7:00.Alarma de la telefonul meu striga disperata,iar eu in acel moment doream din toata inima sa imi arunc telefonul pe geam si sa dorm linistita pentru ca evident,trebuiea sa plec la scoala.Ultima zi de scoala,ce frumos suna.Am facut eforturi disperate sa o conving pe mama sa nu plec la scoala,dar fara folos:
-Mamaa,dar e ultima zi de scoala!
-Si ce?oricum trebuie sa pleci!
-Dar nu va fi nimeni din colegii mei,toti vor lipsi!zic eu alergind din urma ei s-a o conving.
-Draga mea,toti colegii tai vor fi,vei vedea
-Dar maaaamaaa!!!!
-Gata Poly,dejuns,am spus ca vei merge,deci vei merge!
I-am aruncat o privire suparata si am mers in camera mea sa ma schimb.
Eram genul de persoana careia nu-i placea rochiile.M-am imbracat intr-o pereche de blugi,mi-am luat un tricou cu formatia "Alternosfera" si am plecat jos sa maninc ceva.
Dar stati,ca tot veni vorba de mama ,haideti sa va prezint familia mea.
Mama este pictorita,Rebecca Stone,multe din creatiile sale au fost expuse in muzeele din America,pentru ca da,noi locuim in America.Tata,Brett Stone este actor,a jucat in multe filme si e cunoscut de multa lume.Fratele meu,Robinson Stone,este unul din tipii populari la scoala,recunosc arata foarte bine si e curtat de multe fete,si eu,Polina Stone,sau mai bine Poly,sunt o adolescenta de 17 ani care uraste din tot sufletul matematica,acesta era si motivul pentru care faceam atita zarva ca nu vreau la scoala.Nu sunt o persoana prea sociabila,deaceea m-am simtit mereu singura.Chiar si familia mea,care desigur are multi prieteni ,nu ma ajuta.Sunt mai retrasa si imi fac tare greu prieteni.Singur mea prietena este Samantha,sau Samy,imi este prietena din copilarie si nu stiu ce m-as face fara ea.
Ok,hai sa revenim la poveste.Dupa micul dejun,Roby a spus ca ma duce el la scoala,desigur, dragul meu frate si-a luat mai repede permisul de conducere deoarece este mai mare cu un an ca mine.
In drum spre scoala Roby ma intreaba:
-Deci,ce ai de gind sa faci azi?
-As vrea sa dansez cu Alba-ca-Zapada si sa joc ping-pong cu pinguinii,i-am spus sarcastica.
-Serios surioara,ce planuri ai?,doar este ultima zi de scoala
-Pe linga faptul ca la ora de matematica ma voi juca Flappy Bird,nu stiu ce voi face azi.
-Neastimparata mica,vei fi iar pedepsita.
-De parca mi-ar pasa,am zis schitind un zimbet nepasator.
Dupa ce am ajuns la scoala,am fost intimpinata de Samy,care desigur,a sarit sa ma cuprinda ca de fiecare data.Sarea in sus si batea din palme tipind de fericire.Am incercat sa o calmez si am intrebato:
-De ce?
S-a uitat la mine cu ochii mari de parca nu ma vazut niciodata si mi-a raspuns:
-Cum,nu stii?
-Ce sa stiu?
-Grupul nostru de dans pleaca miine in Franta,am fost invitati acolo pentru concursul "Seara alba"
Am uitat sa mentionez ca fac parte din grupul de dans "The Stars"
-Poftim?si eu de ce nu stiu?
-Pai Poly,mai verificati din cind in cind mesageria,a spus si a inceput si mai tare sa rida.
-Vai ce amuzant.Cit voi sta acolo?am intrebat-o sperind sa o calmez.
-Toata vara,va fi ceva uluitor!,mi-a spus ea incintata
-Perfect,deci imi voi petrece toata vara intr-un afurisit de hotel din Franta,dansind si vizitind locuri noi.
Nu eram prea incintata de acesta vacanta,deoarece,dupa cum stiti,ma integrez tare greu intr-un loc nou cu oameni noi,dar fie,voi trece si peste asta.
Am luat-o pe Samy de mina si am tras-o dupa mine pina in clasa,deoarece ea inca nu se putea opri din ris.Fratele meu deja era cu prietenii lui si in jurul lor roiau ogramada de fete.
Ne-am asezat in banca si asteptam sa vina profesorul de matematica.Un batrin tifnos care intirzia mereu si adormea la ore.
Mi-am scos telefonul si castile si am inceput sa ascult muzica.Nu eram atenta la nimic,cind ascultam muzica aveam universul meu cu lumea mea si totul era asa cum imi doream eu.Pina cind cineva ma atins pe umar,m-am intors cu o fata deloc fericita deoarece tocmai mi-a intrerupt visul,dar cind am vazut cine era m-am facut alba pe fata:
-Polina Stone,chiar acum in biroul directorului!!
Da,era profesorul de mate.In acel moment imi doream sa ma fac invizibila si sa nu ma recunoasca nimeni.M-am ridicat din banca mea si am pornit infuriata in biroul directorului,norocul meu ca directorul avea 35 de ani si era tare de treaba.Cind am ajuns in fata usii am batut politicos si am intrebat:
-Pot sa intru?
-Desigur.
Am intrat tit cu acea fata infuriata si m-am asezat pe scaunul din fata domnului director:
-Deci Poly,ne intilnim din nou!,a zis chicotind.
-Se pare ca da!
-Ce ai mai facut de data asta?
-Ascultam muzica pentru ca dragul nostru profesor de mate intirzia si nestiind ca deja e in clasa,m-a prins cu castile in urechi.
-Eh Poly,doar stii ca domnului nu-i plac adolescentii ce nu sunt atenti la ore.
-Stiu!
-Nu te voi pedepsi,pentru ca nu e asa grav ce-ai facut,dar sa-i spui profesorului sa treaca pe la mine sa-i explic eu ce pedeapsa ti-am dat!,a zimbit si mi-a facut cu ochiul stiind ca minte.
I-am multumit dorectorului si am plecat inapoi in clasa.
Dupa ce sa terminat orele,am avut intilnire cu grupul de dans pentru ca profesoara noastra,Kely,sa ne lamureasca in legatura ca calatoria in Franta.
Am ajuns in sala de dans si Kely deja era acolo,m-am asezat pe un scaun si ea ne-a spus:
-Dragii mei,miine plecam in Franta,v-a trebui va stam toata vara si va fi minunat.V-om avea parte de multe surprize si de un concert cu Ken Christian.
Fetele au inceput sa tipe,sa sara in sus de bucurie si sa se cuprinda una pe alta,deoarece,evident,Ken era cintaret si unul din cei mai frumosi baieti, si avea ogramada de fane,printre care si colegele mele de dans.
Doar eu nu ma bucuram,pentru ce sa merg in Franta sa vad un tip in calduri?,totusi imi doream sa vad cum se va descurca cu ogramada de fete vrind sa sara pe el si sa-l curteze,evident,va avea dita mai dinozaurii din urma lui protejindul de fanele nebune,deci imi pierdeam vara degeaba......
Ok oameni,e primul capitol si nustiu cum mi-a iesit,va rog sa cititi si dati-va cu parerea...va puup
P.S. Capitolul urmator il voi posta ori mai tirziu,ori miine...kiss :*