𝒄𝒂𝒑𝒊𝒕𝒐𝒍𝒖𝒍 3 ✓

357 22 12
                                    

-Sincer sa fiu e din instinct , mormăie Yoongi frecadu-și ochi

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Sincer sa fiu e din instinct , mormăie Yoongi frecadu-și ochi.

Ea îsi mărește ochi și începe să sughiți.
Yoongi chicotește la reacția fetei.

-YAh! De ce râzi ? Spune bosumflata că băiatul rade de ea.

Yoongi i se pare simpatică fata , dar o sa ii fie greu daca va afla cine este el cu adevărat .

Este scos din gândurile sale de către telefonul care îi sună .
Pe ecran apare numele secretaruli său.

El oftează ii respinge apelul , bagndu-și telefonul frustrat in buzunarul pantalonilor.

Nana se uită confuză nu înțelege de ce este supărat.
Ii era frica să îl întrebe cine la sunat ii era frica că il poate enerva sa ii zică că nu îi treabă ei , dar pe ea chiar o interesa , acest lucru , o dezvantajeaza că se atașează repede de persoane.
Își face curaj și îl întreabă .

-Cine te-a sunat ? Spune și își mușcă buza de jos stresata , daca o va jicni.

-Oh mă sunat un prieten , cred că își face griji. Spune el și îi scarpină ceafa .

Fata era și ea speriat daca a zis că sa rătăcit asta înseamnă familie și prieteni sai sunt îngrijiți.

-Si de ce nu ai răspuns ? Nu realizezi își fac griji ! Spune ea apuncadu-i fata in palma.

Yoongi se simți foarte surprins de reacția ei. I se părea amuzant că își face griji.

Nana se îndepărtează de el și începe să se învârtă in cerc .

-Off daca prieteni tai au sunat la poliție și te-au dat dispărut și dacă te găsesc aici o sa creadă că te-am răpit . Era foarte frustrata și se învârte în cerc.

Yoongi era amuzat de felul ei de nervozitate și începe să râdă de reacția ei.

Nana se întoarce spre el și deveni și mai nervoasă .

-YAH ești nebun pot fi închisă la închisoare și tu razi că un nesuferit.

-YAh BuBu nu fi nervoasă nu o sa fi închisă . El îi apucă incheturile și o îmbunătățiseza .

Pulsul Nanei crește și obraji se înroșesc .

"Stai mi-ai spus BuBu?" Gândi ea și se îndepărtează de el ușor.

-De ce mi-a spus BuBu? Își aplecă capul rușinată.

-Pentru că sună drăguț , spune și îi dă un bobârnac in cap. Hai sa mâncăm ceva îmi e foame spune el și o prinde de încheiere trăgând-o până în bucătărie unde da de o Somi care mănâncă.

-Oh ești trează . Nana își trase mana sa nu observe Somi .

-Da , spune sec, se ridică de la masă și isi aranjează uniforma. Eu am plecat , spune și face o plecăciune și se intreapta spre ieșire .

-Si ce ai vrea sa mânanci? Yoongi o întreabă fiind o foarte aproape de obrazul ei.

Nana își întoarce capul , acum având nasurile lipite , își mărește ochi la contactul cu nasul lui .

Ea îi pune mâinile pe piept astfel încât să îl împingă . Yoongi ii apucă albele mâini și le trage spre el , astfel încât corpurile lor fiind lipite .

Ea se uită în sus la el , el aplecădu-si fata astfel încât să o poată săruta .

Dar Nana se trage rapid ne lasndui tip băiatul sa o sărute.

-Ce zici de o omletă . Ea se grăbește spre frigider sa scoată ouăle .

Yoongi își da doua palme mintale și revine la normal.

- O idee buna. Spune carpindusi ceafa .

In bucătărie se lasă o liniștea, deoarece amândurora le era rușine după incidentul de mai devreme .

După terminarea micului dejun ea s-a dus să se pregătească pentru servici .
Coboară jos unde da de un Yoongi adormit pe canapea Ea se apropie de el si ii spune.

-Suga eu plec la serviciu . Spue și gata să plece de lângă el dar el îi prinde încheietura.

- Nu! de ce ? O să rămân singur și o să mă plictisesc până vi tu . Spune făcând că un copil mic .

--Yah!Azi o sa vina devreme Somi și o să îți tina companie .

- Dar tu când vi ? El se uita cu niste ochi mari.

-In jurul orei 10 . Spune și pleacă repede inate sa mai intervină cu vreun argument.

Iese din casă și se îndreaptă spre stația de autobuz . Ajunse la fix , își trece cardul și își ia bilet.

Urcă inautib și se așează pe un scaun ultimul rămas. In spatele ei stătea o doamnă mai învartsta

-Halmoni (bunico) va rog sa va așezați pe locul meu , eu o sa cobor la următoarea stație. Ea se ridică oferindui locul doamnei .

Lume din jur se uitau ciudat la ea .

"Ce nu mai ai voi sa faci un bine ca lumea te privește ciudat". Își spune ea in minte.

Autobuzul se oprește ea coborând repede .

Intră în cafenea și îsi pune șorțul. Se duce la tejghea unde da de colega ei bonsusfata .

-Ce e cu tristețea asta Kami ?

La auzul voi Kami se întoarce și o îmbrățișează pe colega ei , ea fiind și prietena ei.

-Nana s-a despărți de mine . Spune ea suspine .

- Ți-am zis că e un derbedeu. Nana o mângâi pe spate .

-E un nesimțit s-au despărțit de mine printr-un mesaj. Un nenorocit de mesaj ma făcu să plâng doua zile .

-E un lași , cum sa te despărțit printr-un mesaj . Nana o deparateza și îi șterge lacrimile . Nu îți face griji are balte pești . Spune și o ciupește de obraz.

- Ești cea mai buna unnie . Kami era fericită că are cu cine să vorbească. Și ce ai făcut în tipul liber ?

- Ah pai mai nimic , am facut curat , mâncare . Mintea Nana nu știa dacă sa îi spună că a veni un necunoscut la ușă ei și acum sta la ea acasă.

După un timp Nana se gândește să ia o pauză alanturanduse colegei sale ce state pe telefon.

- La ce te uiți? Nana își șterge fruntea din cauza că simțea cum curge apele de pe ea .

-La știri. Kami era foarte concentrat asupra telefonului.

-La știri ? De când te uiți tu la știri?

-Ce când Min Yoongi a anunțat că a plecat într-o vacanță cu iubita sa .

-Jaji ?! Mă mir că are specimenul ăsta iubită .

-Iti zic sigur e vreo cățea ce sta pe bani lui.

Hello mă bucur că încă îmi citiți caritle .
Aici o părere 👄💋
Jaji=iubită

Tᴏᴡ Lɪᴠᴇs ✓ ᵐⁱⁿ ʸᵒᵒⁿᵍⁱUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum