Kapitel 4

6 0 0
                                    

Det gick ca 3 månader och sommaren kom. I början av sommaren så var vi mycket hemma hos honom och jag hade nyligen träffat hans mamma för första gångerna. Första intrycken av henne var att hon verkade vara en super bra mamma och jätte snäll person. 
Efter typ en månad in på sommaren började vi vara mer i stan och började träffa Johans gamla kompisar. En del av dem tyckte jag var snälla o så men vissa ogillade jag. När vi var ute en dag i en mindre by för att träffa en av mina kompisar så sa Johan att han skulle gå och pissa vilket jag tyckte var okej eftersom vi inte var långt borta. Han gick en liten bit bort och kommer sedan tillbaka helt överlycklig. Jag frågade vad som hänt och han drar upp en påse med 30 gram röka ur jackfickan. Vi åkte därför en stund senare tillbaka till stan, han träffade på ett par grabbar som frågade om vi visste någon som sålde hasch. Vi frågade hur mycket dem behöver och dem sa 2 gram. Så Johan tog upp de ur fickan och grabbarna betalade och gick nöjt där ifrån. 
Vi gick ner i parken och rökte en holk och sen sa Johan att han skulle gå iväg och träffa en kompis som han inte ville att jag skulle följa med att träffa för han kan vara farlig om han inte känner personen och han ville inte att något skulle hända mig. När han kom tillbaka så hade han 2 lax med sig och så förklarade han att han hade blåst en kille som tidigare blåst honom. Så det var ju bara payback egentligen. Efter att Johan kom tillbaka till parken så gick vi upp mot stan och där träffade vi några av hans vänner som då även jag lärt känna smått. Johan fixade MDMA, blåbär, cola och sprit sen åkte vi hem till en av hans kompisar för att sova där över natten och ha en allmänt rolig kväll liksom. Den kvällen hade vi riktigt kul hela gänget. Den kvällen var den sjukaste kvällen i mitt liv, jag testade lite cola eftersom dem berättade att det var som att dricka 20 koppar kaffe samtidigt, liksom de låter ju skit kul. Tog även två blåbär och drack. För vilken 17åring dricker inte när någon bjuder liksom. Det var första gången jag testade något annat än röka. För röka har nog dem flesta testat liksom, dagens samhälle är helt knullat och de är lättare att få tag i droger än att få tag i alkohol. Vi var hos våra kompisar ett par dagar till och efter ett par dagar så åkte vi till en gammal tjejkompis till mig ungefär tre timmar bort. Det värsta den dagen var att jag tappade mitt bankkort och legitimation. Vilket gjorde mig skit sur. Fick ringa och spärra båda två och beställde även hem nytt bankkort. Johan tyckte allt var kul eftersom han var skit hög på lite allt möjligt, som subetex, blåbär, hasch och tjack. 

Några veckor senare efter att vi rökt varje dag och även hade varit tillsammans nästan sex månader så flyttade vi tillsammans, min pappa tyckte inte om det eftersom jag inte var myndig som han sa. Men jag valde att ignorera det och följde min egen väg istället. Ett par dagar efter att vi flyttat tillsammans så fixade Johan tram och blåbär. Jag visste ju vad blåbär var eftersom jag testat det någon månad tidigare. Men tram de var helt nytt för mig, Johan och hans kompisar frågade om jag ville ha och jag var först osäker men liksom vad är de värsta som kunde hända? Jag började med knappt en halv och kände inte jätte mycket förutom att jag blev seg och så. Fick en stund senare en halv till men då somnade jag på soffan. Har inget större minne av den dagen. 
Vi åkte hem till några polare några dagar senare och tog tram igen, dock blev jag inte trött då. Men när vi kom in i rummet vi skulle sova och skulle ha sex, höll vi på i timmar. Alla möjliga ställningar och hål, liksom sånt mysigt som vi gillar. Efter någon timme när vi rökte igen så blev jag skit kåt igen, så vi gick på de igen och herregud. Sex, man behöver inte säga mer än att det är nog något av de bästa som finns. Inte bara vanligt sex asså kuk i fitta, utan att bli slickad eller suga av honom, mums. Och även analsex lite då och då kan vara gött.  

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 18, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Du och jag♡Where stories live. Discover now