1

1.5K 61 5
                                    

-არააა გთხოოვთ მტკივაა.გემუდარებით გამიშვიიით.გთხოოვთ არავის არაფერს ვეტყვი გთხოოვთ.

ეს იმ ერთერთი მსხვერპლის ხმაა რომელსაც ახლა კიმ თეჰიონი თავის ოთახში ხმარობს,მის ხვეწნას არაფრად აგდებს და ყოველი გაჩერების თხოვნის შემდეგ მასში უფრო სწრაფ და უხეშ ბიძგებს აკეთებს.თეჰიონმა არც კი იცის ეს ბიჭი ვინაა.ისინი უბრალოდ ხალხს ქუჩაში იტაცებენ.აუპატიურებენ,საკუთარ ჰორმონებს აკმაყოფილებენ და მერე ნაგავში ისვრიან,ხოცავენ.
     ასე იყო ახლაც.დაინდობლად ხმარობდა საწყალ ბიჭს რომელიც უკვე ტკივილისგან ერთ სიტყვასაც ვეღარ ამბობდა.პირიდან უცნაურ ბგერებს უშვებდა,ფართხალებდა,მისთვის უცნობ თეჰიონს გავერებას სთხოვდა,ემუდარებოდა მაგრამ სულ ტყუილად.

-აააააააჰჰ ა-არაა გ-გთხოვთ.მეტი აღარ შ-შემიძლია.ც-ცუდად ვარ გ-გთხოვთ გაჩერდით

-ტყუილად ცდილობ პატარავ.თხოვნით ვერაფერს მიაღწევ,პირიქით უფრო გეტკინება.
    თქვა თუ არა ეს,მაშინვე მოუმატა ტემპს.მასში ბოლომდე შედიოდა და დაუნდობლად ხმარობდა.

-ააააააააჰ არაააა მ-მოვკვდებიი ამდენ ტკივილს ვ-ვეღარ გ-გავუძლებ გთ-გთხოოვთ

-ჰაჰაჰა ისედაც მოკვდები პატარავ,გგონია აქედან ცოცხალი გახვალ,არავითარ შემთხვევაში.
    თქვა და ბოლომდე მიაწვა.
    ბიჭმა გონება დაკარგა,ამდენ ტკივილს ვეღარ უძლებდა და იბრალოდ გაითიშა,ეს ალბათ უკეთესიც იყო მისთვის რადგან ახლა ტკივილს მაინც ვეღარ იგრძნობდა.თეჰიონმაც რამდენიმე წამში გაათავა და მისგან გამოვიდა.ამდროს კი კარი ვიღაცამ შემოხსნა.

-ჯანდაბა თეჰიონ.ცოტა დაინდე ეს საწყალი,ცოდოა.
    თქვა და იდიოტირად გადაიხარხარა.

-კარგი რა შუგა თითქს განაღვლებდეს.თქვენ რა ქენით??

-ააამ ჰოსოკი კიდევ ერთობა.ჯინი და ჯიმინი მორჩნენ და იმათი მსხვერპლებიც არანაკლებ მდგომარეობაში არიან ვიდრე შენი.

-შენ რა ქენი.

-ააამ ჩემსას მგონი მოკვლა აღარ ჭირდება,მგობი ხელებში ჩამაკვდა.

-ჰაჰ და მე მეუბნებოდო დაინდეო არა

-ნუ კარგი გამოათრიე ეგ იდიოტი დავასრულოთ საქმე.
    ხუთივე მსხვერპლი გამოიყვანეს და ძირს დაყარეს.ამ ხუთიდან ორო გათიშული იყო,სამნი კი ძირს იწვნენ,ტკივილისგან ტიროდნენ,ბიჭებს სთხოვდნენ რომ გაეშვათ.მაგრამ სულ ტყუილად.ოთახში ხუთჯერ გაისმა გასროლის ხმა,და მათი ტირილიც შეწყდა.

-კარგიი.დღეს მათ ჰობი და შუგა მიხედავენ.
    თქვა თეჰიონმა და ყველამ თავი დაუკრა,თანხმობის ნიშნად.

ჰოსოკმა და შუგამ გვამები ფურგუნში ჩაყარეს და ყველა მათგამი სხვადასხვა ადგილას დაყარეს.და ორ საათში უკან დაბრუნდნენ.

ყველანი ჩუმად ისხდნენ როცა საუბარი თეჰიონმა დაიწყო.

-ამის დედაც,ასე აღარ მინდა.

-რას გულისხმობ
    ლაპარაკში შუგაც ჩაერთო

-რას და არ მინდა ასე,მინდა ვინმე კარგი ბიჭი ვიპოვო,რომელიც დიდხანს შემრჩე ა და მის გამოყენებას დიდხანს შევძლებ,მინდა ჩემი მონა იყოს.

-არ მგონია მასეთი ადამიანი არსებობდეს რომელიც შენთან სექსს გადაიტანს ძმაო ასერომ ჯობია ისევ ერთჯერადი ძუკნებით დავკავდეთ.

-იცი რა მე მივდივარ

-თეჰიონ კარგი ახლა

-არა მართლა,ჯგუფის მეთაურად კი შუგა  დავნიშნოთ.
  
-რაა მეე???

-ხო შენ.ვინმე წინააღმდეგია?
   ყველამ თავი გააქნია უარყოფის ნიშნად

-მაგრამ შენ?
   სიჩუმე ისევ გაოგნებულმა შუგა დაარღვია.

-მე რაც ვთქვი იმას ვიზამ.ბუსანშო სახლი მაქვს,თან ტყესთან ახლოსაა და იქ გარშემო არავინ ცხოვრობს ამიტომ ჩემი ჩანაფიქრის განხორციელებას მარტივად შევძლებ.თან იქ კარგი ბიჭები არიან,ვინმეს ავარჩევ,რომელიც ჩემი გრძელვადიანი სექსმონა იქნება.

-როგორც გინდა.





აბაა როგორი დასაწყისიაა?????????ჩემს ბუსანელ ბიას ბაჭიას სადისტობებს გავუკეთებ შემდეგ თავშიიი,ნუუ მე კი არა ჩემი მეორე ბიასი გაუკეთებს.ჩემი თეჰიონიი ჩემ ქუქიის🍑🍑🍑🍑🍆🍆🍆🍆🍆🍆ამას უზამს ღრმად და ხარისხიანად

მონაWhere stories live. Discover now