İlk 3 Gün

40 2 2
                                    

Mark ve Ashley yeni evlidirler.Ve California'da yeni bir eve taşınmışlardır.Bir gün küçük çocukları Tom evde sıkıldığını söyler ve bu yüzden bir erkek bebek ister.Bunun üzerine anne ve baba oyuncak almak için alışveriş merkezine giderler.Çok fazla mağazaya bakmalarına rağmen istedikleri bebeği bir türlü bulamazlar.Ashley artık dayanamayarak bir kız bebek almaya karar verir ve bir bebek alır.Eve geldiklerinde oyuncağını Tom'a verirler ve Tom ilk başta istemesede sonradan bebeği beğenir.Ve her gece bebekle beraber uyur.Bir gece Ashley rüyasında korkunç bir kabus görür ve aniden uyanır.Susadığı için mutfağa gider.Ve mutfakta hiçbir şey normaldeki yerinde değildir.Bütün eşyalar başka yerlere gitmiştir.Ve Ashley halüsünasyon gördüğünü düşünür.Gözlerini bir kez kapatır ve açar.Gözlerini açtığında gördüğü tek şey aldığı bebektir.Birden çığlık atmaya başlar.Bunu duyan Mark aşağı Ashley'in yanına gider.Ashley'e ne olduğunu sorar.Ashley olanları anlatır ve Mark bunun üzerne Ashley'e çok fazla yorulduğunu ve bu yüzden halüsünasyon gördüğünü söyler.O gece öylece geçer.Ertesi sabah bir telefon çalar fakat bu telefon ev bireylerinin yada eve ait olan bir telefon değildir.Tom sese doğru gider ve telefonu bebeğin üzerinde görür.Telefonda Josephian arıyor yazısını görür ve telefon aniden kesilir.Tom,artık bebeğe bir isim vermek ister ve ismini telefonda gördüğü ismi yani Josephian koyar.Tom mutludur artık sıkılmamaktadır.Akşam olur ve herkes yatağa girdikten sonra Ashley oğlu Tom'un biriyle konuştuğunu duyar.Bunun üzerine Tom'un odasına gider.Tam kapıyı açarken evin kapısının açıldığını duyar.Ve çok fazla korkar.Mark'ı uyandırır ve Mark aşağı gider.Hiç bir sorun olmadığını görür ve Ashley'e bir sorun olmadığını ve kapının kilitli olduğunu söyler.Ashley sesi gerçekten duyduğunu söyler fakat Mark ona sorun olmadığını tekrar söyler ve Ashley'in uyuması gerektiğini söyler.Bunun üzerine yatağa girip uyurlar.Sabah olur ve kahvaltı yaparlar.Tom hazırlanır ve okuluna gider.Mark ve Ashley'de işlerine.Evde kimse yoktur.Tabi Josephian dışında.Aslında Josephian'ın yüzü düz bir ifadeye sahip olsada aniden yüzü güler.Ve bunlar iyi günleriniz diye kendi kendine söylenir.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 24, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

JosephianHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin