Došao sam u svoju sobu i ostavio svoje knjige... Presvukao se i vratio u njenu sobu...

Još je uvijek plakala... Ovo radim prvi put u životu... Prvo sam provjerio ima li temperaturu... Bomee ima vrućicu. ŠTO DA RADIM!!! Da zovem nekog, da joj napravim čaj,previše pitanja premalo odgovora...

Na kraju ću se sam pobrinuti za nju. Valjda ne bi trebalo biti problema. Prvo sam uzeo veliku zdjelu s hladnom vodom i krpu. Okrenuo sam je s boka da leži na leđima... Uzeo krpu i stavio na čelo... Smirila se napokon.

Nakon nekog vremena njena temperatura mi se činila boljom. Otišao sam ostaviti zdjelu i krpu kad sam se vratio ponovo je ležala na boku.

Bilo je još dosta mjesta na njenom krevetu legao sam iza nje izvukao malo pokrivača i zagrli ju. Približio sam joj se da joj bude toplije i uskoro i sam zaspao.

UJUTRO

Probudio sam se. Lena je još uvijek spavala. Otišao sam do svoje sobe. Presvukao se, otišao se istuširati...

Kasnije sam napravio kavu i sebi doručak. Pojeo sam žitarice i vratio se u Leninu sobu.

"Hej... Lena... Probudi se...."
"mmmgghhhhwwamžž"

LENA POV

Chanhee me budio.

"subota je"

"Da al moramo ići u trgovinu s školom. Ajde dođi"
"Okej"

U TRGOVINI

______________________________________

Evo mene again🙂
Ko kaže da će se ovo dogodit postajem redovitija👀

❤️❤️❤️❤️

Roommate With Bad Girl//Choi Chanhee ff//The Boyz Where stories live. Discover now