikle ben Kim Taehyung ve evet seni seviyorum! Ne kadar çılgınca değil mi? Bir erkek bir erkeği seviyor! Akıl almaz bir şey! Galiba Amerika'dan ağzıyla ben gay'im. "Gay de ne demek?" diyorsun içinden değil mi? Hemen merakını dindireyim. Gay; bir erkeğin sadece diğer erkeklerle ilgilenmesine denir yani sadece erkeklere aşık oluyor. Anlatabildim mi? Neyse, konudan çok saptık. Öncelikle nasıl ve neden sana aşık olduğumu anlatmak istiyorum çünkü sebebini bilmen gerekiyor.

Geçen yıl Bahar Festivalinde üstünde mavi bir hanbukla şarkı söylemiştin yerel halka. İşte o an sana aşık oldum. Biraz saçma evet ama n'apabilirim. Sesin beni çok etkiledi ayrıca yüzün ve vücudun.. Neyse, o günden beri seni takip ediyorum. Çocukların yetimhanesine gittiğinde de, kadınlara yardım etmek için Kore Halk Yemekhanesinde de ve ayrıca nişanında da.. Ah, evet nişanlanınca mutsuz oldum biraz yani buna mutsuz mu oldum denilir bilmiyorum ama ağladım da. Yanında gelinlikle çok güzel bir kız vardı. Ha bu arada ben sapık değilim! Sadece sevdiğim insanı izliyorum.

Ayrıca Jungkook biliyor musun ilk bebeğin olduğunda bebeğine ilk elleyen bendim! Gizlice hastaneye girip bebeğine baktım! Ayrıca seni de izlemiş olabilirim.. Karın ağlarken onu çok güzel teselli etmiştin, karın çok şanslı olmalı! Karınla çocuğunuzun 1. yaş gününde gittiğiniz restorant babamın biliyor musun?! O gün size yemekleri veren bendim! Bana sıcacık gülümseme sunmuştun! İçim kıpır kıpır olmuştu. Teşekkür ederim, beni bu kadar mutlu ettiğin için. Her şey güzel gidiyordu, sende karında mutluydunuz ta ki suikasta uğrayana kadar.. Baban galiba politikacıydı değil mi? Bu yüzden uğramıştınız.. Size yardım etmeye çalıştım ama çelimsiz olan beni hemen yere serdiler. Özür dilerim.. Belki karını ve çocuğunu kurtarabilirdim..

Evet, her şeyi açıkladım sana!! Şu an rahatlamış hissediyorum. Bu arada benim sana ilk ve son mektubum bu. Kafan karışmış olabilir o karışıklığa son vermek istiyorum.

Kardeşimle bu konuyu konuşurken komşumuz benim gay olduğumu duymuş ve hemen yetkililere haber etmiş. Aslında 2 haftadır mahkemede yargılanıyorum, idam edilmem gerekiyor mu gerekmiyor mu diye ve geçen gün sonuç açıklandı; idam edilmem gerekiyormuş. Halkın huzurunu bozuyormuşum felan filan ama ben tek seni seviyorum.. Neyse, sen şu an bu mektubu okurken ben büyük ihtimal idam için sıra bekliyor olacağım haha. Jeon Jungkook hiç üzgün değilim çünkü seni sonsuza dek seviyorum. Kendine dikkat et! Seni üzmek için yazmadım bu mektubu, sadece hislerimi sana açmam gerektiğini düşündüm. Belki cennete görüşürüz..

Jungkook hemen ayakkabılarını girip sevdiği adamı görmeye gitti. Belki şu an yaşıyordur diye düşündü. Başından beri Jungkook biliyordu. O da Taehyung gibi Bahar Festivalinde şarkı söylerken aşık olmuştu. Taehyung'ın onu takip ettiğini biliyordu, gay ne demek biliyordu, her şeyi biliyordu.. Ama Taehyung, Jungkook'un sahte evlilik yaptığını ve onu sevdiğini bilmiyordu.

Jungkook hızlıca Taehyung'un babasını dükkanı girdi. Nefes nefese kalsada hemen konuştu.

"Taehyung nerede?!" sesi oldukça gür çıkmıştı karşısındaki adam şaşırmıştı.

"Meydanda idam edilmeyi bekliyor. Bay Kimde o-" adam sözünü tamamlayamadan Jungkook kapıdan fırlamıştı ve hızlıca meydana koşmuştu.

Meydana vardığında eli bağlı merdiven sonunda olan bir Taehyung vardı. Jungkook tüm gücünü kullanarak bağırdı.

"Bende seni sonsuza dek seviyorum!"

Taehyung, sese doğru döndü ve kaskatı kesildi. Görevliler onu çekiştiriyordu. Jungkook ve Taehyung için zaman durmuştu. Sadece birbirlerine bakarak ağlıyorlardı. Görevli Taehyung'ın kafasına ipi geçirdi. Taehyung için saniyeler kalmıştı. O babasina veya annesine bakmak yerine sevdiği adama bakarak şu kelimeleri söylemişti:

Teşekkür ederim.

Bu iki kelimeden sonra Taehyung'ın altındaki kapak açılmış ve aşağı doğru biraz düşmüştü. İşte bu Taehyung'ın ölümüydü. Sevdiği adamın önünde, ağlayarak bir ölümdü..

Taehyung saniyeler sonrasında cennete bir melek olarak uçmuştu.

- Son. -

infinity ✞ taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin