Żyleta pov:
Byłem zmęczony po tym wszystkim-Mam dość myslenia o nim.... ah xingqiu. Gdybym tylko mógł mu wyznać co czuje...-wtedy wpadłem na pomysł. Odrazu chwyciłem za telefon i zadzwoniłem do niego.-Hej Xingqiu!
-Cześć Razor, co u ciebie?
-a wiesz myślałem że moglibyśmy się dziś spotkać :))
-jasne, o której??
- o 20 w barze!- nie mogłem uwierzyc w to co sie dzieje, czy to pójdzie tak gładko? co jeśli nie odwzajemni moich uczuć? Po rozłączeniu się zacząłem się ogarniać. Szczerze niewiele moge zrobic bo biedak ze mnie w lesie mieszkam ale przynajmniej tydzien temu się kąpałem. około 20 wyszedłem z mojej groty i popędziłęm do monstadt. "AAAŁUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU"- to były okrzyki radości. Gdy byłem na miejscu, on już tu był. Podeszłem do niego i przywitałęm się.
-W końcu jesteś! - odpowiedział. Wyczułem że dzisiaj bardzo ładnie pachnie, czy to nowe perfumy? sbjfdsjsjhfghsdfkj nie ma mowy that he likes me back.Dzisiaj xingqiu wyjątkowo patrzył na wszystko optymisycznie, lubie widzieć jak jest szczęśliwy. Zaczął rozmawiać o jego ulubionej książce którą ostatnio przeczytał. Problem w tym ze za huja nei weim o co chodzi ale jakos odpowiadałem na jego pytania. Nawet nie umiem czytać uga buga a ten sie mnie pyta czy lubię jakąś książke. no cóż bywa.
Minęło troche czasu odkąd przybylismy tutaj. Wypiliśmy troche and things started to get a little personal.
Pov Xingqiu:
czy mi się zdaje czy on ze mną flirtuje.. nIE XINGQIU! to nie moze byc prawda! o czym ty myślisz, nie jestem gejem uwu owo >///<!!. But i cant help it on jest taki ładny i miękki. Jego włosy są niczym pudel.. takie puchate... A może naprawde go lubie???DHBFSSHJDGFHJDBSF troche sie napiłem to pewnie przez to tak myślę. Od teraz bede pić orange juice żeby nie było. Zanim jednak to zrobiłem, ocknąłem się przez głos Żylety.
Xingqiu?? wszystko okey?- Spytał się mnie zmartwiony. Czy on się o mnie troszczy??
-hM? tAk wszystko w porządku haha zamysliłem się troche- popatrzyłem mu w oczy, lśniły niczym rubiny w jego grocie aooga. nie mogłem się powstrzymać z przyglądaniem się. On też się na mnie patrzył i nagle powiedzial
-o czym tak myślisz~?-Wyglądał jakby był bardzo ciekawy mojej odpowiedzi.
-o tobie.-CO JA WŁASNIE POWIEDZIALEM OMG NIE MOGE OMG WATER MEN CO TY SOBIE MYŚLISZ?!??!?!?!?!?!?!?!!??!? >A<
Pov Razor :
...czy ja się nie przeszłyszałem? awoooga moje serce wali jak szalone. Nienienie to sie nei dzieje. nie moge w to uwierzyć! poszło tak dobrze!!!!... a moze po prostu tak mu się powiedziało..? nie, nie moge marnowac okazji
-xingqiu...- zbliżyłem się do niego, nie moge wytrzymać z radości. Kamień z serca mi spadł kiedy zobaczyłem że chłopak zrobił to samo...minęło kilka chwil i byliśmy od siebie o pare cm patrząc sobie głęboko w oczy. Wtedy stało się to... Głęboki pocałunek. Xingqiu odwzajemnił go.. minęło pare sekund gdy odsunęliśmy się od siebie.
(rysunek który zrobilam ^^ nie hejtujcie bo was zjem hihi)
Nagle zacząłem wyć.
-AAAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUU WOOFWOOF- xingqiu był zaintrygowany moją rangą samca alfa że rzucił mi się w ramiona-
-Razor przepraszam że tak nagle to powiedzialem!!!!! nie chciałem tego.. b-baka!! wcale cie nie lubie...
-ah tak? is this why you kissed me back? :)- the waterfemboy nie wiedział co powiedziec, dlatego zrobił to.
-GRRRRRR AWOOOOOOOOF b-baka. - nie moge w to uwierzyć. czy on właśnie zawył??
-HAHAHGAGHAHG WYJESZ JAK OMEGA OMG awww :))))- jaki on jest słodki...
-HUH??? no wiesz co >:///. szadap and bi maj bojjrendo.ALE NO HOMO
-haha no homo... my little omega :).