Secara tiba-tiba,yoongi memeluk SeoYun erat. SeoYun meronta ingin melepaskan diri.
"LEPASKAN AKU LA" SeoYun cuba menolak yoongi,tapi gagal. SeoYun tiba-tiba menjadi lemah dengan Yoongi.
Minjoon melihat SeoYun yang ingin melepaskan diri. Lantas,dia menolak Yoongi hingga lelaki tersebut terdorong ke belakang.
"Kau okay yun?" Minjoon berasa sedikit risau. SeoYun hanya mendiamkan diri lalu mengganguk.Minjoon menjeling yoongi tajam.
"Jangan kacau Yun." Yoongi pura-pura tidak dengar apa yang dikatakan oleh Minjoon.
Minjoon kembali ke arah namjoon apabila melihat HaYoon dibuli oleh Namjoon dan Hoseok.
Yoongi lantas memeluk kembali SeoYun erat dan mendekatkan mukanya dgn SeoYun. Hyerin dan Yoora yang melihat kejadian tersebut cuba menolak Yoongi. Namun,ia tidak mengganggu yoongi.
lantas,bibir yoongi mendekati bibir SeoYun. Lantas,bibir SeoYun dikucup sebentar tetapi dalam. Yoongi melepaskan pelukan. SeoYun terkejut lalu menyentuh bibirnya.
"YUNNNN" Yoora dan hyerin segera mendapatkan SeoYun.
"Gwechana? Kenapa kau tak balas?" Sampuk Minjoon.SeoYun hanya menggangguk.
"a-aku tak tahu" SeoYun menjawab dgn tergagap-gagap. Dia sendiri tidak tahu kenapa.Adakah... dia menyukai yoongi?
Minjoon memandang yoongi geram. Lantas,dia menghamburkan kemarahannya yang lama terpendam.
"KAU NI KENAPA YOONGI? APA MASALAH KORANG HA?TAK HABIS-HABIS KACAU KAWAN-KAWAN AKU. SUDAH LA,AKU BENCI KORANG" Jerit Minjoon geram lalu meninggalkan BTS dan kawan-kawannya.
"M-minjoon!" SeoYun berlari mengejar langkah Minjoon. Tanpa disedari SeoYun,Yoongi mengikutinya.
❝I don't know what's wrong with me❞