Beni vakumladıkdan sonra omuzundan iki elimle ittirdim
Deniz
-------------------------------
-ne yapıyosun gerezekağlı
-sevgilimi öpüyorum . dedi ve elleriyle belini daha sıkı sardı
- bırak beni dedim.
-sen benimsin istesende istmesende kabulleneceksin benim kim olduğumu unutma dedi ve ellerini çözdü
Derinde çantasını alıp toplantı salonundan koşarak çıktı ve arabasının gelmesini bekledi ve gelince hızla bindi telefonundan "Aşk " bulup aradı .
Ve tuğbaya olan biteni anlattı "tamam bebeğim sakin ol aksam her zaman ki barda buluşalım " dedi .
Bende tamam dedim ve telefonu kapattm eve gelince annem hoşgeldin dedi ama ben cevap vermeden odama çıktm ve ayakabımı rastgele fırlattım ve kendimi uykuya bıraktım. Saatin daha çok erken olduğu için kıyafetlerimi şimdiden hazırlamaya karar verdim gardolobımı karıştırırken lacivert mini tulumumu ve krem rengi topuklu ayakkabı mı ve saatimi giymeye karar verdim (resmi var ) hazırladıkdan sonra duşa girmeye karar verdim ve jakuzime suyu doldurdum ve limon lu aromalılarımı da döktüm ve kendimi duşa bıraktım.
Göktuğ
------------------------------------------------------
Derine niye sen benimsin dedidigimi bilmiyorum ama onu herşeyden çok kıskanıyorum ve kimseye göstermek istemiyorum onu öptüğüm an dudaklarının tadını hiçbirşeyle değismem hele limon kokusu beni bende aldı herkes le birlikte oldum ama derinde ayrı biseyler hissediyorum ne hissetigimi bilmiyorum hala toplantı odasında olduğumu farkettim ve hemen çıkışa doğru ilerledim ve egeye mesaj attm "akşama aynı saate her zaman ki barda ol " dedim ege de tamam deyince kendi evime gitmeye karar verdim . evime gelince kıyafetlerimi ayarladm lacivert gömlek ve siyah dar paça mı ayarladm hemen duşa girdim aklım hala derindeydi kiminle buluşacak ne giyecek diye düşünürken vücudumun buruştugunu farkettim ve çıktm üstümü giyindikden sonra hazırlanıp evden çıktm.