[nine ♡]

202 43 42
                                    

"Korang. Aku pergi dulu~ Pat la Sonu ssiii" Nieya sudah berdiri didepan pintu rumah.

"Kau nak pergi mana?" Sunwoo menanya.

"Aik? Pergi kelaslah. Mana lagi? Pab- Takde apelah"

"Nak cakap orang bodo tapi sendirinya yang bodo. Harini kau takyah pergi kelas" mata Nieya membulat setelah Hwall berkata sedemikian.

"KAU DAH KENA RASUK NGAN BADUT DUA EKOR TU KE SIOTTT" Nieya memekak menanya Hwall.

Biasanya Hwall yang beria cakap pergi kelas pergi kelas. Kalini dia pulak yang cakap takyah pergi kelas.

"Sape badut dua ekor yang kau cakap tu" Eric mula memasang poker face nya.

Shuu henshemmm ㅠㅠ
K ingat Sunwoo.

"Korang la sape lagi yang ada ni kan"

"Dah dah. Pegi tukar baju sana"

"Aikkk nak pegi mana pulakkk"

"Orang suh tukar tu tukar je la. Lawa lawa sikit. Kita nak keluar pegi mall" Sunwoo menyampuk.

Nieya hanya masuk kedalam biliknya semula untuk menukar baju.

Selepas beberapa minit, dia keluar dari bilik tersebut.

"Halah kau ni hitammm je memanjang. Acu try baju warna warni sikit" Eric mula complain. Nieya mengeluh. Dia mengambil bajunya didalam almari untuk ditunjuk.

"Aku ada dua helai ni je yang ada warna lain selain hitam. Baju lain semua hitam. Nak aku pakai ke"

"Kalau kau pakai warna marroon tu agak seksi ya. Kang tak pasal pasal ada orang tarik baju kau kebawah"

"Yah!" Nieya mula memeluk tubuhnya erat.

"Kalau yang second tu pulak nanti bawahnya nampak. So, ikut suka hati kau la nak pakai mana satu. Takde pilihan la kot. Semua baju kau pon hitam" kata Hwall.

"Tau pon eish" Nieya menyimpan semula baju baju tersebut.

"Dah"

"Okay let's go!"

"Ehhhh saba jap" Eric berkata. Dia mengeluarkan fonnya. Nieya yang berada dihadapan pintu terhenti.

"Nia pusing belakang" bila Nieya pusing, dengan tepatnya.

Ceklik!

"Kau amek gamba aku ke?" Nieya menanya.

"Taklah. Gamba pintu. Panggil tadi nak suh lari sikit"

"Menipu pon agak agak la bodoe"

~> Mall <~

"Nak makan mana?" Nieya menanya

"Sape cakap kita nak makan?" Eric menanya semula.

"Bila masa pulak kita nak pegi lain?" kalini Hwall pula yang menanya.

"Habestu kita nak pegi mana?" tanya Sunwoo.

Habes kalau semua tengah tanya, sape nak jawabkan?

Maka dengan itu, satu mall tersebut menunjukkan jari tengah- i mean jari telunjuk mereka pada author. Lalu author pon mengeluh.

Mereka semua bergegas ke cafè.

"Kau duk sini. Aku nak pergi tandas" Sunwoo berkata. Nieya mengangguk lalu duduk dikerusi.

"But ni meja untuk dua orang je. Asal tak pilih meja untuk 4?" Eric menyiku Hwall untuk menolongnya menjawab pertanyaan tersebut.

"Jap eah korang. Sakit perut la" Hwall berkata dan Nieya sudah nampak disitu bahawa dia sedang menipu. Kerana? Hah kerana-

my prince ii . 성훈 [√]Where stories live. Discover now