ŞİMDİ OKUDUĞUN Wattpad Kız Karakterler |Tamamlandı| De Todo Kitabınıza karakter arıyorsanız buyrun içeri. •R #kızkarakter #wattpad ▶ Loren Gray 116 0 0 okyanustakibirdamla tarafından okyanustakibirdamla tarafından Takip Et Paylaş Publicar en tu perfil Compartir por correo electrónico Hikayeyi şikayet et Gönder Send to Friend Paylaş Publicar en tu perfil Compartir por correo electrónico Reportar Historia Boy:1,74 Göz rengi:Mavi Doğum tarihi:19.04.2002(18) Meslek:İnternet fenomeni ve şarkıcı İnstagram:@loren Bu kızımızı wattpad de çok görmüşsünüzdür.Biraz boya küpü ama baş role uyar ayrıca esas kız ve esas oğlanı ayırmaya çalışan bir kız ola bilir. Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.