Savaitgalis prabėgo labai greitai. Penktadienį važiavau į namą, pranešiau visiem naujienas. Visas būrys ir naujokai buvo sužavėti tokiu sprendimu, bet labai džiaugėsi.
Šeštadienį prisėdau sudaryti treniruočių planą. Nusprendžiau, kad rungtynėms treniruosimės penkis kartus per savaitę. Tėčiui patiko mano entuziazmas.
Sekmadienį laukė sunkiausia užduotis: paskirstyti būrį ir naujokus į tris grupes.
Mūsų būrį sudarė: Asheris, Elajus, Kaspianas, Nakalas, Kailas, Kaidenas ir aš. Naujokų buvo išlikę mažai, tik trys: Emanuelis, Noelis ir Hunteris. Visi kita arba išmirė, arba pabėgo, o šie trys tapo mūsų būrio naujokais.
Geriausiai sutariu su Kaspianu ir Kaidenu. Jie yra mano geriausi draugai nuo vaikystės:
,,Taigi, slėpynėse dalyvaus visi. Joms vadovaus aš ir Emanuelis. Šaudyme dalyvaus: aš, Elajus, Kaspianas ir Noelis, o ringe: Hunteris, Kaidenas, Nakalas, Kailas."- pagalvojau.
Po sunkios dienos manęs laukė karšta vonia. Pamirkus joje iš karto ėjau į lovą.Pirmadienis buvo sunkus. Pasakius vaikinams, kad bėgsime penkis kilometrus jie pakraupo:
- Ide, tu juokauji? - išgastingu balsu paklausė Kailas. - Tu mus nori nuvaryti nuo kojų jau pirmą dieną?
- Aš niekados nejuokauju. Jeigu norite lamėti, tai teks pakrutinti savo užpakalius. Judam!
Viskas ėjo ne taip kaip planavau. Vaikinai jau po penkių minučių buvo pavargę, tačiau aš nepasidaviau ir liepiau jiems bėgti dar penkis kilometrus.
- Jai dar kažkuris pasakys, kad pavargo - darys šimtą atsispaudimų!
- Aš niekados nemačiau tokios jos pusės, - pasakė Asheris Kaspianui.
- Taip, kartais ji gali būti labai griežta, bet vistiek švelnioji jos pusė nugalės, - tarė Kaspianas.
- Ką pasakei? - paklausiau Kaspiano. Sveikinu, visi užsidirbot dar du kilometrus. Daugiau darbų mažiau kalbų!
Matės, kad visi buvo nepatenkinti, tačiau tylėjo. Bent jau taip maniau... Prie manęs nepatenkintas atlėkė Kaspianas:
- Idlina, kas tau pasidarė?! Niekados taip su nieko nesielgdavai. Tai viskas dėl to Luko ar ne? Kaip tu nesupranti, kad tu jam neįdomi, jis tave jau seniausiai pamiršo...
Jis norėjo dar kažką sakyti, tačiau aš netvėrus trenkiau jam per žandą ir pabėgau. Tik Kaspianas vienintelis žinojo, kad buvau įsimylėjus Luką, o jis taip šlykščiai pasielgė. Dabar supratau kodėl tėvas nenori manęs skirti lydere, net gaujos nariai nelaiko manęs griežta. Gerai, aš jiem parodysiu kokia iš tikrųjų esu. Jie gailėsis, kad nelaiko manęs lydere...
Dinga_audinga
YOU ARE READING
Tavo
RomanceDviems vienodoms sieloms susitikus, laikas ir vieta yra nepalankūs. Pasakojimas apie dviejų garsių gaujų bosų vaikų meilę, pasiaukojimą ir kančias.