capitol.5 Santajul

12 1 0
                                    

    Cand mergeam la bunica aveam prietenul asta pe care il cunosteam de cand aveam 4 ani. El era cu un an mai mare.
    Eh...pentru mine el era ca si fratele meu,ma asculta si puteam vorbi liber cu el pana cand:
       Pe la 7 ani el a inceput sa imi vorbeasca despre sex. Ceva ce nu era normal pentru varsta aia dar na. Asa e viata. Si imi tot zicea "Hai nu esti curioasa?!" .  Normal ce eu ziceam nu...fiindca nu sunt atrasa de chestii de genul. Da,sunt asexuala (nu esti atras de sex sau de un gen anume)   
   Eu cu el obisnuiam sa ne jucam de-a animalele si el mereu trebuia sa implice niste scene care sa ma faca sa ma simt oribil de incomfortabil. Am pastrat asta secret fiindca tineam mult la el. El imi stia toate secretele si problemele din familie si nu vroiam sa il supar spunand ca nu mai vreau sa il vad in viata mea.
       Eh....era vara si stateam pe leagan si imi zice "Nu inteleg de ce tu nu ma placi...asta inseamna ca nu mai putem fi prieteni"     m-am simtit oribil asa ca l-am sarutat a fost doar un pupic mic. Am fost dezgustata.   Asa am ajuns sa fim impreuna.
     Se apropia Craciunul si ii trimis un mesaj in care ii spuneam ca nu mai vreau sa fiu cu el fiindca il urasc! Stateam zi de zi cu acel sentiment de incomfort.
       A inceput sa o faca pe a victima si am tot vorbit cu el pana cand mama mi-a citit mesajele.  S-a dus si a vorbit cu bunica sa vorbeasca cu vecina despre asta.
   Acum nici nu ma mai saluta, isi intoarce capul si rade.   Am suferit putin dar e mult mai bine decat lucrurile pe care el mi le facea.

Trecutul meuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum