Kara

1.7K 89 80
                                    

Denki Kaminari od kiedy tylko przekroczył próg, prestiżowej szkoły tylko dla osób z wyższych sfer wiedział, że to będą udane trzy lata jego nauki.

Nie mylił się co do tego, zyskał nowych przyjaciół którzy wspierali go i pomagali sobie nawzajem we wszystkim. Kaminari był bardzo zadowolony z tego faktu, bo w gimnazjum zawsze był wyśmiewanym z swojego, dość dziwnego wyglądu.

Mianowicie nasz główny bohater był niski jak na chłopaka, miał blond włosy z zafarbowanymi kilkoma pasmami na czarno, do tego jego żółte duże oczy, które miały gęste długie czarne rzęsy. Był jak na chłopaka dość kruchy i słaby, do tego miał bardzo kobiecą budowę ciał. Nie jedna dziewczyna, mu tego zazdrościła. Gdy inni chłopacy z jego klasy są umięśnieni, on ledwo może podnieść swój plecak.

Zyskał on dzięki temu popularność, że był jeden w sowim rodzaju, co mu pasowało. Także zwrócił na niego uwagę, jego nauczyciel od historii, był to przystojny mężczyzna po trzydziestce.

Shota Aizawa był w swoim zawodzie dobre dwadzieścia lat, z początku przykładał się do swojej pracy. A widząc to, że uczniowie moja po prostu na niego wywalone, postanowił też mieć. Oczywiście wyżywał się na nich, kiedy byli pytani lub pisali sprawdzian czy kartkówki.

Owy mężczyzna był wysoki, dobrze zbudowany i umięśniony, miał on długie do ramion czarne włosy, a kilka kosmyków opadały mu na twarz, lekki zarost i czarne zimne oczy, które wywoływały dreszcz na plecach. Ubierał się zazwyczaj w czarny golfy lub koszule i dobrze dopasowane spodnie, też tego koloru.

Może i miał problem ze wzrokiem z powodu pewnego wypadku, przez co ma małą bliznę pod prawym okiem. Nawet jeśli nikt się tego nie spodziewa, może zobaczyć wszytko a szczególnie, jak ktoś ściąga na jego lekcji, przez co dużo osób jest zagrożonych z jego przedmiotu.

Denki kochał wręcz historie a szczególnie zapamiętywanie dat, czy trudne zagadnienia. Wystarczyło powtórzyć kilka razy by już je zapamiętać, zawsze jeździł na różne konkursy z tego przedmiotu i zdobywał dużo nagród, co nie umknęło uwadze Aizawy.

Miał wgląd do jego świadectwa i mógł śmiało stwierdzić, że dzieciak ma potencjał do zostania nauczycielem historii. Postanowił jego traktować ulgowo za to, że często udzielał się na jego lekcjach, przez co większość uczniów, była niezadowolona z tego powodu.

Po pewnym czasie naszemu Denkiemu bardzo spodobał się surowy nauczyciel do tego stopnia, że uświadomił sobie że zakochał się w nim. Oczywiście ze wzajemnością ale oni oboje, o tym nie wiedzieli.

Do czasu.

Ich gorący romans zaczął się pod koniec pierwszej klasy, kiedy to Shota Aizawa został przydzielony jako ich nowy wychowawca. Co tylko Kaminari pochwalał, bo zamiast godziny wychowawczej mieli ciągle historie.

Było już późno, coś koło szesnastej i właśnie skończyła się ostatnia lekcja klasy blondyna, kiedy to nagle Shota kazał mu na chwilę zostać, pod pretekstem konkursu. Nastolatek ucieszył się z tego powodu, bo znów spędzi kilka minut ze swoim crushem.

Jeśli tak można powiedzieć o swoim nauczycielu i gorącym uczuci do niego.

-Kiedy ma się odbyć ten konkurs? - spytał Denki, będąc przy biurku nauczyciela.

Aizawa wstał bez słowa, przyciągając go do siebie nagle, całując go namiętnie w usta. Było to bardzo nagle, na co sam główny bohater był zdziwiony, tą nagłą sytuacją od strony nauczyciela.

Kiedy czarnowłosy chciał już się odsunąć od blondyna, lekko zawiedziony bo spodziewał się że jednak odpowie na to jakoś. Przecież widział jak blond lala na niego patrzy i sam wzrok, już o czymś świadczył, tak jak podlizywanie się na każdym kroku.

Zakazana Relacja | KamiZawa [One-Shot]  Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz