Probudila jsem se na malé mítince protřela jsem si oči a rozhlédla jsem se ležela jsem na zemi a nade mnou byl malý přístřešek aby na mě nepršelo. Kousek ode mě se pásla krásná bílá klisna a na čele měla černou lysinku, vedle mě leželo krásné světle modré sedlo a stejně barevná ohlávka. Zvedla jsem se a došla ke klisničce a prohladila ji "ahoj já jsem Emily" ale klisna mi neodpověděla jak asi by mohla že? Vzala jsem ohlávku a nasadil ji jí vůbec se nebránila poté jsem vzala sedlo a nasadila jí ho. Pod sedlem byl ještě luk a šípy tak jsem je vzala a šla se porozhlédnout po okolí (mimochodem když jsem byla ještě doma tak jsem chtěla být profesionální lukostřelkyně takže střílím z luku už asi 5 let). Vzala jsem Vločku (tak jsem pojmenovala mojí klisničku) a vydala se na průzkumu. Začalo se stmývat a tak jsem rychle doběhla na tu mítinku a lehla si pod přístřešek Vločku jsem nechala aby si lehla vedle mě. Ráno jsem se probudila a byla mi dost zima ale naštěstí vedle mě ležela Vločka a hřála mě. Vstala jsem a trochu se proběhla po mítince a vtom jsem si uvědomila že nám hrozný hlad tak jsem vzala Vločku za uzdu a šla jsem se porozhlédnout po nějaké potravě. Došla jsem k moři což mě docela překvapilo a tak jsem se svlékla z už dost špinavého oblečení a skočila do moře. Po asi hodině koupání jsem vylezla a oblékla se do mého "špinavého" oblečení. Když jsem se oblékala všimla jsem si kokosové palmy rychle jsem vstala z písku a vyšplhala jsem na palmu a schodila pár kokosů z palmy, slezla jsem dolů a vzala jsem ty kolosy a šla po břehu moře asi po 15 minutách jsem došla k jeskyni a v ní bylo ohniště lekla jsem se že tu někdo je a rychle se i s Vločkou schovala do keře po chvíli přišel kluk ve stejných letech jako já měl v ruce sekeru a vedle sebe krásněho černěho koně který měl na čele lysinku. Najednou se otočil a uviděl mě, lekla jsem se ale potom jsem vylezla zpoza křoví a představila se "ahoj já jsem Emily a tohle je moje klisnička Vločka. Kdo jsi ty?" On na mě koukal jako bych spadla z vyšně a nakonec řekl "no já jsem Theodor a tohle je můj kůň Blesk" a tak jsem se s Theem seznámila. Začali jsme se bavit a později mi nabýdl aby jsem se i s Vločkou uvelebila u něho v jeskyni a tak jsem odpověděla "to budu ráda když tu budu moct s tebou bydlet protože nemám střechu nad hlavou" a tak jsme se skamarádily.
Ahoj lidi doufám že se vám tato část líbila a omlouvám se za chyby. 😇😇
Vaše Caroline
ČTEŠ
Ztraceni
FantasyAhoj jmenuji se Emily a je mi 13 let mám po zadek dlouhé zrzavé vlasy, zelené oči a trochu pih. Bydlím na předměstí New Yorku a chodím na gymastiku a na lukostřelbu. Po tom co mě rodiče uspaly tak mě poslaly sem nevím kde jsem nevím proč tu jsem a a...