•two•

134 17 5
                                    

Tom Riddle len záporne pokrútil hlavou a naďalej sa venoval jeho eseji na pojem "lykantropia a jej neblahé účinky" na ktorú mu síce zostávalo ešte veľa času, avšak sa chcel a hlavne potreboval zbaviť Anny. Práve ona bola dôvodom prečo sa do sirotinca vrátil aj na Vianoce. Namiesto veľkolepej vianočnej večere teda mal mať neosoleného moriaka,  avšak nechcel riskovať, že by jeho majetok po príchode na letné prázdniny zmizol u nemenovanej blondínky. Bola vlastne jedinou, ktorá sa nenechala odradiť jeho zmenami nálad a netrpezlivým štekaním na ňu.

,,Nechceš odísť?" zamrmlal a namočil brko do kalamára, aby mohol pokračovať v písaní.

,,Keď tak nad tým premýšľam,.. ani nie," zasmiala sa zvonivým smiechom a konečne vstala z postele. Namiesto vytúženého odchodu však prešla k nemu a keďže jej bol celý čas otočný chrbtom k nej, naklonila sa nad neho až mu jej blonďavé vlasy prekazili výľad.

,,Lykantropia.. To sú tie velkodlaky, všakže?" spýtala sa so záujmom.

,,Vlkolaky. Ale áno, niektorých ľudí postihuje lykantropia, vďaka ktorej sa raz mesačne menia na krvilačných tvorov ktorí nemajú poňatia o tom, kým boli. Keď sa nad ránom zobudia, nič si nepamätajú. Počas premeny mohli kohokoľvek zabiť, aj keď neúmyselne," povedal zamyslene.

,,Wow,.. To je desivé a fascinujúce zároveň."

Anna pozorne počúvala, bolo totižto ojedinelé, aby sa rozhovoril. Tú noc jej ešte do neskorých hodín rozprával o ďalších fantastických zveroch, ktoré ona sama nemala šancu v jej živote vidieť.
___

Príbeh je na samom začiatku a aj keď sa to nezdá, táto kapitola bude v budúcnosti naozaj kľúčová. <33 Prajem vám pekný zvyšok dňa a veľa šťastia so školou. :Dd

Anna ✓ [hp ff]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora