Evet uzun süredir yoktum.konu bulamadım ama şimdi biraz düşüncelerim yerine oturdu eğer isterseniz devam ediyorum
****
CemredenCellat hala kalkmamisti dünkü olaylar benide onuda herkesi yörmüştü açıkçası ve artık bu işin kapanmasını istiyordum.
Kıyafetlerimi giydim sesizce assagi indim ve kahvaltı hazırladım beş dakka sonra cellat da aşağı indi.
Cellat:günaydın güzelim😌
Cemre:günaydım bana.
Cellat:ne bana gunaydinlar yokmu kırıldım bak şimdi.
Cemre:lan şaka şaka snjsj sana da günaydınlar bebikim.
Kahvaltımızı yaptık ve çiktik.
******
CellatdanOkul kapısına gelmiştik.
Cemre:aşkım ben bir markete gıdım geliyim birşey Ler almam gerek.
Cellat:tm ama hızlı zil çalcak birazdan.
Cemre:tm.
Cemreden
Markete doğru koşmaya basladimki arkamda bir el hissettim cellat birşey soyliycek heralde diyip
Cemre:cellat ne old-mmmmmaaammm
Kar maskeli bir adam ağzıma bir mendil kapattı.
Cellatdan
Cemre 10 dk dir yokdu acaba birseymi oldu diye telaşa kapıldım markete gittim.
Market Kasiyer öndeki amcaya doğru yürüdüm.
Cellat:amca burara sarı,saçları omzunda bir genç kız geldimi?
Amca:yok evladım bir tane var sarı saçlı ama onun saçları uzun bak orda.
Dedi ve işaret ettiği yere baktım cemreye benzeyen ama saçları uzun olan bir kız vardi.
Cellat:neys amca teşekkür ederim.
Dedim ve marketten ciktim,iyice telaslanmistim arıyım bari dedim telefonu cebimden çıkardım
"Aradığınız kişiye şu anda ulaşılıyor lütfen tekrar deneyiniz"
Sekreterin dediği cümle kafamda yankilanip durmaya başla çok telaslanmistim ya birşey olduysa,en kötüsü ya kaçtıysa😧
Aklıma türlü türlü seneryolar gelmeye baslamıştıki aklıma kurşatlari aramak geldi okulun zili çalmıştı ve ben hala okulda girmiştim ikinci çaldirista Kürşat açtı telefonu.
Cellat:knk nerdesin?
Kürşat:okula geldik knk ne oldu?
Cellat:Kürşat cemre yok.
Kürşat:nasıl yok.
Cellat:knk markete gitcem dedi okulun önünde tm dedim gitti 20 dk dır yok merak ettim gittim marketciye sordum yok öyle biri gelmedi dedi birşeyler yapalım bulalım onu.😞
Kürşat:tm knk biz geliyoz.
Cellat:tm sağol.Kürsatlari beklemeye basladimki gelmoslerdi.yanlarında ceren,kükü,yaren,Berfin,yağız,Berke vardı pelin kapının orda bekliyordu.
Kürşat:pelin gelsene(kısık bir sesle)
Pelin:yok isim yok benim orda siz gidin bulun kim bilir ne bok yedi,kesin kaçmıştır o,(bana baktı ve konuşmaya devam etti)ben sana dedim ama demi ona güvenme diye dinlemedin aptal.
Cellat:p-pelin kes sesini tm.
Pelin:yalanmi kaçtı işte yarı yolda bıraktı seni doğrular bunlar.
Birden ağlamaya başladım evet gucsuzdum o olmadığında boyleydim hayatında hiç ağlamayan ben buna yenik düşmüştüm.
Cellat:yeter sus artık.
Berfin kolumdan tuttu.
Berfin:knk iyimisin?istersen sen kal biz ariyalim?
Cellat:yok bende gelicem sağdece sitrese girdim.
Berfin:tm.
Hepimiz marketin yakındaki herkese sorduk kimse görmemişti.
Ceren:AA küçük çocuklara da soralım.
Cellat:olur hadi.
(Kız çocuğu bu arada)
Ceren:ablacım bir bakarsmısın?
Kız:evet abla.
Ceren:ablam burda bizim yaşımızda sarı saçlı böyle saclari bu boylarda bir abla gordunmu?
Kız:eee burda biz ip atlarken bir adam gelmişti böyle simsiyahtı sonra bir ablanın yanina gitti sonra abla bağırmaya başladı sonrada biz korkup kaçtik,ama bilmiyorum o ablamı.
Cerenler şaşırmıştı tabi bende öyle
Yaren:peki nereye gittiler gordunuzmu?
Kız:ee abla biz kaçtıktan sonra bir araba geldi büyük siyah sonra da araba bu yukarı gitti.
Aha kaçırdılar işte kızı ben biliyordum benim cemrem benden kacmazdi.
Hemen cemrenin evine gittik arabayla gelmemiştir hemen bindik kızın dediği yerleri biraz gezdik ama kimse yoktu yaren telefondan arıyordu Berfin dua ediyordu cerende birşeyler diyordu bize.
Ceren:kim yaparki bunu neden yapsınlar.
Cellat:bilmiyorum ama bence onun babasıyla ilgili olabilir.
Kürşat:ne olmuşki babasına.
Cellat:uzun sonra anlatırım.
Berke:ya knk bir yere çekte tuvalete gitcem.
Cellat:tm zamniydi ha şimdi.
Berke:uff hadi ya altimami yapıyım.
Durduk bir kenarda berke de agacliklara doğu indi.
Bizde indik arabadan.
Kürşat:knk biz kahvaltı temedik birşeyler alıyım biz dayanirizda kizlar.
Cellat:tm knk git sen.
Birden telefonum çaldı cemre arıyordu hemen açığım herkes yanıma gelmişti.
Cellat:alo aşkım nerdesin seni arıyoruz,yerini şöyle bize yada konum at.
(Bu arada pelin okulda gelmedi)
Bilinmeyen kişi:hop hop delikanlı ağır ol daha yeni basladik ne konumu.
Cellat:sen kimsin lan cemre nerde?
Bilinmeyen kişi:bana bak sana atacağım konuma geleceksin ama yaren alacayıda getireceksin anladinmi?
Cellat:ne Yareni ne saçmalıyon.
Bilinmeyen kişi:sana soru Sor diyen oldumu koçum hadi dediğimi yap yarım saate buda ol yoksa cemre denen guzelkiza birşeyler olabilir.
Cellat:ne diyon lan se-Telefonu yüzüme kapattı hayvan herif.
Yaren:ne oldu neden yaren dedin?
Cellat:yaren kardeşim seni istiyor sanırım.
Berke:ne kim kim istiyor lan yateni?
Cellat:bilmiyorum cemreyi kaciranlar yareni yanında getir dedi.
Kürşat:ne nasıl yani şimdi kızı onlara teslmi edicez olmaz öyle şey.
Berke:hayr alamaz lar o burda kalacak.
Yağız:knk bir sakın.
Berke:ne sakini olum kızı alcaklarmis ya birşey yaparlarsa ben yaş- neyse
Yaren:ne dedin sen.
Berke:birşey demedim.
Yaren:sonra konuscaz senle,cellat sen şimdi beni kendi arabanla götür besin o furkandir hani benim eski varya neyse arkadanda kürşatlar başka arabayla gelsinler sonrada doversiniz onu ama tekmi bilmiyorum.
Cellat:olur yaparız.
Kürşat:sorun değil hadi hemen gideyim bizim arabayi alayım ofisten 20 dk gelicem kızlar siz birda bekleyin beke yağız sizde onlara bakın cellat Yareni al sen git.
Cellat:tm ama konum atcakt- aha geldi bakiyim.oha çekme köydeler yakınmış hadi.
*****
Şimdilik bukadar arkadaşlar yarın akşam boş olursam atmaya calisicam sınav haftam çünkü🙏🙏👋👋 ÖPÜLDÜNÜZ CANLARİM🥰🥰😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR LİSE AŞKI TİKTOK🌵😈❄️🐺🧜🤴🐥🦁
Teen FictionLİSEDEKİ GENÇLER BİRBİRİNE AŞIK OLUR AMA BAŞLARINA BİMBİR TURLU OLAY GELİR BAKALIM BİRBİRLERİNE KAVUSABİLİCEKLERMİ...?