~BÖLÜM 2~

486 18 5
                                    

Cellat dan

Sabah cemrenin beni dürtmesiyle uyandım,gözlerimi araladım ve ne olduğuna baktım cemre çantasını almış beni dürtüyordu.

Cemre:cellat hadi kapıları açtılar gidelim.

Cellat:niye gidiyoz zaten okul var?

Cemre:lan yorulmadinmi burda uyumuşun,birşey olmaz bir günden hadi gel bana gidelim kalk hadiii.

Cellat:tm üfffff yaa.

Hemen okuldan görülmeden bir şekilde çıktık,arabaya bindik yolda ikimizde konuşmuyorduk büyük bir iki dakika sesizlikten sonra,

Cemre:müzik açsana oğlum.

Cellat:tm

Cemre şarkı yı sevmiş olacakki değişik hareketler yapmaya başladı baya keyif alıyor gibiydi.

Cellat:ee nerden?

Cemre:şuradan dümdüz gitcez sonra sağa dönücez hemen orda zaten ev.

Cellat:tm

Vitesi ileri aldım ve hızlıca tarif ettiği yere geldik,ev güzeldi tek yaşıyordu heraldeki ev biraz küçüktü ama tatlis bir evi vardı.

Arabadan indik cemre anahtarla kapıyı açtıktan sonra kolunu açarak"geç"dedi evin içine bakarak içeri girdim.

Cellat:ne tatlis evin varmış.

Cemre:evet öyle babam ölmeden önce almıştı öldükten sonra bana kaldı.

Cellat:AA hatirlattiysam özür dilerim.😢😢

Cemre:hahaha yok be gebersin itt onun icinmi uzulcem pis adamın tekiydi o.
İçer içer eve sızardı,annemi döver yemeyini yer zıbarirdi amk piçi,köpek süratli maymun.yine sinirlendim ya.

Cellat:doğru kötü biriymiş.

Cemre:ayn.
Eee ne yapalım,uykunu alamadiysan misafir odasında uyuya bilirsin.

Cellat:tabi çok yorgunum uykumu alamadım sorun olmaz dimi.

Cemre:yok lan ben diyom çık uyu diye ne sorunu olcak.

Cellat:tm.

Yukarı çıktım iki oda vardı sanırım biri onundu girdim birine,onun odasiydi heralde ama hiç kız odasına benzemiyordu mavi siyah bir odaydi ama kokusu sanki papatyayı andırıyor gibiydi,ee beklenirdi sert kızdı cemre beklenirdi neyse dedim tam cikicaktimki bir masanın ustundeki küçük iki resime gözüm takıldı.

Birinde Küçük bir kız yanindada bir kadin vardı,sanırım küçük kız cemre kadında annesiydi,yanında ki öbür fotoğraf ayrı bir çerçeve içindeydi o da bir adamdı sanırım iki fotoğraf birleşik ama yirtilmisti,herhalde o adamda cemrenin babasıydı gözlerim sizlamaya başladığında sulandiklarini fark ettim,hemen odadan cikmaliydim yoksa beni görüp "sen benim odamimi karıştırıyorsun"demesini istemezdim.

Hemen odadan çıktım öbür odaya girdim temiz beyaz bir odaydi evet doğru odaya gelmişim,diyim banyosu varmı diye baktim evet vardı bir duş alsam sıkıntı olmaz dı heralde hemen duşa girdim.

****10 dk sonra****
Cemre den

Yarım saat olacaktı ama hala cellatdan ses yoktu sanırım uyumuştu gidip bir bakayım dedim yukarı yavaş ve ses yapmadan çıktım kapının önüne geldiğimde sessizce kapıyı birkaç kere tiklattim ses yoktu kapıyı biraz araladım cellata baktım ama göremedim.

Cemre:cellat,cellat nerdesin.

Birden banyonun kapisi yavaşça aralandı,içinden bir adet ıslak üstü çıplak saçlarını havluyla kurutmaya çalışın,cellat çıktı o an birden gözümü kapattım kapıya döndüm.

BİR LİSE AŞKI TİKTOK🌵😈❄️🐺🧜🤴🐥🦁Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin