Intr-un final,colegii mei s-au hotarit sa doarma,am incheiat petrecerea si ne-am pus toti in paturile noastre.
Nu puteam dormi,nu stiu de ce,dar gindul imi statea la la cretul de azi de care m-am lovit.Doamne,ce am,totusi,recunosc,e mai simpatic in realitate))
Kens's pov.
Nu puteam dormi,eram doar cu gindul la ea,la fata de care m-am lovit azi,ciudat e faptul ca nici nu stiu cum o cheama dar cred ca sunt,sunt indra...intragostit de ea.
"Ce,ce tot spun,e doar o fata,dar o fata speciala" imi spun in gind "Gata frate,dormi,ai concert miine" continui sa ma linistesc
Poly's pov.
M-am trezit devreme,colegele mele inca dormeau,mi-am facut rutina de dimineata si plictisinduma,am decis sa arunc o privire peste programul activitatilor de azi pe care Kely ni-l pregatea ,cind m-am uitat mai atent,am sarit ca arsa si am fugit repede spre camera unde dormea dulce Kely
-Keeeeeelyyyyy!!!
-Poly,ce strigi ca disperata?vei trezi tot hotelul.
-Cei asta?
- E programul nostru de activitati,ce sa fie altceva?
-Vad si eu asta,dar ce cauta concertul cu asa zisul Ken in programul de azi,concertul nu era dupa concursul nostru de dans?adica prin august?
- M-am decis sa il pun mai devreme,stiu ca iti va placea
- Sa imi placa?crezi ca o sa-mi placa sa vad un tip in calduri dind autografe si vazind cum fetele tipa ca disperatele dupa el?Nu mersi,mai bine stau la ora de mate,eu nu merg nicaieri
-Ooo,ba vei merge,nu te pot lasa singura aici,si in plus daca nu vei vrea sa intri,vei sta in masina.
-Perfect!ii spun nemultumita si ies aruncindui o privire rece.
Am ajuns in camera mea si eram plina de nervi,ca sa ma linistesc,mi-am luat castile si mi-am pus muzica alternosferica,fara sa imi dau seama,am adormit.
20:22.Kely striga:
-Polyy,miscati funduletul mai repede te rog,intirziem la concert!
Inca eram suparata pe ea ca nu ne-a anuntat de schimbari,totusi,am decis sa merg si sa stau in masina.
Nu stiam in ce sa ma imbrac asaca mi-am luat un tricou negru,larg,lung in urma si mai scurt in fata,o pereche de pantaloni scurti jeans,la git mi-am pus un lantisor lung,cu un triunghi auriu atirnind de el,parul mi l-am lasat liber si deasupra mi-am luat o palarie, mi-am luat o jeaca jeans albastra si tenisii mei de la H&M.
Cind sm coborit jos,colegii mi-au complimentat tinuta,si baietii m-am avertizat ca daca ma voi misca asa greu si data viitoare vor intra peste mine,pina si dragul meu frate era pritre ei,dar desigur au zis-o in gluma.Ne-am urcat in masina si ne-am pornit in locul unde era sa se petreaca concertul.Cind am ajuns am vazut in fata mea o cladire imensa,la intrare era un covor rosu,special pentru asa zisii "interpreti".
Spre deosebire de colegele mele,care erau toate in rochii scurte si care sareau in sus de bucurie,printre ele era si buna mea prietena,Semy,eram relaxata.
Au iesit din masina lasinduma singura,mi-am scos telefonul si am inceput sa ma joc in "Angry birds".
Saturinduma sa stau singura,am decis sa intru si eu sa vad cei cu galagia aia,si daca merita sa stau mai mult de 5 min.
Cind am tras de intrare,nu era deschisa,asa ca m-am decis sa caut alta,am gasit o usa in spatele cladirii,si cind vreau sa deschid usa cineva din-nauntru cladirii a deschiso si eu am cazut jos,fiind lovita de usa care sa deschis cu putere.