*For Life*(အသက်ကိုရင်း၍)
Extraကျွန်တော့်အသံကြားမှမော့ကြည့်လာတဲ့ကိုကိုဟာအရမ်းအံ့သြသွားပုံပါ။ကျွန်တော်ကိုကို့ဆီပြေးသွားပြီး၀မ်းသားအားရပြေးဖက်လိုက်မိတယ်။
"ကိုကို"
"အ..၀မ်လေး"
"ဟင်..ကိုကိုဘာဖြစ်လို့လဲ...ဒဏ်ရာထိမိလို့လား"
"ရပါတယ်၀မ်လေးရဲ့...ဒါနဲ့၀မ်လေးကဘယ်လိုသိပြီးရောက်လာတာလဲ"
"အဟင့်...လူဆိုးကြီးးးသွားတုန်းကလည်းဘာမှပြောမသွားဘူးးဒဏ်ရာရတော့လည်းသူများပြောမှသိရတယ်..၀မ်လေးကိုအလေးမထားတာလားဟင်"
"မဟုတ်ပါဘူးး၀မ်လေးရယ်....အသွားတုန်းကနှုတ်မဆက်ရတာကစစ်ဆင်းရေးကရုတ်တရက်ပေါ်လာတာမို့ပါ...အခုကိစ္စကိုအသိမပေးဘူးဆိုတာကလည်း၀မ်လေးကိုကို့အတွက်အရမ်းစိတ်ပူနေမှာစိုးလို့ပါ"
"ဟီးးးအဟင့်..အဟင့်...ခုနောက်မှသိရတော့လည်းစိတ်ပူရတာဘဲလေလူဆိုးကြီးရဲ့...အဲ့လိုများများလုပ်သိလား...၀မ်လေးရှောခ့်ရပြီးသေသွားလိမ့်မယ်...သတင်းကြားကြားချင်းဘယ်လောက်စိတ်ပူသွားတယ်မှတ်လဲ"
"အာ...ဟုတ်ပါပြီကွာ...တိတ်တိတ်ငိုတာကလှလည်းမလှဘူး...အစထဲကမှရုပ်ဆိုးပါတယ်ဆို..ခုငိုလိုက်တော့နှပ်တွေပေပြီးပိုဆိုးသွားပြီ....မငိုနဲ့တော့နော်..၀မ်လေးကလိမ္မာတယ်..ဒီမှာကိုယ့်ကိုကြည့်...အကောင်းကြီးဘဲတွေ့လား"
ကျွန်တော်စိတ်အရမ်းပူနေမှန်းသိလို့ဒဏ်ရာရတဲ့လက်ကိုမြှောက်လိုက်ချလိုက်လုပ်ပြနေတဲ့ကိုကိုရယ်ပါ။ကိုကိုစလို့စိတ်ဆိုးဖို့လည်းသတိမရတော့ဘူး။
"ကျေးဇူးပါကိုကို....၀မ်လေးဆီပြန်လာပေးလို့...ပြီးတော့အရမ်းအရမ်းချစ်တယ်..နောက်တစ်ခါဘယ်လိုကိစ္စဘဲရှိရှိ၀မ်လေးကိုဘာမှမပြောဘဲမနေပါနဲ့ကိုကိုရယ်"
"ဟုတ်ပါပြီဗျာ"
One month Later;
ဒီနေ့ကျွန်တော်နဲ့၀မ်လေးရဲ့လက်ထပ်ပွဲလေးပါ။သူများတွေလိုHotelကြီးမှာတစ်ခမ်းတစ်နားကြီးမကျင်းပဖြစ်ပေမယ့်တပ်ရင်းကခန်းမလေးမှာတော့တပ်မိသားစုအားလုံးရဲ့၀ိုင်း၀န်းကူညီမှုနဲ့အတူပျော်ရွှင်စရာကောင်းတဲ့မင်္ဂလာပွဲလေးတော့ကျင်းပနိုင်ခဲ့ပါတယ်။ပကာသနမပါတဲ့မင်္ဂပွဲလေးဟာအားလုံးရဲ့မေတ္တာတရားကြောင့်ပျော်ရွှင်ကြည်နူးစရာကောင်းတဲ့မင်္ဂလာပွဲလေးဖြစ်ခဲ့သလို.....